Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TvA Tuning
    Bijdrager

even een vraagje is het een mogelijkheid dat mijn username veranderd word in een andere naam want ik vind dit nou maar niks:P

TimoO_
      Donateur

@ Si-Tuner: the proma summit isn’t avalible anymore at shops. I don’t even know of they’ve ever been sold.. but i guess the new price would be around 80 euro’s.

@ Shoot0072 😛 gelijk heb je. stuur maar eventjes een PM naar Thomas (Herr Flick), die kan je naam wel veranderen 😉

TvA Tuning
        Bijdrager

haha oke bedankt:P:D

ArvidW
          Donateur

pim.p :
            Polini veertjes maar op me vorige blok dede die t altijd goed..
            Al zitten er wel nieuwe koppelings sigmenten in..

Maar dacht zelf eerder dat ie te weinig kracht op bouwde ofz doordat hij idd grote inlaat heeft.
            Of hoort dat niet het probleem te zijn?
            En hoeveel cc rijd dan wel goed?! 80 vind ik beetje veel aangezien ik in utrecht stad rij..

Olympia racekruk + speedengine ?

Hmm, zeg maar dag tegen dat 50cc’tje, dat zal nooit lekker gaan lopen

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

jaapschaap
            Bijdrager

Ik heb nu een 50CC snel van athena… Ben hem nog aan het inrijden… Maar heb over een speedengine gedacht maar weet niet of dat wel past (ga ik we van uit), of ik er op vooruit ga (lijkt me wel is een zwaar getunede carter als ik moet geloven) en of me cilinder het wel leuk vind (en dus kapot gaat)?

Owja, hij tikt een beetje… Maar niet stationair is dat normaal (ik ben nog wel aan het inrijden he!). (ik heb al een dubbele koppakking geprobeerd)

Tom ciao

Tom ciao :
                Heeft het zin om de tailpipe van mn leo krul in te korten?
                En wat voor effect heeft dat dan?

Iemand?

ArvidW
                Donateur

Nee, powerband wordt breder en minder vermogensrijk, dit verschil is alleen zodanig klein dat je het ws niet zult merken.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

Tom ciao

Wat kun je dan wel aanpassen behalve de flens? (dat ding wat aan de cilinder komt)

SI-TUNER
                    Bijdrager

thanks! i kwon that the exhaust isnt aviable, i have one ^^ but none infos.

Tomahawk
                      Bijdrager

Ik heb nu een nieuw blok onder mn ciao gezet, en deze doet het prima volgens mij.
                        het enige is dat het geluid ervan heel anders is dan mijn vorige blok, en dan bedoel ik niet wat uit de uitlaat komt.. maar je hoort hem echt ronddraaien, en hij maakt een meer ‘woeesj’ geluid.
                        weet iemand of dit normaal is of niet? ik durf er nu namelijk nog niet echt voluit mee te rijden;)…

owja, en gister kwam er na 5 min. rijden wat rook vanaf. ik heb echter niet gekeken of het nou van mijn blok af kwam of van mijn uitlaat. mijn uitlaat zou geen probleem zijn, geverfd met hittebestendige lak, die een beetje zou moeten gaan roken bij het uitharden, maar als het wél het blok is, weet iemand dan misschien een logische verklaring?

TvA Tuning
                        Bijdrager

ey uhm ik heb ook een x gehad dat er rook van m’n cilinder afkwam en daarna heb ik een vastloper gekregen..
                          maar dit hoeft dat natuurlijk niet persee te betekenen.
                          maar dat geluid he kan je niet eens een filmpje ofso maken?
                          is wat makkelijker beoordelen:P 😉

gr twan

Tom ciao

Tomahawk :
                            owja, en gister kwam er na 5 min. rijden wat rook vanaf. ik heb echter niet gekeken of het nou van mijn blok af kwam of van mijn uitlaat. mijn uitlaat zou geen probleem zijn, geverfd met hittebestendige lak, die een beetje zou moeten gaan roken bij het uitharden, maar als het wél het blok is, weet iemand dan misschien een logische verklaring?

Die rook zal wel van wat water zijn wat op het blok is gekomen 😉

Tomahawk
                            Bijdrager

shoot0072 :
                              ey uhm ik heb ook een x gehad dat er rook van m’n cilinder afkwam en daarna heb ik een vastloper gekregen..
                              maar dit hoeft dat natuurlijk niet persee te betekenen.
                              maar dat geluid he kan je niet eens een filmpje ofso maken?
                              is wat makkelijker beoordelen:P 😉

gr twan

haha ja daarom durf ik dus niet echt te rijden, bang voor iets van warmlopers..
                              ik zal straks eens kijken of ik een filmpje kan maken.., maar het geluid van mn uitlaat overheerst wel, dus misschien valt het weg op een filmpje..

TvA Tuning
                              Bijdrager

@ tom ciao water?? 😛 dat lijkt me niet tja het zou kunnen maar lijkt me sterk,, als ik echt even heb gereden met mijn si dan komt er ook gewoon wat rook van me cilinder af en dat is niet omdat er water op me blok is gekomen maar dat was toen wel mooi een vastloper:( maar dat hoeft in jouw geval niet persee een vastloper te zijn …

@ tomahawk ja maak maar eens eeen filmpie:P

Daan777
                                Moderator

Tonni :
                                  Verder moet het passen denk ik. Maar de vraag is: waarom zou je het willen??:? Heb je koorts??

Nee ik wil harder

15 berichten aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.