Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Olivier
    Bijdrager

Weet iemand of een citta achterburg op een SI past? Dus met de SI velgen erin?

November Rain
      Bijdrager

Heey jongens ik heb een vraagje…

zou jullie foto’s van de “inlaat” van een Evo of Reedvalve Carters willen maken? Ik wil graag een paar “lege” carters zien een paar met alleen membraan en een paar met membraan en spruistuk. Ook van het spruistuk los zou ik graag wat foto’s willen. En dus ook van het carter “kaal”.. dus als het ware het gat in de carters.

(kijk de banner van de speedcake hier rechtsbovenaan)

Ojwah en het liefst van de binnen en buitenkant 😉

Dus als jullie iets hebben of jullei willen graag foto’s maken dan hoor ik het 🙂

edit: of mail ze naar coenromme@hottie..

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

sorry dat image linken het nog niet doet maar hier een paar :

heb nog wel wat op de pc staan, moet je mij maar aanspreken

edit fredzzz: doen het wel, moet je .jpg erachter zetten…

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

Fredzzz
          Topic starter

@ november rain, ik heb hier nu ook een evo blokkie staan maar ik moet ff kijken waneer ik die carb eraf haal enzo om fotos te maken.

Ik heb wel gewoon ‘normale’ fotos van het blok (check ‘je laatste aanwinst’ topic)…

November Rain
            Bijdrager

hmm thx thomas.. Ook graag van als de carterheflten aan elkeaar zitten en dus hoe dan de het spruistuk en membraan er nog op moeten.

Owjah vespaflappie enzo zullen dit wel weten..

Wat met meteen opviel was dat de inlaat alshet ware door loopt tot aan de onderkant/voorkant van de wangen van de krukas. Ermm.. ik dacht dat dat was omdat de krukas anders veel benzine tegenhoud.. klopt dit ook?? Want ik moet wel weten waarom ie zo is gemaakt want als ik hem achter op de krukas maak.. dus waar nou in principe de inlaat zit (bij std carter) dan werkt het niet goed of wel??

November Rain
              Bijdrager

en nog iets.. waar staat die how to krukas tunen.. want ik wil nou gaan beginnen maar nou weet ik niet of ie aan de onderkant of aan de bovenkant 15 of 5 mm verder gezaagt mag worre…

Baz
                Bijdrager

Me ciao trekt dus voor geen ruk op maar er zit een “getande v-snaar” op zou het daardoor komen??

R.oel !

nee joh, die zoude zelfs beter moete zijn dan niet-getande v-snaren ! zal waarschijnlijk ergens anders aan liggen, met die v-snaar zou t hooguit kunne zijn dattie slipt, maar dat hoor je dan zeker wel..

AA-T
                    Sleutelbeheerder

Baz :
                      Me ciao trekt dus voor geen ruk op maar er zit een “getande v-snaar” op zou het daardoor komen??

kijk je pakkingen eens na, maat van me had een scheurtje in zn koppakking zitten.. trok echt voor geen ene meter op..

AA-T
                      Sleutelbeheerder

Steve :
                        Weet iemand of een citta achterburg op een SI past? Dus met de SI velgen erin?

kweet dat het andersom past, doen sommigen zodat ze een sterkere achterbrug hebben, snap dus ook niet echt waarom je een minder sterke achterbrug derin wil plaatsen, maar goed, zou moeten passen ja.. dat de velgen erin passen lijkt mij gewoon een kwestie van de juiste hoogte achtervering..

woe
                        Bijdrager

kheb eindelijk mn 42mm evo onder gepropt

maar hij wil niet lang stationair lopen. gaat ook moeilijk aan. maar dat ligt denk aan vario
                          heb al aan stationair schroef zitten kloten maar blijft na paar min afslaan.
                          moet er een grotere of kleiner in? zit nu 68 in

Herr Flick
                          Sleutelbeheerder

met een 13/13 ongeveer 66 sproeier ofzo, heb je die ?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                            Gele Racefrikandel

Jelle89

probeer een stuk te rijden en dan check je je bougie kleur ff..

November Rain
                              Bijdrager

eej jongens…

wat voor sproeier(s) moet ik halen op een malossi blok. Dus 47mm DEPS Malo carters 19mm en 19mm Malossi Red filter. Ninja uitlaat en een 65mm poelie.

Ook vraag ik me af of een 65mm poelie niet te groot is voor dit blok (en het is een citta dus poelies zijn daar “kleiner” voor een evengroot verzet asl op een ciao (citta heeft namelijk kleinere wielen:P))

woe
                                Bijdrager

ben mn cilinder aan t inrijden. maar als ik t gas een btje ver opentrek dan hoor ik wat ploffend geluid.
                                  iets wat als n rotje klinkt maar iets zachter. ik hoor dat geluid ook als ik wat toeren heb gemaakt en gas loslaat

iemand n idee wat t is??

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.