‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 2,731 tot 2,745 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

!Japieoh!_!Ciao!

ik wil nu eigenlijk mijn kleine carterhelft eraf halen maar moet dit perse met een gasbrander of kan dit ook anders?

.-{2F4OV}-.

Volges mij kan het ook anders…

Maar dan gaat het moeilijker en moet je dus lomp doen… En dan kan het kapot gaan;)

cittadriver
        Donateur

ik zou het gewoon maar met een brander doen en rustig verwarmen en het beste het hele carter om kromtrekken tegen te gaan. gebeurd niet snel maar kan wel. en als je geen brander hebt. kijk je moeder dan lief aan of je het gasfornuis mag gebruiken;)

ciaoracer
          Bijdrager

Hoe noemt de pakking die tussen de cilinder en het carter zit.
            En zou ik aan deze kunnen geraken bij jmpb onderdelen. Ik heb originele carters en een dr evo.

Want hij lekt op die plaats dus dan is volgens mij die pakking gescheurd. Vind het wel raar, want het is een nieuwe.

Rebel

voetpakking bedoel je

moet je gewoon ff kijken bij jmpb pakkingen
              voor de juiste maar ik dacht dat de meeste wel erop paste

Edjuh
              Bijdrager

Je kunt ook zelf pakkingpapier kopen en zelf knippen, werkt prima en is stukken goedkoper.

ciaoracer
                Bijdrager

Zou je dit gewoon bij de doe het zelf zaak kunnen kopen of in een autozaak ofzo?
                  Hoe moet je dit dan opmeten enzo en wanneer weet je dat je goed knipt en de juiste vorm?

Rebel

Je kan toch gwn pakking die je nu hebt overtrekken erover>

waar je het kan krijgen week zo niet zowieso wel brommerzaken lijkt me.

FonS
                    Bijdrager

heb laatst nog zo’n vel gehaald bij de scootershop, koste 5 euro voor een stuk van 50cm x 50cm 😉

en idd, gewoon de vorm van een andere pakking overtrekken en uitsnijden…

ciaoracer
                      Bijdrager

Nu ik even op Jmpb heb gekeken zie ik 2 verschillende voetpakkingen een grote en een gilera citta welke is het nu dan eigenlijk wat ik moet hebben?

PoliniCiao
                        Bijdrager

Pak maar die grote v 1,50 😉

*edit* kan net zo goed dat malossi setje v 2 euro pakken heb je direkt je koppakking ook nieuw!

tnuzz
                          Bijdrager

ik heb net een handmade op gehaald en die demper is stuk is dacht zo te zien dat een demper van een krul daar ook wel op paste, of zie ik dat verkeerd?

joey636
                            Bijdrager

past er zo op heeft dezelfde aansluitingen.
                              dus dat is geen probleem

PoliniCiao
                              Bijdrager

gewoon dat stuk met die rubber eraf halen met die 3 moeren en er op schuiven. Kun je lekker polijsten die dempers 🙂

tnuzz
                                Bijdrager

haha oke dan trek ik mijn demper daar onder weg en dan heb ik een goeie handmade voor 30 eu=)

15 berichten aan het bekijken - 2,731 tot 2,745 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.