Home › Forums › Algemeen › Oude topics › ‘Kleine vragen’ topic
- Dit onderwerp bevat 12,449 reacties, 416 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 10 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 maart 2006 om 17:05 #132963
zaag n stukje van die standaard af
of ga trug naar bromhoer
15 maart 2006 om 17:13 #132964woe :
zaag n stukje van die standaard afof ga trug naar bromhoer
Kan je me uitleggen wélk stukje vna de standaard af moet?
Als je goed kijkt zie je dat in de totale breedte van de standaard de brug er al tegenaan komt, daar waar die ‘sleuf’ zit…15 maart 2006 om 17:14 #132965
koopman53je moet die sleuf verlengen dan past ie wel
en dat boutje eruit he :lol
15 maart 2006 om 17:21 #132966koopman53 :
je moet die sleuf verlengen dan past ie welen dat boutje eruit he :lol
volgens mij zien jullie het toch echt niet helemaal goed…als je kijkt zie dat de standaard tegen mn brug aan komt. Nu zou ik een sleuf kunnen verlengen, maar aangezien de brug over de hele breedte tegen mn standaard aan komt moet ik de sleuf dus oiok over de hele lengte verlengen…oftewel, de standaard doormidden zagen:?
15 maart 2006 om 17:28 #132967Vespa Si :
Jelle89 :
of gewoon bij tankstations met shop erbij..die hebben het nou ook al vaker daar staan..en is veeeel goedkoper!
K was voor 100ml 2,50 kwijt bij de brommerboer, klein zwart flesje met een rood tuitje. Kan je precies 1 keer je naaf van olie voorzien:pest
Ging benzine halen bij de Texaco en heb meteen een liter vertandingsolie gekocht voor… 3,95=)En nog een vraagje van mij…Wat is eigenlijk het beste bij vloeibare pakking? Eerst 100% laten uitharden, een beetje laten drogen en dan in elkaar zetten of de pakking aanbrengen en á la minute de delen weer in elkaar zetten? Staat helemaal niet op de verpakking:S Ik doe altijd manier 2… Kwartiertje wachten dat het niet echt vloeibaar meer is, maar nog wel een beetje bewerkbaar, dan samen gooien.
direct monteren!!!!!!!24h laten rusten dan.
15 maart 2006 om 17:58 #132968Vespa Si :
volgens mij zien jullie het toch echt niet helemaal goed…als je kijkt zie dat de standaard tegen mn brug aan komt. Nu zou ik een sleuf kunnen verlengen, maar aangezien de brug over de hele breedte tegen mn standaard aan komt moet ik de sleuf dus oiok over de hele lengte verlengen…oftewel, de standaard doormidden zagen:?
stom
lette alleen op t stukje dat de snaar raakte, je kan t beste trug gaan naar de bromhoer en zeggen dat je de verkeerde hebt gekregen
15 maart 2006 om 18:02 #132969@ Vespa SI, dat is gewoon GEEN vespa si standaard, moet je terug gaan en andere vragen. deze is voor een citta denk ik
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel16 maart 2006 om 00:47 #132974Ga denk ik dit weekend ff kickstartblokje onder m’n citta rammen, kleine carterhelft alleen ff vervangen+krukas.. en dan weer eronder proberen te krijgen.
Maar als ik het goed begrijp moet ik een nokje op de brug lassen,waarop de pedalen dan kunnen rusten na het kicken en waar je je poten op kunt zetten?
en verder misschien ketting inkorten of op spanning zetten? en natuurlijk een gat maken in achterbrug voor de veer.
16 maart 2006 om 07:53 #132975met mn achterburg hoef je niks aan te passen vriend.
sorry dat ik zolang op me laat w88, ben bezig met mn kickstart op ciao.
en heb nog geen tijd om alles uit te meten. wil mn nok niet op de verkeerde plaats hebben.alles is al standaard aangepast op die sbravo brug
16 maart 2006 om 09:59 #132976Vespa Si :
Waarom past mijn zijstandaard niet? (Of doe ik iets ontzettend verkeerd ofzo:P lijkt mij nu niet de meest ingewikkelde ingreep, standaardje plaatsen…)Zoals je ziet scheelt het ongeveer een centimeter…
ik lees het nou pas eigenlijk… je hebt alleen maar een dremel nodig 🙂

zo ziet het er netjes uit
zelf op mijn citta heb ik zoiets… (ik heb dat blauwe niet weggsneden).. dat werk wel makkelijk als je iets aan je aandrijving wil vervangen los halen.. dan hoef je niet telkens je stadraard los te halen om de snaar eraf te halen.Wordt ie wel iets minder stevig.. moet je hem gewoon rustig weg zettten..
16 maart 2006 om 10:34 #132977die hele standaard gaat niet passen want hij komt tegen t frame aan, ook al zaag je dat rooie af hij kan gewoon niet verder. en als je naar de stepjes as kijkt moet hijer nog wel 1-2 cm op en dat red je daar onder niet
Gele Racefrikandel16 maart 2006 om 11:17 #132978ik had ook een vraag:
die uitlaat die ik zelf gemaakt had
die is van een standaard pijp met een yasuni r demper
maar kan ik die op een 80ccpolini zetten of kan dat niet ivm de dia. van de uitlaatpoort?16 maart 2006 om 11:34 #132979denk dat dat voor geen meter gaat lopen, heeft je zelf gemaakte uitlaat wel expansie???
Gele Racefrikandel16 maart 2006 om 14:15 #132980zijstandaard bij brommerboer door zn keel gewerkt (was bonnetjes kwijtgeraakt:P) wel mn !! 15 euro terug gelukkig:) Hij kon een Si standaard bestellen maar die was 25 e’tjes en dat was me net wat teveel…Heb nog wel een bok liggen, dan die er maar onder.
16 maart 2006 om 14:45 #132981ja maar er zit geen terug loopt bocht op want het is een recht stuk dus hij blaast dus zo alle zooi naar buiten in een rechte baan
maar ik zie wel hoe het loopt -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.