Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

gido-vespa

ik heb een vraagje!
      ik heb 46mm pinasco zuigerveren nodig alleen het is een L veer die op mijn zuiger moet maar op jmpb zijn ze wel te koop maar ik weet niet of dat een L veer is wie weet zeker dat dat een L veer is ??

ArvidW
      Donateur

Ik zie op JMPB een L-veer in het plaatje, en een normale veer

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

gido-vespa

oke bedankt:thumb

Gerarduz
          Donateur

Kent iemand toevallig de type benaming van de 19 mm Dellorto voor de Malossi Reed Valve zoals te zien :

http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3362

Ik heb een setje op het oog maar wil naar de hand van de technische specificaties ff checken of ik die juiste heb.

Bijvoorbaat dank!

Michel
            Bijdrager

Dat is een Dell’orto PHBG Carburateur met ‘kleine’ Dell’orto sproeiertjes.

De carburateur die je laat zien is de enigste die erop past in verband met de aansluiting op het spruitstuk 😉

Boelie
              Bijdrager

ik heb een vraagje?

ik heb een elec vliegwiel en wil die deze dagen laten afdraaien

maar nu komt het:P

-hoeveel kan ik van de zijkant wegdraaien?
                -hoeveel van de onderkant?
                -en dan misschien nog bovenop weet niet als dat kan die andere 2 weet ik bijna zeker van wel;)
                maar ik weet niet hoeveel mm ?

ik hoop dat iemand dit weet zou fijn zijn latersss

barry
                Donateur

Bij mij ging er 1 cm vanaf.Ook de voorkant enkele mm.Wel goed opletten dat je niet tot tegen de magneten komt.Want dan kan je hem weggooien.

Boelie
                  Bijdrager

dat is wel erg veel ofniet 10mm aan de zijkant?

ik wacht anders nog wat meer reacties af maar toch bedankt he

disaster
                    Bijdrager

gaat mijn brommer harder lopen of harder trekken,
                      als ik een technigas scooter uitlaat omlas ipv citty power

en nog en vraagje
                      nadat ik een tomos a35 voorvork op mijn cioa heb gedaan.
                      trilt de moer van de krukas los als ik te veel over klinkers rij.

mvg

bedankt Herflick

maar ik krijg 1 gratis dus kan het altijd proberen

en maar van mij had da ook gedaan op zijn puch maar daardoor ging hij harder trekken

Herr Flick
                      Topic starter

Slechter trekken en slechter lopen.

die uitlaten zijn voor een scooter bedoeld, mooi afblijven dus.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                        Gele Racefrikandel

Bluevespa
                        Bijdrager

jongens, me brommer doet al een tijdje nie tnormaal, ik weet niet wat het is, hij rijdt wel, maar op een of andere manier, heb ik onderin niet zo veel power, en gat hij niet snel naar de top, ook loopt hij raar stationair voor mijn gevoel, ik heb de carb schoongemaakt, veel beter koppeling segmenten erin gezet, want daar was niks van over, ik heb al is een andere bougie en dop geprobeerd, heb gekeken of mijn achterwiel niet aanloopt, maar hebben jullie enig idee, ik zal nu 2 filmpjes posten, en bij het 2e filmpje de brug op doet hij al even moeilijk, en 1e filmpje als ik weg rijdt, dan geef ik volgas, en houd ik ook m gas helemaal open, en dan hoor je dat hij even heel weinig doet.

Filmpje 1:[url]http://www.youtube.com/watch?v=gtSqGYwWC2Q[/url]

Filmpje 2:[url]http://www.youtube.com/watch?v=iH-TJsHsmbw[/url]

ook heb ik paar fotos van de kleur van mijn bougie, maar hij heeft altijd perfect gereden met deze setup en sproeier 70, ook heb ik 1 maand geleden zuigerveren vervangen

Foto:

Mikies
                          Bijdrager

hallo allemaal .

Ik heb even ene klein vraagje tussen door.
                            Wat is de beste mengverhouding als je zelf olie bij de benzine doet?

alvast bedankt Groetjes Mike 😀

Tom ciao

1:50 of iets minder, 1:45
                              Maar met inrijden moet je iets meer doen 1:35 of 1:40 mag wel 😉

Mijn vraagje:
                              Welke van deze uitlaten doet het beste op mijn setup links, voor goede trekkracht en redelijke top <<-- - Homoet - Leovinci krul - Polini Top one - Of een andere?

Michel
                              Bijdrager

Die Leo zou ik niet nemen, trekt leuk maar je top is om te huilen.
                                Homoet is wel leuk voor de trekkracht.
                                Anders een top one voor hoge top.

Je kan ook voor een Leo Handmade gaan. Die schijnen het ook goed te doen op die setup.

Tom ciao

Ja, maar die is moeilijk te krijgen, vrij duur en hebben niet zo’n goede trekkracht (zover ik weet)
                                  Maar is de top one niet vergelijkbaar in trekkracht met de krul?

15 berichten aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.