Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

PoliniCitta
    Bijdrager

ligt niet aan de sproeier, want boegi is koffie bruin
      heb cp onsteking.. kzal de cp’s morgen eens op 0.50 zetten, en alles even na controleren. Tis vast niet veel 🙂 thx

Michel
      Bijdrager

Al is de kleur goed, toch even proberen. Neem het nou maar van me aan. Sprak net Peter die ook heel blij is met een iets kleiner sproeiertje 😉

dum
        Bijdrager

kan je een geplamuurt frame laten caoten?

greets dum

Tonni
          Moderator

Er wordt gezegd van niet, maar volgens mij moet het wel kunnen. De coating wordt met slechts 140 (of iets in die buurt) graden uitgehard. Ligt wel aan welke plamuur je hebt gebruikt. Het probleem zou de statische hechting kunnen zijn, waarom men zegt dat het niet kan..

Even navraag doen bij de coater bied uitsluitsel..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Edjuh
            Bijdrager

Het is niet de coating, maar het stralen wat het probleem is, er blijft niks van je plamuur over.

Ik weet dit niet 100% zeker dus vraag je coater idd.

dum
              Bijdrager

jah ga er eens naar belle maar als ik eerst laat stralen en dan plamuur en dan laat caoten gaat dat dan wel?

greets dum

Bluevespa
                Bijdrager

Bluevespa :
                  mijn ciao, komt heeel erg moeilijk over het punt heen waar de boost zit, de boost heb ik niet meer op een of andere manier, want hij komt niet over dat punt heen, of het gaat ontzettend traag, nu heb ik geen flauw idee wat dat is, want heb al nieuwe zuigerveren erin zitten, en heb ook me carb schoongemaakt, ik heb mijn koppeling segmenten vervangen, gekeken of het achterwiel niet aanloopt. wat kan dit in godsnaam nog meer zijn, vanuit stilstand trekt hij heel traagnaar de top toe, met moeite, zelfs als ik de brug af rijdt.. Iemand enig idee?:?

Iemand nog enig idee, me luchtfilter is helemaal schoon, andere bougie’s werkte niet, zou het dan toch echt d e uitlaat kunnen zijn?

SpeedDemon
                  Bijdrager

Als je met een aardappelmesje in de eerste bocht van je uitlaat schraapt of je uitlaat poort, komt er dan een laag roet los? En is ie helemaal dicht? Dus komt er nergens van die zwarte drap uit… Verder heb je natuurlijk je onsteking ook helemaal nagekeken, maakt alles goed aarde (schraap anders gewoon lak weg onder de bouten die aarde moeten maken en check of de dingen die geen aarde moeten maken ook daadwerkelijk geen aarde maken.) Trek anders de lichtspoel kabel los van je blok. Heb je nog een sito plus/city powder liggen probeer dat anders eens.

Je moet dingen gaan uitsluiten dat is de enige remedie.

Maak een duidelijke lijst van je onderdelen en streep weg wat goed is. Als ik het niet meer weet doe ik het zo.

Bluevespa
                    Bijdrager

ja maar, het ligt niet aan de ontsteking, ik zal binnekort wel een filmpj emaken, want je hoort dat hij moeite heeft met de brug opkomen, en je hoort hem dan verzuipen, of wat dan ook, terwijl de carb al helemaal gedaan is, me uitlaat is niet lek

sombrero
                      Bijdrager

hey is het persee nodig om een 2 spoels ontsteking in een speedengine carter te doen

Tom ciao

Eh, als je er licht op wil wel, toch?
                          correct me if i’m wrong 😉

dum
                          Bijdrager

jah ga er eens naar belle maar als ik eerst laat stralen en dan plamuur en dan laat caoten gaat dat dan wel?

greets dum

sombrero
                            Bijdrager

jaah maar een 3 spoels past niet volgens somige mensen in een speedengine

ArvidW
                              Donateur

Plamuur en coaten gaat helaas niet samen, of je plamuur hebben die statisch geladen kan worden… 😛

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                Home made engine dyno

dum
                                Bijdrager

ah ok dan moet ik men ader frame maar nemen 😉
                                  bedankt

15 berichten aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.