Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jeroen
    Bijdrager

Weet iemand hoe je het stuurslot eruit kunt halen? of gaat dat gewoon niet…

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

als je de sleutels hebt kun je t klepje ervoor weg halen, sleutel erin doen en hem eruit trekken.

maar zonder sleutels moet je tog boren of iets dergelijks denk ik, dat weet ik niet heb zelf geen sleutels (wel jammer opzich)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

Vincent Vario
        Bijdrager

sleutel de linkerkant op draaien en je haalt `m er zo uit, heb je geen sleutels, dan wens ik je suc6 met beunen

Jeroen
          Bijdrager

was al bang dat ik de sleutel nodig zou hebben…dan laat ik um fijn zitten.

woe
            Bijdrager

en evo met 80cc op vario, is dat slim?

iaccaloco
              Bijdrager

Tuurlijk..Gewoon doen……:D

Maar iig. zou ik ’t zéker met een snelle poelie doen, anders schiet ’t nie op!

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

vicious
                Bijdrager

Misschien een stomme vraag maar als ik me een speedengine carter haal maar de std krukas gebruik ga ik dan tochnog flink harder? (heb nu std 7 mm snor carter)

Herr Flick
                  Sleutelbeheerder

zeker!, met een leuk polini cilindertje is de 75-80 misschien wel haalbaar

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                    Gele Racefrikandel

vicious
                    Bijdrager

30 km harder door alleen die speedengine? dan wordt t tijd voor n helm vrees ik…

.-{2F4OV}-.

vicious :
                        30 km harder door alleen die speedengine? dan wordt t tijd voor n helm vrees ik…

Nee tuurlijk niet… Herr Flick heeft er tog bij staan met een leuk Polini cilindertje…
                        Daarmee zal die wel een 42/43 mm bedoele.. en dan scheelt het natuurlijk wel een boel! 😀

Ma met alleen speedengine carter zal het een kilometer of 5 tot 10 schele schat ik…:thumb

Edjuh
                        Bijdrager

Overigens kan met 50km een ongeluk krijgen gevaarlijk genoeg zijn……vraag het freek!

vicious
                          Bijdrager

thumbWat is dan beter, gelet op trekkracht dan, een race krukas drbij of die cilinder? Denk wel krukas want die 50 snel van DR is best rap:thumb

Edjuh
                            Bijdrager

Bedoel je racekruk/ carter? Het scheelt allebei.

.-{2F4OV}-.

@ vicious: Als ik jou was zouk ik je cilinder overzetten op een speedengine carter. Dan heb je een betere flow en grotere inlaat… Hierdoor zal het optrekke al een heel stuk toenemen!
                                Een racekrukas verbeterd het optrekken volgens mij niet… Die is volgens mij meer voor de topsnelheid…

Klopt dit laatste?

Edjuh
                                Bijdrager

Mwa voor de eerste meters niet, maar dan gaat het wel schelen hoor, hij neemt toch meer mengsel mee dus je komt sneller op toeren.

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.