Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

niek1992
    Bijdrager

ik heb een bromklokje gekregen, maar die deksel daarvan is lek, zit een klein gaatje in.
      hierdoor loopt de naafolie eruit. kan ik een deksel van een snorklok er gewoon op zetten?
      of moet ik dan iets aanpassen?

sombrero
      Bijdrager

is dat niet het gaatje van de ontluchting
        en zit er niet te veel olie in

Neusbeer
        Bijdrager

Wat voor snaar moet ik hebben bij een 70 mm poelie voor een ciao?

Lowie
          Bijdrager

FonS
            Bijdrager

Jacky :
              Waar komen varioklokken met fietsstand vandaag? Is dit zelf erop gemaakt ofzo? Want zover ik weet hebben brommers met origineel vario ook altijd kickblok.

volgens mij zijn er ook bravo’s met gewone trappers + vario, en dus met vrijloopstand. kan ik helaas niet met zekerheid zeggen, zo eentje heb ik nog nooit gehad

Neusbeer
              Bijdrager

bedankt

Tonni
                Moderator

Er zijn naast SuperBravo’s / Avant’s ook Ciao’s en Si’s geleverd met Vario. Ik heb zelf eens een originele Italiaanse Ciao met vario gehad, dus ook gewoon met trappers.

Los hiervan is het redelijk simpel om het naafdeksel om te bouwen/ te voorzien van fietsstand.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Jacky
                  Bijdrager

Nou weer wat nieuws bijgeleerd. Dat vond ik dus wel even interessant om te weten waar zoiets vandaan komt!

niek1992
                    Bijdrager

waar zit dat ontlucht gaatje in je achterklok dan? dat gaatje zit in zo’n geultje.
                      je kan best wel is gelijk hebben, want als ie gewoon rechtop staat, loopt er ook niets uit.

Jacky
                      Bijdrager

Ik weet wel een dikke uitstekende schroef die niet goed vast kan zitten, kijk eens of die goed zit. Chromekleurige schroef isdat.

pimmiecross
                        Bijdrager

Hoe laat je een vespa die nou ongeveer 45 loopt zo makkelijk mogelijk 25/30 lopen?

FonS
                          Bijdrager

niek1992 :
                            waar zit dat ontlucht gaatje in je achterklok dan? dat gaatje zit in zo’n geultje.
                            je kan best wel is gelijk hebben, want als ie gewoon rechtop staat, loopt er ook niets uit.

zoals je al zegt, er zit een sleufje en daarin zit dat gaatje (er is dus niks mis met je klok).
                            dat ze daaruit lekken als ze plat of op de kop liggen is normaal

CiaoSTB
                            Bijdrager

zullen ze bij formido ook bajonetlampjes en kraaglampjes verkopen?:D

barry
                              Donateur

Daar kan je achter komen,als je er langsgaat.

CiaoSTB
                                Bijdrager

goh, bedankt voor dat antwoord!!:| mss dat iemand me dat toevallig kon vertellen, scheelt weer wat benzine

15 berichten aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.