Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

Je kunt een blok niet ombouwen d8 ik….
      Kijk bij het topic ‘onderdelen aangeboden’ en koop een elec carter… 10 e kun je wel misse denk ik:thumb

En bij zo’n watergekoelde kop zit geen speciale cilinder bij… Je kunt het gwoon op je cilinder monteren, ma volges mij maar tot 70cc!! :!
      En het zorgt alleen voor betere koeling, maar je merkt het verschil volges mij niet..;)

Thijs_DR_Evo
      Bijdrager

Wat halen strakkere trekveren uit bij een vario? Vind nl dat ie warm te laag in toeren wegrijdt, en met de rollen alleen krijg ik het niet helemaal spits.

grz Thijs

.-{2F4OV}-.

Dan leg je dur wat strakkere trekveren in.. Dat zorgt dus dat ie wat hoger in de toeren zit voordat ie aanrijdt… :thumb

hansieb
          Moderator

.-{2F4OV}-. :
            Dan leg je dur wat strakkere trekveren in.. Dat zorgt dus dat ie wat hoger in de toeren zit voordat ie aanrijdt… :thumb

Trouwens ik zat je setup te bekijke je hebt geen MHR vario het is gewoon een simpele Malossi multivar.

.-{2F4OV}-.

Op mopshop.de staat het zo:

50510110
              Tuning-Variomatik Malossi

“Multivar-MHR”

Daar zie ik het woordje MHR wel inzitte.. dus k d8 zet dat dur maar bij..

Maakt tog owk niet uit of da durbij staat..:?

hansieb
              Moderator

.-{2F4OV}-. :
                Op mopshop.de staat het zo:

50510110
                Tuning-Variomatik Malossi

“Multivar-MHR”

Daar zie ik het woordje MHR wel inzitte.. dus k d8 zet dat dur maar bij..

Maakt tog owk niet uit of da durbij staat..:?

Naja het is gewoon een multivar 😀 ik lette op het detail. Zal wel zeiken zijn voor jou hehe 🙂

Heb je hem er al wel onder dan?

.-{2F4OV}-.

Ow…. maakt niet uit :thumb

Ma kheb hem er nog niet onder.. sterker nog ik heb hem nog helemaal niet…
                  Ik ga heb over een week bestelle…. Een bestelling van 200 euro van mopshop 😀

Kome dur heel wa leuke dinge binne. Weet jij trouwens hoe lang da ong duurt?

dennis
                  Bijdrager

hallo
                    ik heb een vraagje wat is een blokje voor een citta + krukas in redelijk goeie staat waard??
                    kan er een kopen maar weet niet wat het waard is

.-{2F4OV}-.

Elec of cp?

Denk zo’n 20 a 30 euro…

Ligt eraan.. dus geen cilinder .. wel onsteking …?

iaccaloco
                      Bijdrager

dennis :
                        hoi ik heb 2 vragen

kun je een blok met contactpuntenontsteking ombouwen tot elektrische ontsteking en wat zijn da verschillen van de carters dan?

als je een radiateur op je citta wil met zo’n koelkop moet hier een speciale cilinder bij? + wat zijn de echte voordelen?? >> een normale 70 koelt toch ook door de koelvinnen ensow.

Hi!

Ehh….Je kunt ‘m ombouwen, maar dan moet je een zogenaamd “imitatieblok” hebben……

De spoelen enz. van dat blok kunnen in een normaal CP blok.

Maar da’s echt een k*t-ontsteking, dan kun je beter met CPcarter gaan rijden…

Een orig. ele ontst. kan wel, maar dan moet je dus zoals ze al zeiden een compleet ander carter, vliegwiel en bobine hebben….

Enneh, de LC-kits, die zijn alleen maar “voor het oog” je gaat er niet harder of zachter door…

De LC-cylinder van Polini is gewoon een 60cc gietijzer, en de Eurocilindro LCkop is gewoon een normale 50cc kop, dus niet sneller of centraal bougiegat ofzo….

Het stáát, meer niet eigenlijk….;)
                        (daarom heb ik die kitjes ook gekocht, ziet er interresant uit!:P)

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

dennis
                        Bijdrager

.-{2F4OV}-. :
                          Elec of cp?

Denk zo’n 20 a 30 euro…

Ligt eraan.. dus geen cilinder .. wel onsteking …?

elec. en zonder cilinder ja
                          wel met bobine, krukas, vliegwiel en ontsteking
                          graag snel antwoorden a.u.b.

hansieb
                          Moderator

.-{2F4OV}-. :
                            Ow…. maakt niet uit :thumb

Ma kheb hem er nog niet onder.. sterker nog ik heb hem nog helemaal niet…
                            Ik ga heb over een week bestelle…. Een bestelling van 200 euro van mopshop 😀

Kome dur heel wa leuke dinge binne. Weet jij trouwens hoe lang da ong duurt?

1 weekske 🙂 groote doos wat voor kadootjes heeft de duitse sint voor jou in petto dan ?

Edjuh
                            Bijdrager

Sprocatti(Zie de site bij links) heeft een plaatje om van een elek. blok een cp. blok te maken geloof ik.

Dennis, ik denk dat het wel iets van 30, 40 euro waard is.

dennis
                              Bijdrager

bedankt voor de snelle reactie

vicious
                                Bijdrager

Heeft iemand misschien een duidelijke pic van hoe de decompressie precies wordt aangesloten op de cilinderkop want t lukt me echt totaal niet. De onderdele zitte allemaal op de goeie plek dus alleen nog t kabeltje vastmake en tonnetje inhake…..

15 berichten aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.