Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

Das waar… ma die boost komt dus pas hoger in de toeren..

Edjuh
      Bijdrager

Dat hangt van meer dingen af………..

Vincent Vario
        Bijdrager

met race kruk en 50dr zal die voor geen meter optrekken, helemaal niet met speedengine, tenzij je vario hebt..

Edjuh
          Bijdrager

Vincent Vario :
            met race kruk en 50dr zal die voor geen meter optrekken, helemaal niet met speedengine, tenzij je vario hebt..

…want?

.-{2F4OV}-.

Dat slaat idd eigenlijk nerges op…mja..:?

hansieb
              Moderator

Rijden met zwaar uitgeveilde carters en 50cc is gewoon kut. Maat van mij had dit ook, je trekt poep op maar je top is goed 🙂

cittadriver
                Donateur

hey mensen ff een vraagje weet een van jullie welke van de 3 setjes trek veren van malossi het sterkst zijn.
                  dacht zelf de witte want die waren het dikste maar vind ze niet veel meer spinnen als polini blauw:?

Jelle89

hansieb :
                    Rijden met zwaar uitgeveilde carters en 50cc is gewoon kut. Maat van mij had dit ook, je trekt poep op maar je top is goed 🙂

lars van het forum heeft het ook..maar die trekt tog lekker op en heeft ook een top van 50 of misschien nog iets meer..dat rijd heerlijk eiglijk..:P..

vicious
                    Bijdrager

Denk er wel aan dat als je een uitgeveilde of getunede carter hebt dat je niet met snorklokje gaat rije, je gaat zoveel toeren make dat je je cilinder verneukt!

woe
                      Bijdrager

vicious :
                        Denk er wel aan dat als je een uitgeveilde of getunede carter hebt dat je niet met snorklokje gaat rije, je gaat zoveel toeren make dat je je cilinder verneukt!

waar slaat dat nou weer op?

leg eens uit

vicious
                        Bijdrager

Heb nu geen speedengine maar een orig. gereviseerd 10 mm (had 7mm) met bromklokje en hele grote poelie en t rijdt (maar trekt vooral) echt toppie! (50 km hard genoeg voor mn snor!) Denk wel nog groene trekveertjes drop te zette lijkt me wel handig, toch? Oja welke uitlaat kan ik dan nog t beste gebruiken (liefst ene die vooral hard trekt maar natuurlijk niet inhoud op top)?
                          Deze site is btw echt goeie! Jullie tips werken altijd!

vicious
                          Bijdrager

Door dat snorkloje ga je echt veel toere make en als t strax warm wordt heb je zo een hitteloper! (hoeft natuurlijk niet maar beter voorkome dan geneze he) Correct me if I`m wrong!

woe
                            Bijdrager

vicious :
                              Door dat snorkloje ga je echt veel toere make en als t strax warm wordt heb je zo een hitteloper! (hoeft natuurlijk niet maar beter voorkome dan geneze he) Correct me if I`m wrong!

daarvoor moet je je blok ook afstellen, als je n goeie sproeier in heb kan r niks gebeuren

vicious
                              Bijdrager

Heb nu toch al bromklok dus…. maarre die groene veertje zijn ok?
                                En welke uitlaat past t beste bij mn setup dan (lekker hard optrekke, top boeit niet zo zal dr met een andere uitlaat niet minder om worde denk ik)?

dennis
                                Bijdrager

hoi ik heb 2 vragen

kun je een blok met contactpuntenontsteking ombouwen tot elektrische ontsteking en wat zijn da verschillen van de carters dan?

als je een radiateur op je citta wil met zo’n koelkop moet hier een speciale cilinder bij? + wat zijn de echte voordelen?? >> een normale 70 koelt toch ook door de koelvinnen ensow.

15 berichten aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.