Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

November Rain
    Bijdrager

Weet er iemand… of de 46,5mm D.E.P.S. ook zo’n 27mm uitlaatpoort heeft???

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

er is geen 46,5 DEPS. der is alleen een 46,5 malossi gewoon. met een gewoon 22mm uitlaatpoort.

de 47deps heeft wel een 22 en 27mm uitlaatpoort.

maar er is dus geen 46,5 DEPS, wel een gewone 46,5 malossi 🙂

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

Cafy
        Bijdrager

ik heb een citta voor erbij gekocht omdat me brommer soms neit loopt:P

ma k heb een vraag:

hoeveel cc heeft een snorbrommer?

mvg thomas

woe
          Bijdrager

49.8

Cafy
            Bijdrager

oke bedankt

dennis
              Bijdrager

heey mensen ik heb een vraagje

ik kan een verspa grillo kopen voor 50 euro:D
                ik vind de brommer er opzich niet uitzien, model enz

maar heeft grillo bepaalde goede dingen?
                het blok ?? hoorde dat dit erg goed was ??>> past het op een citta??
                heeft die vario ofzow standaart

dus noem eens wa goede eigenschappen van een grillo die je op een citta kan zetten enz.

Mike
                Bijdrager

naja tis egt een lelijk ding als ie normaal is.. afgezien die van iaccaloco wel heavy word! =)
                  en verder zijn t zjuiste dezelfde blokjes al een citta of een ciao..en naar mijn weten hebben ze standaart géén variomatic nee.

correct me if i’m wrong

gr Mike

Mike

AA-T
                  Sleutelbeheerder

goeie eigenschappen..

noujah de vering is in ieder geval veel beter dan die op een ciao zit..
                    voorvork ken je zelfs zo in je ciao zetten, wat iets is wat ik cker zou doen als je toch vaker op je ciao rondrijd en je de grillo voor reservegebruik zou aanschaffen..

dennis
                    Bijdrager

zoals ik al zei heb ik een citta en geen ciao dus dit gaat niet werken

dus ik moet eigenschappen van een grillo hebben die beter zijn dan een citta en die ook een een citta passen

dus blokje enz enz.
                      en of ze vario hebben standaart

Edjuh
                      Bijdrager

dennis :
                        zoals ik al zei heb ik een citta en geen ciao dus dit gaat niet werken

dus ik moet eigenschappen van een grillo hebben die beter zijn dan een citta en die ook een een citta passen

dus blokje enz enz.
                        en of ze vario hebben standaart

Hmmm, ze hebben zo’n monoveer, of het beter is dan citta, denk het niet.
                        Op zich is er niks beter aan een grillo blok, behalve misschien dat het een bromblok is en je citta wat harder gaat. Je kan de wielen overzetten, ga je ook weer wat harder, 14 inch is grillo geloof ik.

Vario zit er standaard niet op, misschien in belgie wel.

mman
                        Bijdrager

klein vraagje:

is 75 euro voor een 50 snel (nieuw) een redelijke prijs ofnie?

aangezien dat ie op internet inclusief verzendkosten ook zoiets kost.

en ik heb me kop eraf gehaald voor afvlakken (goed gelukt trouwens:D)
                          maar nu weet ik niet meer hoe decompressie setje vastmoet zodat het werkt iemand foto of uitleg?

alsvast bedankt martijn.

Edjuh
                          Bijdrager

Ligt er aan welk merk natuurlijk. Voor een athena aluminium 50 is het een normale prijs want zoveel kost hij bij mopshop ook. Als het een DR is wordt je afgezet.

VespaCiaoPaul
                            Bijdrager

ik heb in mijn achterlicht 2 lampjes, 1 kleine van 6V 4W(onder) en 1 grote van 6V 10W(boven)

welke is het remlicht en welke het normale achterlicht?

-edit- laatmaar ben er al uit, grote lampje is remlicht kleine lampje is gewoon licht.

Jelle89

nou..ik heb dus nou een kontaktpuntenblok onder een brommer gedaan waar eerst een electrisch blok onder zat, maar nou krijg ik het licht niet gemaakt, weet iemand misschien hoe dat moet met een tekening of hele goede uitleg..(ben niet zo goed in electronica:pest)

Jelle89

niemand die dat ff wil doen..:con..

15 berichten aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.