‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 2,566 tot 2,580 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TimoO_
    Donateur

nee ze hebben toch alleen maar voor citta daar :boos

FonS
      Bijdrager

@ !JAPIEOH!_!CIAO! (wat een naam :con ) haal je een auto v-snaar, die gaan een stuk langer mee (zijn ook duurder natuurlijk), maatje -ik dacht- 9,5×950 😉

J3sp3R
        Bijdrager

Hoe werkt zo’n snelgas precies? Kun je met snelgas nog wel 10km/h rijden ofzo, als je brommer 50 loopt?

Timmetje
          Bijdrager

Jah, dat kan, je hebt alleen een heel kort gas, heb der ervaring mee.

Ik heb zelf liever gewoon gas

remon
            Bijdrager

Hey,

Wie kent er nog een goed(koop) adresje om te zandstralen in de buurt van Groningen?
              Ik ben namelijk van plan om mijn setje 3-spaaksvelgjes te laten stralen…

M.v.g Remon

!Japieoh!_!Ciao!

Heey bedankt voor al jullie reacties op mijn vraag 🙂

FonS :
                @ !JAPIEOH!_!CIAO! (wat een naam :con ) haal je een auto v-snaar, die gaan een stuk langer mee (zijn ook duurder natuurlijk), maatje -ik dacht- 9,5×950 😉

Enne over mijn naam 😛
                Mijn echte naam is Jacob en daarom word ik vaak Japie of !JAPIEOH! genoemd dus vandaar 😉 en ciao spreekt voor zich denk ik.
                Maar bedankt voor die bloemen onee voor de V-snaar maat man ! Kzal ze morgen ofzow meteen aanschaffen bij de autodealer hier , weet je zeker dat dit de goede maat is ? Zoja haal ik hem op.
                Een pouli voor een citta past toch ook gewoon op een ciao ? (Dacht van wel maar vraag het toch maar ffies na.)

Groete. En alvast bedankt.

FonS
                Bijdrager

ja de maat klopt, en citta en ciao poelie’s zijn hetzelfde hoor :thumb

ArvidW
                  Donateur

Maar probeer geen 105 pully onder een ciao te stoppen want ga je er niet tussen krijgen;):lol

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno

hannesjeuh
                    Bijdrager

?? wrm niet?? was van plan om e 105 er onder te steken bij mij:'(

!Japieoh!_!Ciao!

Heey bedankt he!
                        meteen ff pouli bestellen en die auto v-snaar ook.

Tnc he 😉 :thumb

!Japieoh!_!Ciao!

Die 105 pouli past er toch nooit tussen joh ! 😛 Of je moet je frame aan gaan passen maar lijkt me niet dat je dat doet voor een pouli.

Groete

PoliniCiao
                          Bijdrager

hannesjeuh :
                            ?? wrm niet?? was van plan om e 105 er onder te steken bij mij:'(

Met jou setup zal hij met een 95 toch al goed hard trekken in het begin. Op de top heb je dan wel overtoeren. Een 105 past niet tussen je brug. Ik heb 100mm schijven en dat gaat echt maar heel net..
                            Je zou wel een stukje weg kunnen halen aan de boven en onderkant van je brug maar dit gaat wel ten koste van je stevigheid!

hansieb
                            Moderator

remon :
                              Hey,

Wie kent er nog een goed(koop) adresje om te zandstralen in de buurt van Groningen?
                              Ik ben namelijk van plan om mijn setje 3-spaaksvelgjes te laten stralen…

M.v.g Remon

Jo

Wierenga , zit bij vroegere plek henk siegers. Stralen 2 x velgen kost iets van 30 euro ofzo.

!Japieoh!_!Ciao!

Heey ik heb weer ff een vraagje:
                                Ik wil graag stepjes op mijn ciao gaan zetten maar als ik die gewoon zo op de trapas zet kunnen ze toch draaien ? en dat hoort tog niet bij stepjes of maakt dat niet uit?

alvast bedankt, Groete!

Jacky
                                Bijdrager

alsje ze goed ver erop schuift en vast draait. Ze zitten niet helemaal vast maar draaien niet egt vanzelf, t kan wel. Maar als je voeten erop staan draaien ze tochniet! hebje geen last van!

15 berichten aan het bekijken - 2,566 tot 2,580 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.