‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 3,271 tot 3,285 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TvA Tuning
    Bijdrager

@Ivcp: dat zwartje klepje kan je er gewoon vanaf halen als je wilt maar dan heb je gewoon een grotere kans dat er zooi in je carburateur komt;)

en je kan gewoon een nieuw ophangpunt aan je uitlaat lassen,, maar doe het voorzichtig want je gaat er zo doorheen;)

500
      Donateur

Ik heb het niet over een ophangpunt maar over die buis die erachter begint die waar de demper eropzit……

Lars

Dylan
        Donateur

niemand?

Steev
          Bijdrager

Ik heb 2 vragen:

1. Kan ik mijn liggende kenteken plaat ook inruilen voor een staande?
            Zo ja hoe doe ik dit en hoeveel kost dit?

2. Een vriend van mij heeft een ciao mix. Met zelfde uitlaat als mij en een poulie 65.
            Toch gaat hij 5 km/u slomer op mijn teller dan mijn brommer met poulie 70.
            Hoe kan dit? Ligt dat aan dat hij een mix heeft en ik een ‘gewone’ ciao?

Gr, stefan

Daan777
            Moderator

2. Met een kleinere poeli ga je niet altijd harder!
              Z’n poeli is te klein voor z’n setup.

n!ck*s

@dtality, 1. je kan hem inruilen, maar dan moet je wel je oude inleveren en een bedrag van €22.50 dacht ik betalen.

2. zie hierbove wat daan zegt.

Dylan
                Donateur

is zo een polini 80cc carter een speed engine?

tolleburker
                  Bijdrager

ja klopt maar je hebt ook de evo engine

Docs
                    Donateur

@lvcp. het is te proberen, als je een buis regelt met de goeie afmetingen, zal ik regelen dat er weer gelast wordt:P ligt wel een beetje aan de staat van de uitlaat;)

jules
                      Bijdrager

Ik wil een leovince krul onder mn ciao zetten maar ik heb hier n paar vragen over.
                        – Is het moeilijk om het bevestigings punt vooraan (tussen je blok in) moeilijk bevestigen of kan ik dat punt ook gewoon weg slijpen.
                        – Wat voor sproeiermaat kan ik er het beste onder doen.
                        – Ik wil misschien dan ook een nieuwe poelie, maar ik hoef niet per se een hoge top te hebben maar wil wel snel optrekken, welke poeli raden jullie mij aan?

Docs
                        Donateur

@ jules
                          -ik zou dat punt laten zitten, ook als je hem niet gebruikt, maar dat moet je zelf weten
                          -voor je sproeier moeten we dan eerst je complete setup weten+ hier is al een speciaal topic voor(“‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic” in het grote topic gedeelte)
                          – hoe groter de poulie, hoe sneller je optrekt. hoe kleiner de poulie hoe sneller je gaat. ligt er dus een beetje aan hoe hard je wil+hoe hard je wilt optrekken

Poelll13
                          Bijdrager

Ik heb ook nog een vraagje:

Kan de politie je aanhouden omdat je zonder kappen rondrijd op een Ciao,
                            Ik heb hier namelijk nog nooit wat over gehoord van andere Ciao rijders.
                            Wel wat verhalen gehoord dat ze je kunnen bekeuren ervoor???

Kan iemand dit met ervaring of zekerheid zeggen? :S

markiej
                            Bijdrager

ik heb een ‘vastgelopen’70 polini thuis liggen.
                              de zuiger is niet meer te redden, maar de cilinder heeft 4 kleine deukjes. kan ik hier een nieuwe zuiger in doen en rijden, of is die niet meer tegebruiken?

Steev
                              Bijdrager

Mijn vraag:
                                Als ik mijn citypower verander naar een leovinci krul ga ik dan harder en/of trek ik dan harder?
                                En moet mijn sproeier maat dan ook groter heb nu 42..?

AC RACING
                                Moderator

@ dtality: je gaat waarachijnlijk iets minder hard optrekken, maar je top wordt groter. wel zou ik een paar maatjes grotere sproeier nemen , aangezien je ook een hogere top behaalt.

15 berichten aan het bekijken - 3,271 tot 3,285 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.