Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Nick_orginelli
    Bijdrager

ik heb dat niet 😐

maar de experts weten het zeker:D

R.oel !

VespaCiaoPaul :
        vraagje: Hoor je een beetje speling op het achterwiel te hebben naar de zijkant?:(:con

is maar paar mm fzo

k weet niet zeker, maar controleer die 4 bouten van je achterwiel eens, daardoor had ik eerst speling in ’t wiel..

VespaCiaoPaul
        Bijdrager

is al over, moes mn wiel er toch uithale omdat mn band kapot was, ALWEER:boos

Is dit bij jullie ook zo vaak omdat je geen vering hebt?:((

Jelle89

geen last van gehad..pas 1x..en toen anti lek band van fiets tussen de binnenband en buitenband gedaan en geen last meer gehad van kleine rotzooi zoals stekels enzo..
            help wel goed..;)..

VespaCiaoPaul
            Bijdrager

anti lek band? daar wil k wel meer over weten

maar ik denk dat mijn probleem meer de hobbels is fzo

Jelle89

bij de nieuwere fietsen heb je zon groene band in zitten, die zit tussen de binneband en de buitenband, als er dan een naaldje door de buitenband naar binnen wil, word dat tegengehouden door die groene band..
                vraag maar bij de fietsenmaker..die heeft die wel ligge, en anders heb ik nog wel 1tje..

November Rain
                Bijdrager

Jelle89 :
                  bij de nieuwere fietsen heb je zon groene band in zitten, die zit tussen de binneband en de buitenband, als er dan een naaldje door de buitenband naar binnen wil, word dat tegengehouden door die groene band..
                  vraag maar bij de fietsenmaker..die heeft die wel ligge, en anders heb ik nog wel 1tje..

die groene band is een laag kevlar..

mman
                  Bijdrager

oke ik wil over een tijdje beginnen met een grote revisie van me blok en me carters uitvielen, krukas frzen en dan een 13/13 carb erop zetten nou is mijn vraag regelt me oliepompje zelf de hoeveelheid olie meteen zlef of moet ik dat zelf doen?

(als k zelf die olie moet afstellen hoe dan?)

en nog één als k nieuwe zuiger en zuigerveren neem moet ik dan opnieuw een stuk inrijden?

alsvast bedankt martijn

vicious
                    Bijdrager

Van die olie weet ik niet (heb nog oud model), maar een nieuwe zuiger+veren ALTIJD ff goed inrijde!

vicious
                      Bijdrager

Hoe monteer je zo`n zij-stander onder een ciao (daar waar je je steps vastmaakt?). Want voor je Leo krul moeje de hele bok verwijderen.

mman
                        Bijdrager

vicious :
                          Van die olie weet ik niet (heb nog oud model), maar een nieuwe zuiger+veren ALTIJD ff goed inrijde!

oke bedankt iemand die het weet van de olie het betreft een ciao mix.

Nick_orginelli
                          Bijdrager

vicious :
                            Hoe monteer je zo`n zij-stander onder een ciao (daar waar je je steps vastmaakt?). Want voor je Leo krul moeje de hele bok verwijderen.

ik heb toen mijn oude standaard (de bok) weggehaald en daar de zijstandaard opgezet… gaat vrij eenvoudig, gewoon brommer op de kop zette (kijk uit met de tank+benzine) en dan zie je het vanzelf

VespaCiaoPaul
                            Bijdrager

vicious :

ehh, hoeft niet, ik heb mn bok nog steeds

woe
                              Bijdrager

hoezo zet jij je brommer op zn kop om zijstandaard te monteren?

eenmaal bok eraf is t eitje.
                                stepje loshalen en er zit dan een plastike pen bij, die moet je door t gat rammen waar je bok zat
                                standaard tussen je stepje doen, weer vast maken. en dan die ene m8 ding vastdraaien door die plastike pen

plakje cake toch?

Wouz-LwB
                                Donateur

Ja zo dacht ik ook al. is helemaal niet nodig..
                                  veelste veel werk… terwijl het ook makkelijk kan.

15 berichten aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.