‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 2,761 tot 2,775 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Rebel

kijk alleen uit dat ze je niet in je carters vallen (of je moet hem al willen uit elkaar halen)

maar je moet zon punt tang met schuine kant in uiteinde
      en bij de meeste moet je naar binnen knijpen en dan beetje draaien

!Japieoh!_!Ciao!

ja ik ben bezig met mijn blok uit elkaar halen. maar ok ik zal het eens proberen.. alleen heb ik vlogens mij geen puntbektang..:| maar k zal nog even kijken ..
        moet ik er nog een foto bijzetten ?
        omdat er miss andere soorten zijn ofzow

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

Tremgy
          Bijdrager

gewoon zon tang aanschaffe zo duur koste die niet.;)

!Japieoh!_!Ciao!

Herr FlicK :
              http://images.google.nl/images?hl=nl&q=puntbektang

ik bedoelde een foto van die clipjes..:!

Jacky
              Bijdrager

ja er zijn er ook met een klein uitsteekseltje met een gaatje erin, kanje handig doen met een ijzerdraad, die buigje om zodat je en u vorm hebt dan stopje dat in da gat in de zuiger en trekje hem omhoog met t uiteinde door het gaatje vh clipje..(lastig uit te leggen) dan kanje met met ijzerdraadje naar binnen trekken en loshalen! Is trouwens ook how-to over het vervangen vd zuiger/cilinder!

Kamikaze Ciao

er is ook een ‘speciale’tang voor… een borgveer tang

gebruik ik zelf altijd vind ik wel zo fijn werken 😀

!Japieoh!_!Ciao!

Jacky :
                    ja er zijn er ook met een klein uitsteekseltje met een gaatje erin, kanje handig doen met een ijzerdraad, die buigje om zodat je en u vorm hebt dan stopje dat in da gat in de zuiger en trekje hem omhoog met t uiteinde door het gaatje vh clipje..(lastig uit te leggen) dan kanje met met ijzerdraadje naar binnen trekken en loshalen! Is trouwens ook how-to over het vervangen vd zuiger/cilinder!

Ja die heb ik. met 2 rondjes zeg maar. en over die how-to wist ik maar daar hebben ze andere clipjes :p

!Japieoh!_!Ciao!

en iemand een idee hoe ik dit eruit krij dat rode zeg maar.. of hoeft dit er niiet uit als ik mijn varter ga warm stoken ?

Jelle1989
                      Bijdrager

als ik het nog goed weet, kan je daar aan de andere iets bij elkaar knijpen en dan kan je hem eruit duwen/trekken..of maak eens een foto vn de andere kant, als dat niet lukt..

pier
                        Bijdrager

je mept der gwoon tegen:P dan gaat t vanzelf naar binne en floept t deruit .. uiteraard wel met gevoel :thumb

!Japieoh!_!Ciao!

ok ik zal het even proberen anders maak ik wle ffies een foto.

!Japieoh!_!Ciao!

hansieb
                              Moderator

Zie de 1e foto van je dat rode nippel krijg je eruit door:

De kanten naar binnen te drukken > < met een tang!

Dan plop je hem eruit spoel deraf hele blok kaal en dan de brander erop.

Tim
                                Bijdrager

hoeveel is een 2e hands polini evo blok voor kickstart waard? zonder krukas en carberateur dus alleen t carter zelf

15 berichten aan het bekijken - 2,761 tot 2,775 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.