Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

gido-vespa

oke bedankt voor je snelle reactie:thumb maar de vraag was voor die polini evp carters die ik heb maar dat zet ik er wel gwwn een cp ontsteking op

Michel
      Bijdrager

Ok, CP evo carter heb ik ook nog wel voor je 😛 De electronische houd ik wel zelf als je dat goed vind.
        Voor de prestaties is CP toch beter alleen je hebt er wat meer onderhoud aan 😉

gido-vespa

jah maar het komt wel goed dan maar even afstellen enzo:P

Tom ciao

Kan ik niet beter deze kopen:
            http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3297

In plaats van deze:
            http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3246

Bij de eerste staat dat hij voor 10 km/h meer zorg, klopt dat?
            En welke van die 2 is nou beter?

Tonni
            Moderator

De eerste is al een poos niet meer leverbaar.. Ook schijnt deze echt een schakel gevoel te geven (in plaats van vario idee meer een 1-2 idee). Ik zou voor de tweede optie gaan.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Tom ciao

Maar er zit wel een flink prijsverschil in …
                En er staat dat ie rond half augustus weer leverbaar zou zijn

dum
                Bijdrager

wat meot je allemaal aanpassen aan je frame voor een reedvalve te monteren?

greets dum

Michel
                  Bijdrager

Niets! Enige versteviging is gewenst.

Frame doorlassen bij de tank.
                    Eventueel hoekprofielen op de brug lassen voor het krom trekken. Let wel op dat je genoeg ruimte houd voor je aandrijving 😉

Tom ciao

Is het niet handig dat iemand een how-to maakt voor het verstevingen van een frame? 😛

dum
                      Bijdrager

jah dat zou wel nog een goed idee zijn als ik die ga verstevigen zal ik wat foto’s trekken dan kan daar iemand een how-to van maken?

@michel niets ik dacht dat je wat gaten moest boren ofzo want er is toch een how-to over maar begrijp die niet goed

greets dum

Michel
                        Bijdrager

Ja, je moet een gaatje maken om bij je stelschroef te komen maar dat spreekt voor zich wanneer je het blok eronder hebt zitten. Hier is echt geen How-To voor nodig.

dum
                          Bijdrager

ah ok maar ik bedoel een how-to voor het frame te verstevigen;)

greets dum

Michel
                            Bijdrager

Gewoon even logisch ernaar kijken. Bij de tank kan je het helemaal doorlassen i.p.v. alleen de lasjes die er nu zitten. En die hoekprofieltjes willen ook wel wat helpen. Die las je gewoon over een zo groot mogelijke lengte van voor naar achter 😉
                              Aan de aandrijfkant moet je alleen even kijken of je uitkomt met je aandrijving.

Bluevespa
                              Bijdrager

mijn ciao, komt heeel erg moeilijk over het punt heen waar de boost zit, de boost heb ik niet meer op een of andere manier, want hij komt niet over dat punt heen, of het gaat ontzettend traag, nu heb ik geen flauw idee wat dat is, want heb al nieuwe zuigerveren erin zitten, en heb ook me carb schoongemaakt, ik heb mijn koppeling segmenten vervangen, gekeken of het achterwiel niet aanloopt. wat kan dit in godsnaam nog meer zijn, vanuit stilstand trekt hij heel traagnaar de top toe, met moeite, zelfs als ik de brug af rijdt.. Iemand enig idee?:?

SpeedDemon
                                Bijdrager

@Bluevespa: Uitlaat dicht gecoked? Andere bougie geprobeerd? Luchtfiter ook schoon?

@de rest: Check de kleine variovragen eens, ik heb daar wel een probleempje.

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.