Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Ja past er denk ik ook gewoon in, lc en ac maakt qua zuigers zowiezo niet uit.
      Dus als ie op het oog hetzelfde lijkt, dan is ie hetzelfde.

sieger
      Bijdrager

ff een klein vraagje:P

is een simonini racing ook begrenst?
        bedankt;)

CiaoSTB
        Bijdrager

Ik heb n grex helm, kan ik daarvoor apart zo’n kijkscherm voor kopen? heb nu nl een doorzichtige, maar wil eentje met weerspegeling, soort tint 🙂

Boelie
          Bijdrager

meestal moet je dat van het merk kopen waar je helm ook van is zit nogal veel verschil in die helmen wat ze allemaal maken daarom

ff een vraag kan ik deze bougie bestelle voor de setup hier links?

link: http://www.q-parts.nl/catalog/product_info.php?cPath=53&products_id=712

of anders die bosch die erbij staat ik wil geen ngk bougie hale dus maar ja wil wel meer da bestelle dus moet wel daar bougie halen

bedankt

Herr Flick
            Topic starter

de L86 cker niet, dat is gelijk aan een bougie 5, kleine 6.

Beste is de L78C (is gelijk aan een 7 tot 8)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

ricardociao
              Bijdrager

jongens wie mij helpt is een kanjer

ik heb een vespa ciao mix de mix tank is buiten gebruik ik mix zelf bij het begin een nieuwe originele piagio cilinder eropgezet hij was helemaal standaart dus hij liep met moeite 45km
                ik vond het na een maand te zacht dus heb ik bij de uitlaat alles weg gehaalt( de uitlaat leeg gemaakt)
                anderre carb 13/13 met een red filter van malossi hij liep nu 50 ik hat er een 62 sproeier er inzitten
                dit vond ik al wel leuk hij liep perfect maar ik wilde nog een ding er aan doen een anderre uitlaat

ik heb toen gekozen voor de polini top one die heb ik gekocht en er meteen eropgezet en ff starten
                hij liep perfect stationair dit vond ik heel mooi ben dus een proefrit gaan rijden
                ik vond hem goed rijden en maakte heel veel toeren ik ging dus niet meteen volgas maar tog ik wilde het ff proberen of ik nu wel er iets mee heb bereik ik reed misschien net 500 meter volgas en hij liep vast het achterwiel blokeerde niet hij bleef gewoon rodn gaan maar ik hat geen compressie meer ik thuis gekeken de kop er afgehaalt de boegie was wit teneerste
                de zuigerveren waren gebroken en die zuiger zat een groote zwarte geul in de cilinder zag er noog redelijk uit een heel klein krasje.

ik ben gegaan van een originelen uitlaat naar een polini top one daarvoor heeft i perfect gerenden met die top one meteen een vasloper

wie kan mij helpen ik wil graag doorijden met die top one uitlaat

Jazzy
                Bijdrager

Ik heb speling op het subframe van mijn Si. Als ik het achterwiel een beetje opzij buig dan beweegt het subframe en de bout ten op zichte van het frame. Welk onderdeel moet ik bestellen om de speling op te kunnen heffen?

Bij JMPB heb je bijvoorbeeld een ‘Lagerbus tbv Subframe Gilera Citta.’: http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3199

Is dat hem of zit er ook nog een rubber oid. in?

dum
                  Bijdrager

is er veel verschil tusse een malossi vario en een polini ?

greets dum

Martijnvanheerde
                    Donateur

Nee, Polini wordt vaker gebruikt bij snellere setups.
                      Mijn vraag:
                      Is dit een goede band? Lijkt op de M29 toch?

CiaoSTB
                      Bijdrager

waar kan ik een nieuw rood kapje (ja haha leuk:p) vinden voor mijn achterlicht? heb het niet zien staan op jmpb.nl Zeg anders maar of je nog iets hebt liggen. Ik zoek het trouwens ook voor mijn koplamp, deze is ook kapot.. alvast bedankt:)

dum
                        Bijdrager

Martijnvanheerde :
                          Nee, Polini wordt vaker gebruikt bij snellere setups.
                          Mijn vraag:
                          Is dit een goede band? Lijkt op de M29 toch?

het zij goede banden maar ik vrees dat je die niet tusse je kader krijgt zonder aanpassingen;)
                          ik heb die band op men camino ligge en daar heb ik het wiel al heel achteruit staan anders kwam het tege men achterbrug;)

greets dum

Jazzy
                          Bijdrager

CiaoSTB :
                            waar kan ik een nieuw rood kapje (ja haha leuk:p) vinden voor mijn achterlicht? heb het niet zien staan op jmpb.nl Zeg anders maar of je nog iets hebt liggen. Ik zoek het trouwens ook voor mijn koplamp, deze is ook kapot.. alvast bedankt:)

Zit hier wat bij? http://www.q-parts.nl/catalog/advanced_search_result.php?keywords=vespa&osCsid=0c280fe92ea3f9a5659f0c792b44ef88

Clint
                            Bijdrager

Hoort er een pakking te zitten tussen de cilinder en de cilinderkop?

FonS
                              Bijdrager

is maar wat je zelf wilt, ik rij altijd zonder koppakking (kan ie ook niet scheuren / lekken e.d. :p)

het kan wel zo zijn, dat de zuiger net tegen de cilinderkop aankomt, als je er geen pakking tussen doet.

Jazzy
                                Bijdrager

Voordeel zonder pakking is dat je compressie een tikkeltje hoger wordt en je motortje dus iets meer vermogen levert.

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.