Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

November Rain
    Bijdrager

jaah je hebt de cilinder…

dan komt die ring(pakking)

en dan komt de uitlaatpoot. Dus die ring zit tussen uitlaatpoort en cilinder. Denk dat ie vooral zit als pakking… maar ook mss als revetje..omdat die fucking blok zo naaihard trilt..

Edjuh
      Bijdrager

November Rain :
        jaah je hebt de cilinder…

dan komt die ring(pakking)

en dan komt de uitlaatpoot. Dus die ring zit tussen uitlaatpoort en cilinder. Denk dat ie vooral zit als pakking… maar ook mss als revetje..omdat die fucking blok zo naaihard trilt..

Eey bedankt, inmiddels was het al bij me opgekomen maar goed.

mman
        Bijdrager

hallo allemaal

nu heb ik me cillinderkop afgevlakt en pakking tussen gedaan dat loopt lekker 😉

maar nu heb ook strakere trekveren de bromboer adviseerde me de polini blauw maar heb er nu 2 in en 1 std maar hij moet heel wat toeren maken tot dat hij de koppeling pakt is dat normaal?

hij rijdt wel lekker daar ligt niet aan maar vind alleen beetje vreemd dat hij zoveel toeren maakt hopelijk kunnen jullie zeggen of dat normaal is of iets anders:)

alvast bedankt martijn.

Edjuh
          Bijdrager

Dat is precies waarvoor ze zijn: meer toeren maken voor de koppelingsschoenen aangrijpen zodat je met meer toeren wegrijdt.

Blauw lijkt met trouwens te sterk voor jou, ik heb ze zelf ook, jij kan beter groen nemen denk ik.

mman
            Bijdrager

oke bedankt voor de snelle reactie zal wel ff groene halen en kijken of dat beter loopt

laat wel ff horen

groeten martijn.

gielos
              Bijdrager

Ik heb me blok gereviseerd!

Liep goed, maar opeens lijkt het wel alsof die verzuipt als je gas geeft!
                Als je hem op de shoke zet dan doet die het prima, maar als je dan vol gas geeft knalt die vooruit en valt uit als je vol gas geeft.

Iemand enig idee wat het kan zijn?

timschilders
                Bijdrager

als mijn ciao stationair draait, en op het begin bij het wegrijden, hoor ik een soort belletje. is dit normaal? heb het nog nooit gehad bij mijn andere vespa’s. en wat kan ik er tegen doen?

en als ik mijn ciao net heb gestart, dan houd hij bij ongeveer 15 km/h in, en dan krijg ik een ratelent geluid. als ik dan flik doorgas dan gaat dat geluid over. wat kan ik er tegen doen?

alvast bedankt

Stephan
                  Bijdrager

als hij op de shoke beter rijd krijgt hij teveel lucht

dacht ik:con

timschilders
                    Bijdrager

timschilders :
                      als mijn ciao stationair draait, en op het begin bij het wegrijden, hoor ik een soort belletje. is dit normaal? heb het nog nooit gehad bij mijn andere vespa’s. en wat kan ik er tegen doen?

en als ik mijn ciao net heb gestart, dan houd hij bij ongeveer 15 km/h in, en dan krijg ik een ratelent geluid. als ik dan flik doorgas dan gaat dat geluid over. wat kan ik er tegen doen?

alvast bedankt

niemand? sorry dat ik zo snel qoute maar ik moet zo gaan

woe
                      Bijdrager

een belletje van trrrrrrrrrring?

wat voor sproeier heb je in je ding?

timschilders
                        Bijdrager

weet k niet, heb de ciao nog niet eens open gehad. maar het ligt niet aan de sproeier. want hij loopt echt als een zonnetje, optrekken geweldig! maar het geluid komt van de cilinder af volgens mij

barry
                          Donateur

Mijne mini ciao doet soms ‘pweet-pweet’maar alleen maar als ik op het toetertje knijp dat van een kinderfietsje vandaan komt hahahaha:bier

koopman53

Welke uitlaat is het beste geschikt voor mijn setup?

– 42 polini alu
                              – speedengine
                              – top-racing kruk
                              – 13/13 (sproeier 68 )

Kom waarschijnlijk in de toekomst een vario op.

Ik kan kiezen tussen,
                              – Leo Hand-Made
                              – Polini Sp

Ik zoek een uitlaat die genoeg power onderin geeft maar vooral een hoge top heeft (kwa snelheid)

November Rain
                              Bijdrager

sp si lekker meer hoogtoerig zeker in combo met vario meot je voor de sp gaan…

alhoewel ik via http://www.jmpb.nl een ninja zou kopen :O veel mooier en uber hoogtoerig 🙂

erwinko
                                Bijdrager

ik heb nu die proma cannon =)

en ga hem ff goed insmeren met olie, wat voor olie moet ik daarvoor gebruiken?

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.