‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 3,166 tot 3,180 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ciaoracer
    Bijdrager

niet met speling? Ik dacht dat ik dat ooit al eens gehoord had dat citta tankdoppen speling hadden in een ciao tank.

Wat ging er dan kapot aan bij jou?

bobbie88
      Bijdrager

Is dit een kickstart krukas? Zie de foto hier onder. Hij is een beetje onduidelijk maar er zit zegmaar aan de kant waar de krukas in je kleine carter zit, 6 tandjes op het uiteinde en het steekt uit. Ook heb ik het kleine carter erbij met een gat er in.. Dit is toch eentje van een kickstarter?

Rebel

Als het gat erin hoort en niet erin geslagen is dan is het een kickstart ja,
          krukas weet ik verder niet.

mijn vraag:
          heeft er iemand blueprints of iets dergelijks van een vespa ciao, voor 3d models mee te maken?

En bestaat er zoiets als 2 hendels aan 1 handvat?
          niet achter elkaar maar echt 2 op elkaar zeg maar.

bijvoorbeeld rem en choke.

Niels
          Bijdrager

bobbie88 :
            Is dit een kickstart krukas? Zie de foto hier onder. Hij is een beetje onduidelijk maar er zit zegmaar aan de kant waar de krukas in je kleine carter zit, 6 tandjes op het uiteinde en het steekt uit. Ook heb ik het kleine carter erbij met een gat er in.. Dit is toch eentje van een kickstarter?

Ja dat is een krukas van een kickstarter! Die tandjes vallen dan in een soort huisje, dat huisje is dan met een ketting verbonden aan een groot tandwiel aan je kickstepjes!

AA-T
            Sleutelbeheerder

Rebel :
              mijn vraag:
              heeft er iemand blueprints of iets dergelijks van een vespa ciao, voor 3d models mee te maken?

En bestaat er zoiets als 2 hendels aan 1 handvat?
              niet achter elkaar maar echt 2 op elkaar zeg maar.

bijvoorbeeld rem en choke.

Ik heb geen blueprints voor je ofzo..

maar als je met je 2e vraag bedoelt dat je 2 kabels kan aansluiten op een rem/gas-hendel, dan is het antwoord ja.
              ik heb een pinasco zij-inlaat, en daarbij zitten een paar stukjes plastic, beetje lastig om uit te leggen, maar daarmee sluit je op de gaskabel die naar je stuur loopt, 2 nieuwe gaskabels aan, die vervorlgens naar je carburateurs lopen.
              er bestaat dus wel zoiets, maar of je er een beetje makkelijk aan kan komen is nog de vraag, ik hoop het voor je

Rebel

Ik weet niet zeker hoe jij het bedoeld maar ik bedoel dus zeg maar ff grof dit:

Kabel —— Rem handle
                ——— —— Choke hendel (zoals je duim decompressie hebt, alleen dan gewoon normaal.
                ==== handvat

snappie? geen idee of zo iets bestaat,
                gewoon een normaal handvat alleen dan met 2 hendels ipv 1?

hannesjeuh
                Bijdrager

weetniet mss wel mss niet. ik denk van niet. denk dat het een bravo-inlaat ofzo is.

joey636
                  Bijdrager

is niet geveild/geboord

Nick_orginelli
                    Bijdrager

is idd niet geveild/ geboord -> ik kom net op het briljante idee om de schuifmaat te gebruiken:whistle

Monstercitta
                      Bijdrager

Een polini waterpomp die speciaal voor vespa is bedoelt is hij specifiek voor een vespa ciao of past hij ook op een gilera citta?????????

Vespaflappie
                        Bijdrager

joah beetje pas maken maar lukt wel:)

Nick_orginelli
                          Bijdrager

een vraagje:

De vespa liep net fftjes…. ik heb um aangekickt en toen liep de snaar/vario maar toen hield hij op na 2 seconde, alsof hij geen kracht meer had…
                            (ff bijzeggen dat ik 15 keer gekickt heb, zodat alles kon doorstromen)

wat kan ut probleem zijn:?

alvast bedankt!;)

Vpfanaat
                            Bijdrager

Hallo,

Ik heb net twee punt gave sterwieltjes gekocht.

Maar nu mijn vraag. Deze wielen komen van een bromfiets af en ik heb een snorfiets. Moet ik de snorklok over zetten?

——
                              Dacht dat ik hier dit soort vragen moest vragen¿

pier
                              Bijdrager

gwoon je eigen klok overzette idd!

JL
                                Bijdrager

hey ik ken iemand met vario op zn citta maar die heeft geen ringetje meer wat over je naaf komt… je hebt dan eerst de achterwiellagerplaat en dan komt er een ringetje en dan je moer…. zou iemand zo vriendelijk willen zijn dit ringetje op te meten.. dus dikte ring, binnenmaat en de buitenmaat… alvast bedankt 😉 :thumb

15 berichten aan het bekijken - 3,166 tot 3,180 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.