:: ‘Kleine vragen’ topic 2
-
oke, dankjewel 
LowieBijdrager
mijn 27mm too bad klemt niet vast rond mijn 27mm uitlaatfles, iemand dit vaker gehad? ik had gedacht dat dit standaard moest gaan.
nog strakker aan draaien zodat de uitlaat verder bij mekaar geknepen wordt
ik heb ook een homemade 27mm flens en hij paste goed hoor
LowieBijdrager
ja die heb ik, 2 zelfs 😉 DEPS heeft afschroefbare uitlaatflens. ja maar hij knijpt hem gewoon niet samen. lijkt wel of de uitlaat te sterk is voor de klem :p maar als het moet gaan, dan zal ik mijn best nog eens doen…
kan een vario iemand ff in het kleine vario gedeelte kijken?
maakt het uit wat voor city power uitlaat je hebt denk aan: sito of tecno ?
gr
Nee, zal denk ik niet veel uitmaken citypower=citypower.
Heb ik ook een vraagje, wat is de standaard maat vario snaar voor een grillo?
DriesBijdrager
veel gaat dat niet uitmaken, prestaties zijn nagenoeg hetzelfde, mss dat de een wat sneller roest als de ander, maar dat gaat ook goed meevallen!
dumBijdrager
aan welke kant moet die c3 lager?
LowieBijdrager
vliegwiel kant.
op de site van easyparts staan exploded-view tekeningen, kan je voor de zekerheid nog even kijken
Klopt, op de verpakking waar C3/6202 of andersom staat moet in het grote carterhelft
Maakt het wat uit als je ze verkeerd omdoet?
Het c3 lager is een stuk duurzamer en kan meer hebben als je ze verkeerdom doet dan zal je lager binnen de kortste keren heeel veel speling hebben. ( De niet c3 is een stuk slapper)
vraagje:
waar kan je ook al weer eens die vee rubber bandjes bestellen, met weinig profiel?
en welke maat zou ik dan moeten hebben, want ik heb nu 4 spaaks.
(bij mij waren trouwens de spaakvelgen groter dan de 4 spakers, zijn dan alle 4 spakers wel de zelfde maat?)
alvast bedankt
maat van 4 spakers is 16 inch en dan banddikte zou ik 2,5 pakken maar niet groter
-
Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.