‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 3,451 tot 3,465 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wouz-LwB
    Donateur

Wow ‘iets’ royaler. dat is het dubbele man :P. 100ml olie op 5 liter benzine is normaal ๐Ÿ˜‰
      rookt ie niet als een gek ?

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

hjahahaha jesus dis veel te veel mengen, 5 liter 100mm is 1 op 50, wat jij doet is 1 op 25.. kerel wat veel

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

hansieb
        Moderator

Lol ik deed 100 ml op 4.5 liter ofzo ๐Ÿ˜€ geen wonder dat je cilinder vast loopt.

Jacky
          Bijdrager

mja met inrijden kan en wat grote sproeier nooit kwaad toch? Zou em dan ma ff zo laten. En wat midner olie missgien;)

Mike
            Bijdrager

ik heb t testrollen setje van polini.. die van 6,6 tot 9,5..

ik heb bepaald dat de รฉรฉn na zwaarste rollers het beste rijden
              maar hoeveel gram zijn die precies? dat staat er niet bij en in heb geen grammem tellertje ofzo..

dit omdat ik nu egte de rollers moet hebben.. ( die testrollen slijten als een gek )

Mike

Frits
              Bijdrager

ehm trouwens weet et niet zeker

ik mengde dan ongeveer 1 op 30 of zo ook nog te gek

maar ik gokte maar wat want die benzine had mijn pa getankt en had er wat uitgehaald
                dus wist ook niet hoeveel er meer in zat

dus maar heb nu goed gemengt en hij rijd ook weer goed
                bougiekleur is goed
                heb al 90km ingereden

Frits
                Bijdrager

@ hansieb

die had ik donderdag gemengt

en ging dinsdag naar school toen stopte hij ermee
                  dus heeft niks met deze benzine te maken

TimoO_
                  Donateur

hoe doe je de carters op elkaar met vloeibare pakking? eerst krukas in de grote carterhelft natuurlijk, dan op de grote carterhelft vloeibare pakking doen????? en dan de kleine carterhelft verwarmen en erop zetten?

ArvidW
                    Donateur

De grote carterhelft wel eerst heel goed laten afkoelen voordat je die vloeibare pakking erop doet, anders droogt dat spul sneller dan jij je kleine carterhelft kan heetstoken.

Dan kleine carterhelft op grote zetten maar niet gehele aandrukken, zorg ervoor dat er bijvoorbeeld een randje van 0.5mm tussen de 2 helften blijft zitten, als pakking wat opgedroogt is draai je de bouten weer wat harder aan. Zo heb je een dikkere laag tussen de 2 carterhelfen en sluit het net iets beter af.

Het liefst het kleine carterhelft zo min mogenlijk heetstoken, maak je het echt tรจ heet dan verbrand de pakking nl (pakking kan temperaturen van lopende motor iig goed aan, dus je moet wel heel erg lang stoken wil je de pakking laten verbranden.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                      Home made engine dyno

TimoO_
                      Donateur

oke bedankt arvid ๐Ÿ˜€ woensdag ga ik weer verder met sleutelen morgen enz is carnaval! :p dan probeer ik het effe.

Nick_orginelli
                        Bijdrager

ik heb eens een vraagje: (gewoon omdat ut zo bizar is:D)

ik heb een benzine slangetje Met filter gebruikt, laat hij opeens geen benzine meer door, terwijl hij dit eerst wel deed (zelfde filtertje)

– bezinekraan is goed (als ik hem open draai loopt de benzine er in een mooie dikke straal uit)
                          – filtertje schoongeblazen (laat weer alles door, en is doorzichtig -> k zie geen rotzooi)
                          – benzine slangetjes zijn schoon (geen verstopping ofniets)
                          – geen lekkende onderdelen
                          – geen knellen in de slang

wat zou dit kunnen zijn ??:D
                          dat wil ik wel eens weten aub, haha

ps; ik rij nu gewoon met benzineslang (on-onderbroken door filtertje) en hij doet het gewoon goed:con

Mike
                          Bijdrager

zelfde had ik met marees01 voor het forum.. het is ons echter een raadsel gebleven.. dan maar geen snot filtertje

Mike

Tonni
                            Moderator

Te simpel voor woorden en dus waarschijnlijk niet het probleem: filtertje verkeerd om. Er staat een pijltje op meestal voor de stroomrichting.

Andere mogelijkheid: een heel klein beetje vocht in het filtertje. Nylon filters (net zoals het filter in de benzinekraan en in de carb. laten water niet goed door. Dit vormt een ‘filmpje’ over het filterdoek, waardoor de benzine er niet meer doorheen gaat.

Andere mogelijkheid weet ik niet.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

de Bie
                              Bijdrager

ey mensen:

mijn eerste vraag in dit forum:D:

ik heb op mijn balhoofd het nummer NL- B 8144 staan

kan ik dit frame nog verzekeren ????

alvast bedankt!!

Gr. de Bie

sjaak trekhaak

als je frame nummer ook klopt wel

15 berichten aan het bekijken - 3,451 tot 3,465 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.