‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 2,206 tot 2,220 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

pleasure
    Bijdrager

Ja dat moet zeker, met het kenteken geldt namelijk een WA-verzekerings plicht!

Jelle
      Moderator

nou wel heel raar ik heb een half jaar een ciaotje erbij gehad met kenteken erop.. maar nooit gezeur gehad dat dat ding niet verzekerd was…

Rebel

vanaf wanneer kun je hem verzekeren zodra je de kenteken gegevens thuis hebt toch?

Biker-mouse
          Bijdrager

Rebel :
            vanaf wanneer kun je hem verzekeren zodra je de kenteken gegevens thuis hebt toch?

Yep, als je kenteken papieren hebt kun je hem via het kenteken verzekeren.

Het leven is als Lucille Werner, het kan raar lopen.

GK
            Bijdrager

ik zat te denken over een begrenzer, ik had gelezen over de choke begrenzer, is er een andere optie en hoe doen jullie het (heb geen elektrische ontsteking)

eben
              Bijdrager

Even een klein vraagje:

Ik wil een ciao op de standaard met de trapper aan krijgen, maar nou draait het het kleine tandwieletje door op het achterwiel. is dit normaal? moet je iets doen, zodat het achterwiel weer mee draait? of zal het tandwieletje kaduuk zijn…

Rebel

Biker-mouse :

Rebel :

Yep, als je kenteken papieren hebt kun je hem via het kenteken verzekeren.

oke dan wacht ik tot ik die heb bedankt
                  alleen als ik een ongeluk krijg, heb ik eigenlijk niks aan verzekering toch omdat brommer opgevoert is?

Bamiblik
                  Bijdrager

Hoe zit het trouwens als je je snorfiets wilt verkopen met kenteken.

Ik heb hem vorige week laten schouwen, en morgen ga ik even naar het
                    postkantoor.

Daarna moet ik alleen nog een kenteken laten maken.

Maar wat nou als ik hem wil verkopen?

Jelle
                    Moderator

nou dan verkoop je hem en dan laat de nieuwe eigenaar de brommer op zijn naam zetten bij het postkantoor.

ciaoracer
                      Bijdrager

Is er een risico aan verbonden als er per ongeluk water in de cilinder is gekomen? Dat bv je cilinder helemaal kapot nu is ofzo?

ArvidW
                        Donateur

Als het een Gietijzeren cilinder is zal er mischien wat roest in zitten, dit is niet erg, dit kun je er met een fijn schuurpapiertje wegschuren. Wat je ook kunt doen (minder goed voor je cilinder, maar hij overleeft het alsnog) gewoon 1 hele tank benzine leegrijden waar je extra olie ingemengd hebt. Het gaat eigenlijk vooral om de eerste 5 minuten want dan schuurt je zuigerveer het roets van je cilinderwand af

Liever methode 1 dan methode 2 !

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                          Home made engine dyno

hc_mike
                          Bijdrager

Is het gewoon mogelijk om een merk x 42mm zuiger in de polini evo 42mm te doen? Of loopt dit slechter?

Edjuh
                            Bijdrager

Je hebt letters op de zuiger en cilinder die overeen moeten komen, gaat om 100ste mm’s maar het moet wel kloppen, dus ik denk niet dat elke 42mm zuiger goed loopt.

Ik heb zelf een A zuiger in mn athena B cilinder, dat gaat wel goed.

.-{2F4OV}-.

Zoals? Er is alleen nog de Pinasco 42mm. En deze heeft een L-zuigerveer. Dus past niet. Gwoon op mopshop de zuigervere bestelle die ervoor bestemd zijn;)

Ps: De Pinasco 42mm zuigerveren kun je nergens krijgen. Nu staan ze bij JMPB met mijn naam erachter (sil). Omdat hij ze mij had beloofd, maar denk niet dat je ze daar nog kunt bestelle;)

hc_mike
                                Bijdrager

Oke, maar hoeft ook niet meer, pak gwoon een p10 kruk, ipv p12 zuiger zoeke.

15 berichten aan het bekijken - 2,206 tot 2,220 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.