‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 3,121 tot 3,135 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

bobbie88
    Bijdrager

Ik heb ook ff een klein vraagje. Kan je de bagagedrager stangetjes van een ‘gewone’ vespa ciao als bagage drager stangetjes gebruiken van een ciao mix? Ik weet dat die van een mix van smal naar breed lopen, maar zijn de maten verder hetzelfde?

bobbie88
      Bijdrager

kan iemand mij helpen?

Mike
        Bijdrager

niet helemaal.. je zal ze zelf moeten maken geloof ik… dat moest ik doen ook doen toen ik nog een mix had

die normale ciao stagetjes zijn volgens mij te lang.. dan zul je dus de verbings plaats op de draager een stukje naar achteren moeten doen.. maar seviger zal het er dan niet op worden ds maak ze zelf gewoon lijkt me t makkelijkste

Mike

Bo3T
          Bijdrager

hallo

mijn gaskabel die gaat niet meer helemaal terug die blijft een klein stukje open staan als ik stil sta..
            maar nu had ik een ti-ripje bij mijn stuur vast gemaakt en dan is dat niet meer.. Is mijn binnekabel dan te lang of wat is het? want mijn kabel is nu te kort is nu niet mooi afgewerkt maar ik ga morge een andere halen en dan zou ik hetzelfde probleem willen voorkomen..

alvast bedankt!

en nog een vraag: Breekt bij jullie het zijstandaart ook zo snel af? dit is al mijn 2de die is afgebroken en heb mijn citta nog geen jaar. En mijn vsnaar komt tegen de zijnstandaart aan hebben jullie daar ook last van?

alvast bedankt (alweer) 😉

VespaCiaoPaul
            Bijdrager

wat gebeurt er als ik een BROM krukas in mn snorblok doe? merk je dan veel verschil met een snorkrukas? zoja wat…

bobbie88
              Bijdrager

Kan iemand mij vertellen of je geld krijgt voor dingen die je bij de oud ijzer boer inleverd? En hoeveel krijg je per KG?

Jacky
                Bijdrager

Je krijgt geld.. hoeveel weetik niet! Koper staat wel hooog hoorde k..

bobbie88
                  Bijdrager

Jacky :
                    Je krijgt geld.. hoeveel weetik niet! Koper staat wel hooog hoorde k..

Ja klopt, ze jatten hier in de buurt gewoon koper leidingen snachts van de trein rails weg, lever aardig wat op geloof ik!
                    Maar dan denk ik dat ik me mix frame en nog wat andere dingetjes maar langs de oud ijzer boer ga brengen;)

G-no
                    Donateur

http://www.adottaunciao.com/index.php?option=com_content&task=view&id=41&Itemid=53

Kan ik hier uit opmaken dat de duitse ciao pxjes vario hebben? Zou wel gunstig zijn voor handel:)

bobbie88
                      Bijdrager

Daar lijkt het wel op ja..

ciaoracer
                        Bijdrager

Hey,

Ik had even een vraag.
                          Past deze ook op een vespa ciao met vario?
                          achterwiellagerplaat

hansieb
                          Moderator

Ja dat past , die heb je gewoon nodig zelfs op vario.

VespaCiaoPaul
                            Bijdrager

VespaCiaoPaul :
                              wat gebeurt er als ik een BROM krukas in mn snorblok doe? merk je dan veel verschil met een snorkrukas? zoja wat…

:con

Frits
                              Bijdrager

http://www.jmpb.nl/shop/view_cart.php?add=VE0581

zijn deze onderdelen allemaal geschikt voor ciao??

zo ja wou ik dat graag even wetne

Mike
                                Bijdrager

dat kunnen wij niet zien alleen persoonlijk JIJ dit staat er namelijk:

Overzicht van uw winkelmand

Nog geen aankopen geregistreerd!
                                  Klik hier om naar de shop te gaan

Mike
                                15 berichten aan het bekijken - 3,121 tot 3,135 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.