Home › Forums › Algemeen › Oude topics › ‘Kleine vragen’ topic
- Dit onderwerp bevat 12,449 reacties, 416 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 10 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 maart 2006 om 15:22 #133163
ik ga een 2e hands 80 cc polini kopen, maar daar zitten geen pakkingen bij zijn die nog te krijgen?
hij moest er 25,- voor hebben is wel een nette prijs toch…
en loopt die cilinder goed in combinatie met speedengine?24 maart 2006 om 15:30 #133164Sterker nog, daar issie voor!!
De pakkingen zijn in principe nog volop verkrijgbaar, maar ik weet natuurlijk niet hoe dat in Baarlo is….;)
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!24 maart 2006 om 15:48 #133165Koop gewoon een tube Loctite vloeibare pakking,
kost u 7€ en kom je zeker en vast een jaar mee toe!24 maart 2006 om 15:56 #133167November Rain :
sp si lekker meer hoogtoerig zeker in combo met vario meot je voor de sp gaan…alhoewel ik via http://www.jmpb.nl een ninja zou kopen :O veel mooier en uber hoogtoerig 🙂
Denk dat de ninja beter doortrekt maar sp net ff iets hoogtoeriger is:)
24 maart 2006 om 16:37 #133168erwinko :
ik heb nu die proma cannon =)en ga hem ff goed insmeren met olie, wat voor olie moet ik daarvoor gebruiken?
Watte,lees ik goed,heb je een cannon gevonden.
Man man man,beestig goed godverdomme,Ik heb de GUN & deze wil ik voor geen geld meer kwijt.Dus houd deze maar bij voor de rest van je leven.
Doe je hem toch eens weg , dan is er maar 1 adres.Namelijk hier bij mij in Belgie.Welke olie???????Lekkere zwarte olie die uit een auto komt,want deze heeft al hoge temperaturen op zijn kloten gehad & bevat grafiet!!!
Wees niet bang,je uitlaat zal niet zwart worden.24 maart 2006 om 16:40 #133169barry :
erwinko :
ik heb nu die proma cannon =)en ga hem ff goed insmeren met olie, wat voor olie moet ik daarvoor gebruiken?
Man man man,beestig goed godverdomme,Ik heb de GUN & deze wil ik voor geen geld meer kwijt.Dus houd deze maar bij voor de rest van je leven.
Doe je hem toch eens weg , dan is er maar 1 adres.Namelijk hier bij mij in Belgie.Welke olie???????Lekkere zwarte olie die uit een auto komt,want deze heeft al hoge temperaturen op zijn kloten gehad & bevat grafiet!!!
Wees niet bang,je uitlaat zal niet zwart worden.jaahh, ik heb hem
http://www.mijnalbum.nl/Album=ZLPXEG6I
gaat inderdaad ook zeker niet meer weg 🙂
kan ik dan gewoon nieuwe olie pakken? of hoe kan ik dat uit mn moeders auto jatten? 😛 hehe25 maart 2006 om 01:34 #133185hey mensen weet iemand waar ik nog een nieuwe 47 mm deps kan uithalen, want mijn bromboer heeft alleen 46.5 mm geen deps
25 maart 2006 om 09:17 #133186
.-{2F4OV}-.Volges mij kun je die nerges meer nieuw kopen..:(
Misschien 2e hands op speurders of mp..
25 maart 2006 om 11:03 #133187cittadriver :
hey mensen weet iemand waar ik nog een nieuwe 47 mm deps kan uithalen, want mijn bromboer heeft alleen 46.5 mm geen depsIdd, die worden niet meer gemaakt helaas. 2e hands zijn ze ook zeldzaam dus dat wordt flink zoeken.
Ik zag ze bij josdijkman.nl, dus ik zou hem even bellen.
25 maart 2006 om 13:41 #133198erwinko :
barry :
erwinko :
Wees niet bang,je uitlaat zal niet zwart worden.jaahh, ik heb hem
http://www.mijnalbum.nl/Album=ZLPXEG6I
gaat inderdaad ook zeker niet meer weg 🙂
kan ik dan gewoon nieuwe olie pakken? of hoe kan ik dat uit mn moeders auto jatten? 😛 hehenaar de autozaak gaan en vragen om afgelopen olie..
25 maart 2006 om 17:32 #133201Hej ik heb ff een vraagje:
Zit er onder een vespa Ciao hetzelfde blok als onder een vespa Si?
groeten
25 maart 2006 om 17:35 #133202
koopman53jep, zit ook onder citta, bravo, superbravo, avanti, grillo enz.
26 maart 2006 om 13:43 #133232ok, op mn citta met speed engine etc. het volgende
ik krijg geen vonk dus ik ff naar CP kijken etc, afgesteld op .45 en bobine ff gechekt en nieuwe kabels gelegt enzo…
dus ik test met mn bougie op de uitlaat of die vonkt…nix
dus…ik test hetzelfde met mn bougie op de uitlaat of die vonkt terwijl ik ACHTERUIT loop, en tada, big sparks (vonkte dus), maar alleen als ik achteruit loop…en zo heeft hij ook compressie…
? 😀
koppeling segmenten zitten fout ofzo?
26 maart 2006 om 13:54 #133233starten en achteruit rijden!!=)
26 maart 2006 om 14:55 #133234kan op een 80cc cilinder een 70 cc hd kop?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.