Home › Forums › Algemeen › Oude topics › ‘Kleine vragen’ topic
- Dit onderwerp bevat 12,449 reacties, 416 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 10 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
16 maart 2006 om 18:37 #132982
even een vraagje,
waar zijn die kapjes voorop het balhoofd te koop?
op easyparts staan ze niet, volgens mij.16 maart 2006 om 18:41 #132983eric :
ik had ook een vraag:
die uitlaat die ik zelf gemaakt had
die is van een standaard pijp met een yasuni r demper
maar kan ik die op een 80ccpolini zetten of kan dat niet ivm de dia. van de uitlaatpoort?vraag me af hoe dat ding deruit ziet…
je hebt dus gewoon die zwarte demper deraf geflexd…en dan yas. r demper derop geknald…
naja
fotootje posten. wil ik welles zien16 maart 2006 om 18:46 #132984kan geen foto maken want de cam reageert niet meer op onze compu :boos
maar toen ik de uitlaat op de brom wou zetten was hij een beetje scheeft en heel erg veroest
toen wou ik heb op de straat recht tikken en toen brak de demper eraf:)
toen een andere demper erop de yasuni
en toen liep dat ding zo hard
vandaar de vraag dat nog goed loopt op die 80
maar het is een rechte lijn die uitlaat geen kronkels erin alleen de bocht bij de uitlaat van de cil natuurlijk16 maart 2006 om 21:39 #132986timschilders :
even een vraagje,waar zijn die kapjes voorop het balhoofd te koop?
op easyparts staan ze niet, volgens mij.weet niemand het??
17 maart 2006 om 22:44 #132996Eeh jongens ik heb vandaag me EBR voorvork erop gezet maar me remkabels etc. zitten op me band als ik de bocht door ga:

Hoe kan ik het zo maken dat ik daar geen last meer van heb?17 maart 2006 om 22:50 #132997Kabelgootje? Ze lijken te lang maar dat zal wel komen omdat ze niet bij elkaar gehouden worden.
Dat stuurtje krijg je er niet bij toch??
18 maart 2006 om 12:44 #132998Ok ik zal het proberen want ik had gister ze gister nog in het ori kabelgootjes onder de tank zitten maar de kabels zijn daar te lang voor omdat het stuur iets van 30cm lager zit.
En ik heb het stuurtje er niet bij gekrege hij was 15 extra bovenop de vork.18 maart 2006 om 12:52 #132999je kan die kabels toch inkorten?
18 maart 2006 om 23:55 #133004Klein vraagje:
[url]http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/image.php?type=foto&id=34110_3[/url]
Waarvoor is die ring die op deze foto op de koppakking ligt? Hij past precies over de uitlaatpoort maar ik zou niet weten wat ik er mee moet.
Ps. ALU DEPS!!! jummie!
2e Vraag:
Hoeveel kan een malossi blok genereren kwa snelheid, pk, kw?
19 maart 2006 om 11:10 #133005
Jelle89ik kan het niet zien van de link, dan staat er:
Direct linking is door scooter-freaks.nl disabled!
19 maart 2006 om 11:32 #133006Jelle89 :
ik kan het niet zien van de link, dan staat er:Direct linking is door scooter-freaks.nl disabled!
FF de link kopieren nieuw window openen in internet explorer of firefox dan de link er pasten.
19 maart 2006 om 11:46 #133007Edjuh :
Klein vraagje:[url]http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/image.php?type=foto&id=34110_3[/url]
Waarvoor is die ring die op deze foto op de koppakking ligt? Hij past precies over de uitlaatpoort maar ik zou niet weten wat ik er mee moet.
Ps. ALU DEPS!!! jummie!
2e Vraag:
Dat is gewoon een soort van “pakking” moet je onder je tuutje doen en dan tuutje aandraaien en klaar.
19 maart 2006 om 11:46 #133008
Jelle89nou ziek hem wel..:)..
19 maart 2006 om 11:55 #133009Ndc :
Eeh jongens ik heb vandaag me EBR voorvork erop gezet maar me remkabels etc. zitten op me band als ik de bocht door ga:

Hoe kan ik het zo maken dat ik daar geen last meer van heb?mooie voorvork maar waar heb je die vandaan?
is die van een puch?19 maart 2006 om 13:04 #133010November Rain :
Edjuh :
Klein vraagje:[url]http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/image.php?type=foto&id=34110_3[/url]
Ps. ALU DEPS!!! jummie!
2e Vraag:
Dat is gewoon een soort van “pakking” moet je onder je tuutje doen en dan tuutje aandraaien en klaar.
Is het geen uitlaatpakking, deze moeten er bij scooters namelijk wel op. Wat mij ook opvalt is dat bij mijn aerox ik laatst de uitlaat eraf had en de Deps uitlaatpoort van de cilinder ovaal is. Dit was ook al zo toen ik de std uitlaat eraf haalde.
Bij een scooter komt de uitlaat ook niet in de uitlaat poort maar er boven op, daarom dus de pakking anders gaat die lekken als een banaan.
Zal straks ff foto’s maken van het bijna eindresultaat van me scooteruitlaat 🙂 ik vind hem vrij goed geworden kon beter maar ik was er spuugzat van.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.