Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

pleasure
    Bijdrager

Remreiniger werkt ook heel goed voor dit soort klussen!

Ik heb nog een vraag, ik heb nu een electronisch blok, maar nu zit er geen gat meer in het vliegwiel waar ik een schroevendraaier in kan stoppen om de koppeling er af te halen. Een zuigerstop lijkt me niet zo, maar hoe doen anderen dat is er nog een trucje? 😕

Kay
      Bijdrager

pleasure :
        Remreiniger werkt ook heel goed voor dit soort klussen!

Ik heb nog een vraag, ik heb nu een electronisch blok, maar nu zit er geen gat meer in het vliegwiel waar ik een schroevendraaier in kan stoppen om de koppeling er af te halen. Een zuigerstop lijkt me niet zo, maar hoe doen anderen dat is er nog een trucje? 😕

Dan gewoon de schroevendraaier tussen de koelvinnen?

Jelle89

breken nog al snel af..maar het kan wel, je moet ut dan wel ff met gevoel doen..( offtopic: kay..je signature moet veranderd worden..hij is al kawasaki groen..:P..)

Fredzzz
          Topic starter

er is toch ook een Polini Race Vertanding? Zoals de Malossi race vertanding…?!

Ik dacht dat ik dit nog ergens zag maarjah, ik neem aan dat deze ook 1 op 9 is?

(p.s. voor de groningers, bij Cor Hamstra stond er nog wel een te koop: Malossi Race vertanding, 134,50 euro)

Jelle89

[url]http://www.cycleshopheerlen.nl/?product=2807&hfdcat=157&cat=221[/url]

kijk nou..een 13/13 voor 23,95

Kay
              Bijdrager

Zo’n aanbieding is dat nou ook weer niet,hier bij stienen(bromboer) 24€

woe
                Bijdrager

hierzo bij de lokale oplichter 22.5

timschilders
                  Bijdrager

een klein vraagje, zoals jullie weten zitten de stepjes altijd muur vast. en nou moeten ze er bij mij af, maar ik krijg ze er echt niet af. maar hoe halen jullie ze er weer af?

cittadriver
                    Donateur

rubber eraf trekken en dan met een doorslag/verlengstuk door het gat van de step tegen de trapas aan meppen, of heet stoken :thumb. mits je een schuine standaard heb want sla je die bussen er misschien uit moet je ff kijken 😀

R.oel !

k ben van plan om me een andere uitlaat te kopen, maar welke zal beter ( of überhaubt een beteje redelijk ) rijden met mijn setup;

* een polini SP,
                        * of Top one,

is dat wat voor mn ding of niet ??

woe
                        Bijdrager

uhuh

een sp gaat iets langer door, maar topone trekt beter op

mo1uh
                          Bijdrager

Probleempje: Decompressiegedeelte in cilinderkop werkt niet meer, dus brommer wil niet uit, door hendel.

Kabel is goed ligt gewoon aan het gedeelte in de cilinderkop.. iemand oplossing?

Jelle89

nieuwe kop halen..?

Jeroen
                              Bijdrager

vraagje…ik wil een snorklok kopen maar die gaat maar 10/11 keer rond, terwijl het 13/14 keer zou moeten zijn waar ligt dit aan..en is het dan wel een snorklok?

Wouz-LwB
                                Donateur

of je brommer scheef houden naar links geloof ik + shoke, doet je decompressie helemaal niks meer ? anders die erbij indrukken..

15 berichten aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.