Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

dum
    Bijdrager

VespaAvanti :
      Ja, dat kan, alleen moet je het klein carter wel wat bewerken als je er een 46mm (80cc) cilinder in zou willen zetten, anders past hij niet;)

FonS: en er blijken wat problemen te zijn qua passing, omdat de lagers niet 100% recht tegenover elkaar komen te staan en de krukas dus niet goed vrij kan draaien

bestaat er dan ook een polini kickstart speedengine?

greets dum

VespaAvanti
      Donateur

Die bestaan wel ja, alleen zijn die heel moeilijk te krijgen omdat ze nogal zeldzaam zijn:con

dum
        Bijdrager

weet iemand waar ik die kan vinden hij hoeft niet nieuw te zijn maar moet wel in goede staat zijn;)

greets dum

peter139
          Bijdrager

wat zijn dit voor dingen bij de voorvork?? (Die ronde zilveren potten)

FonS
            Bijdrager

goeie vraag… zal edjuh wel weten
              ik denk dat het gewoon gewichten zijn, om trillingen in de vork, en dus het stuur, te verminderen (zelfde principe als de trillingsdempers die je aan z’n handvat ziet zitten, dat is eigenlijk ook gewoon een gewichtje)

Herr Flick
              Topic starter

Zijn gewichten van 1,3 kilo, voor het beter sturen zij die tegen mij.

ik vind het wel jammer van het aanzicht.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                Gele Racefrikandel

Martijnvanheerde
                Donateur

Martijnvanheerde :
                  Ik heb ff een vraagje: Heeft Polini met de Speed en Evo plannen gehad voor een mix ofzo? Op het kleine carterhelft zit zo’n plaatje.

Tonni
                  Moderator

Volgens mij weet niemand waar dat voor is (behalve bij Polini misschien.. Een mix pomp past er in elk geval niet op, en ruimte voor een keerring is er niet..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Boelie
                    Bijdrager

hey

ik heb een vraagje ik heb eerder al mijn carters bewerkt voor mijn 70ccdr evo boosterpoortjes en spoelpoorten enzo

nu heb ik mij carter laten uit koteren bij barry voor 80 cc

en wil nu een polini cilinder gaan halen

maar zitten daar ook van die zelfde boosterpoortjes in of niet ? en komen die een beetje overeen met wat er nu in mijn carter zit

ik dank jullie zeer als jullie wat antwoorden kunnen geven op die vragen

Bvd Mvg Boelie

Jazzy
                      Bijdrager

Ik heb 2 vragen:

1. Wat voor koppeling is dat? Hij zat bij een blokje wat ik over heb genomen…

2. Wat is dat kleine busje wat rechts van de koppeling staat? Die viel ergens uit toen ik een blokje los haalde.

Bonus: Daar achter staat mijn andere hobby, wat is het? 😉

ArvidW
                        Donateur

Boelie :
                          maar zitten daar ook van die zelfde boosterpoortjes in of niet ? en komen die een beetje overeen met wat er nu in mijn carter zit

Ja, zo ongeveer wel

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                          Home made engine dyno

peter139
                          Bijdrager

dat is een racekoppeling van het merk adige. Ze werken behoorlijk slecht tenzij je de veer korter maakt. Ik heb zelf ooit zo’n koppeling gehad en was blij dat ik hem kwijt was.

Wausie
                            Bijdrager

Weet iemand naar hoeveel Volt de bobine normaal gesrpoken de stroom omvormt? Zit nl met een probleem, ik meet 250 Volt op het puntje van de bougie en nog slaat er geen enkel vonkje over.

ciaoracer
                              Bijdrager

Effe een vraagje.

Welke bougie en welke hittegraad bougie is er nodig voor onderstaande Simonini cilinder?

Martijnvanheerde
                                Donateur

Sil heeft een NGK9 in zijn blok.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.