Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martijnvanheerde
    Donateur

Ja heeft poliniciao ook.

G-no
      Donateur

probleempje: mn ciao vonkt niet, en ik kom er echt niet meer wijs uit. uit het blok komt een mooie knetterende blauwe vonk, maar na de bobine wilt hij niet meer vonken. ik heb 3 bobines geprobeert, 2 bougiekabels, 2 bougiedoppen, 3 oude bougies en 1 nieuwe.

kan iemand mij helpen, ik wil weer (in)rijden:thumb

TvA Tuning
        Bijdrager

Hey,

even een vraagje hoe krijg ik deze bout van het frame in vredesnaam los:? dat is maat 33 :OO en ik heb maar maat 32 .. met baco lukt het ook niet..

iemand een tip

foto:

Alvast bedankt:)

Bo3T
          Bijdrager

geen goede massa met het frame?

TvA Tuning
            Bijdrager

Hoe bedoel je geen goede massa?

het is gewoon die bout van de hele voorvork die je daar op de foto kunt zien..
              daar heb ik een dopsleutel set voor maar de grootste maat is 32 en die bout is maat 33 :ll

😉

SpeedDemon
              Bijdrager

Het is een moer en met veel moeite en pijn en een dikke bahco krijg je die gewoon losgedraait…

Wat bij mij hielp, WD40 baby

Lowie
                Bijdrager

opmerking van bo3t was niet voor jou bedoeld, vorige pagina,..
                  dat snapt hij ook wel, maar hij vraagt of iemand een andere oplossing weet omdat hij geen dop of bahco in die maat heeft
                  misschien met een griptang of waterpomptang ofzo proberen…

SpeedDemon
                  Bijdrager

Wie heeft er eigenlijk een vette teller op zijn mofa en/of welk model fietscomputer is het beste geschikt? Evnt met verlichting. Ik wil in het donker nl ook zien hoe wreed hard ik rij en/of gereden heb. En waar halen jullie het signaal vandaan? Heb een Si en zit te denken aan het achterwiel omdat 2 punten zijn die tov elkaar niet bewegen. De tellers van Stage 6 en koso iemand ervaring?

Michel
                    Bijdrager

@ Shoot. Het is toch echt 32 😛 Ik heb ze tot nu toe allemaal los gekregen met een waterpomptang. Je moet eens wat meer spek eten ;):P

TvA Tuning
                      Bijdrager

@michel haha:P 32 past er toch echt niet op 😛
                        maar ik heb alles al los gekregen ( had ff een grote baco bij de buurman geleend ) 😀

maar bedankt:)

diac
                        Bijdrager

welke punten kan ik nog meer extra verstevigen?
                          los van een buis tussen je frame en dit;

Michel
                          Bijdrager

Je kan de bevestiging van de achterbrug bij je tank doorlassen. Dit zijn losse lasjes die je helemaal door kan trekken. Zo zal die al een stuk minder snel breken.

Je kan ook nog hoekprofielen op je achterbrug lassen om het kromtrekken te voorkomen 😉

sjaak trekhaak

die lasnaad bij je spatbord ,je zou ook nog achter waar de moere van je wiel zitte plaatsstaal oplassen 3mm ofzo.

PoliniCitta
                              Bijdrager

heb een klein probleempje als ik op top rij. dan gaat die inhouden, ongeveer na zo’n 5sec. alsk op top rijd. kan et zijn dat ie ergens valse lucht trekt ofzo? Iemand die me een beetje duidelijkheid kan geven?

Michel
                                Bijdrager

Kleiner sproeiertje proberen :thumb Het kan van alles zijn maar als je nog aan het afstellen bent zou ik dat proberen.
                                  Ik ga er vanuit dat je electronische ontsteking hebt maar anders effe je CPtjes afstellen op 0.50.

15 berichten aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.