:: ‘Kleine vragen’ topic 2
-
ik heb een bromklokje gekregen, maar die deksel daarvan is lek, zit een klein gaatje in.
hierdoor loopt de naafolie eruit. kan ik een deksel van een snorklok er gewoon op zetten?
of moet ik dan iets aanpassen?
is dat niet het gaatje van de ontluchting
en zit er niet te veel olie in
Wat voor snaar moet ik hebben bij een 70 mm poelie voor een ciao?
LowieBijdrager
FonSBijdrager
Jacky :
Waar komen varioklokken met fietsstand vandaag? Is dit zelf erop gemaakt ofzo? Want zover ik weet hebben brommers met origineel vario ook altijd kickblok.
volgens mij zijn er ook bravo’s met gewone trappers + vario, en dus met vrijloopstand. kan ik helaas niet met zekerheid zeggen, zo eentje heb ik nog nooit gehad
TonniModerator
Er zijn naast SuperBravo’s / Avant’s ook Ciao’s en Si’s geleverd met Vario. Ik heb zelf eens een originele Italiaanse Ciao met vario gehad, dus ook gewoon met trappers.
Los hiervan is het redelijk simpel om het naafdeksel om te bouwen/ te voorzien van fietsstand.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...
JackyBijdrager
Nou weer wat nieuws bijgeleerd. Dat vond ik dus wel even interessant om te weten waar zoiets vandaan komt!
waar zit dat ontlucht gaatje in je achterklok dan? dat gaatje zit in zo’n geultje.
je kan best wel is gelijk hebben, want als ie gewoon rechtop staat, loopt er ook niets uit.
JackyBijdrager
Ik weet wel een dikke uitstekende schroef die niet goed vast kan zitten, kijk eens of die goed zit. Chromekleurige schroef isdat.
Hoe laat je een vespa die nou ongeveer 45 loopt zo makkelijk mogelijk 25/30 lopen?
FonSBijdrager
niek1992 :
waar zit dat ontlucht gaatje in je achterklok dan? dat gaatje zit in zo’n geultje.
je kan best wel is gelijk hebben, want als ie gewoon rechtop staat, loopt er ook niets uit.
zoals je al zegt, er zit een sleufje en daarin zit dat gaatje (er is dus niks mis met je klok).
dat ze daaruit lekken als ze plat of op de kop liggen is normaal
zullen ze bij formido ook bajonetlampjes en kraaglampjes verkopen?:D
barryDonateur
Daar kan je achter komen,als je er langsgaat.
goh, bedankt voor dat antwoord!!:| mss dat iemand me dat toevallig kon vertellen, scheelt weer wat benzine
-
Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.