‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 2,806 tot 2,820 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

Volges mij betekent dat dat je een te kleine sproeier erin hebt;) Khad dit zelf ook en na het verwisselen van de sproeier geen geratel meer en liep beter:)

Welke sproeier heb je er nu in?

joey636
      Bijdrager

idd wat sil zegt klopt ik heb hier ook last van gehad.
        maar toen ik de grotere sproeier er in had was het nog niet helemaal weg.
        toen heb ik nog nieuwe zuigerveren er in gedaan en toen was het helemaal weg.
        maar dat kan ook gewoon je sproeier zijn

Mike
        Bijdrager

bij mij was het me koppeling die een rateltje gaf… en ook net als hc-mike egt in het boventste toeren tal

ik had hem er ff opnieuw opgedaan

Mike

VespaCiaoPaul
          Bijdrager

Ik ben mn orgi. 50cc aan t inrijden, maar wou hem vanmorge ff lekker ope trekken, toen ik gas los liet viel ie gewoon uit. daarna kon ik hem weer gewoon starten. Is dit een aanloper en wat kan dit kwaad?

Jacky
            Bijdrager

kan warmloper zijn geweest… maar ik had datzelfde ook en keer met inrijden:S En eigelijk verder nietmeer gehad en nooit last van gehad! Dus denk dat t geen ramp is…

Mike
              Bijdrager

hmm ja zal niet zo’n ramp geweest zijn.. maar kijk ff op je bougie gewoon een mooi kleurtje afgeeft enzo

Mike

VespaCiaoPaul
                Bijdrager

Ja hij rijd weer gewoon normaal, bougie kleur is gewoon goed maar ik vroeg me af of ik later hier last van zou kunne krijgen

Tim
                  Bijdrager

ik heb vanmiddag ff mijn Yamaha Yamy gemaakt. hij doet t nu wel maar de benzine komt aan de kant waar de luchtfilter zit er uit, waar kan dit aan liggen?

barry
                    Donateur

Te grote sproeier waarschijnlijk , of een vervuilde luchtfilter.
                      Sluit de vlotter de benzine naald nog goed af.Het kan dat je carbu overloopt.

Tim
                      Bijdrager

ja dat zei mijn vader ook al. zal ik morge s ff kijke.

TimoO_
                        Donateur

weet iemand misschien hoeveel bar carterdruk er ongeveer in je carter komt?

Tim
                          Bijdrager

ff een vraagje : als de carberateur de lucht aan de kant waar de luchtfilter zit er uit blaast, waar door kan dat komen?

J3sp3R
                            Bijdrager

http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=UN1388

hoe krijg je dat werkend op de brommer?

Biker-mouse
                              Bijdrager

VespaCiaoPaul :
                                Ik ben mn orgi. 50cc aan t inrijden, maar wou hem vanmorge ff lekker ope trekken, toen ik gas los liet viel ie gewoon uit. daarna kon ik hem weer gewoon starten. Is dit een aanloper en wat kan dit kwaad?

2 tact smeert alleen als je gas geeft! Dus van de 50km/u uit laten drijven naar 20km/u (ongeveer 15 seconden) krijgt hij dus geen smering terwijl de zuiger wel op en neer gaat… Zeker met inrijden is dit niet goed. Uitdrijven (zonder gas) is eigenlijk nooit goed bij een 2 tact….

Inrijden 50 a 100km wisselend en na even volgas, uit laten drijven met telkens een beetje tussengas, zodat de smering blijft. Niet vol tussengas want dat is ook weer niet goed. Beste is een klein beetje constant gas.

Het leven is als Lucille Werner, het kan raar lopen.

Rebel

Jaspur :
                                  http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=UN1388

hoe krijg je dat werkend op de brommer?

gewoon zoals je je normale decomressieknop ook aan het werken krijgt?
                                  alleen dan met langere hendel

15 berichten aan het bekijken - 2,806 tot 2,820 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.