:: ‘Kleine vragen’ topic 2
-
Ja, maar niet in pdf formaat volgens mij. Bij die link moet je alle plaatjes opslaan en printen. Ik heb ze opgeslagen en door de pdf creator gehaald.
hallo
er zijn 2 soorten onstekingen 3 speols en 4 spoels wat is het verschil en welke is het beste ?

Tom ciao
Er is ook nog contanctpunten ontsteking
Die met 3 of 4 spoels is electrisch, en die zijn allebei even goed
Alleen die 4e spoel is voor een remlicht of toeter ofzo :con
even een vraagje:
ik had het kleine carter net van het grote gehaald en toen zag ik dat er een stukje van die rand is afgebroken waar heb kleine carter invalt
foto:

en op deze plek”:

mijn vraag: is dit een ramp ?? ivm. lekken of valse lucht of iets?
of maakt dit vrij weinig uit ? 😉
Alvast Bedankt
Heb ik ook bij veel carters die allemaal goed liepen. Maakt niet uit, wel ff goed je pakking ertussen doen.
JelleModerator
diek :
hey,
ik wil nieuwe banden op me ciao (een mix) ik wil de meest brede banden die er onder passen.
Zat zelf te denken aan sava. Maar welke maximale breedte past standaard op een mix?
dus een 17 inch 2,50, 2,75 of 3,00.
en hoe zit het met deze band:klik
te breed neem ik aan??
een mix heeft 16 inch velgen! 2.5 is de maximale breedte
nog even een vraagje:
ik moet dus weer de krukas eruit halen alleen ik heb weer geen gasbrander :l :l
en die kosten hier nogal duur ( vind ik ) voor zo’n hobbybrander : 22 euro
dus heeft iemand een tip om de krukas op een andere manier los te krijgen?
alvast bedankt 🙂
ja dat vind me ma alleen niet zo’n goed plan:P
daar dacht ik namelijk ook al aan 😛

Rebel
carterschroefen los.
moeren op je krukas en 1x flink slaan zo doe ik het meestal en nee nog nooit een kruk na de klote geslagen.
ClintBijdrager
Hoe strak moet ongeveer je v-snaar? Want ik heb het idee dat hij strakker moet en kan, maar weet niet precies hoe strak. Misschien kan iemand mij dat zeggen?
@Rebel : bedankt man het is gelukt gewoon 3x hard meppen en hij lag eruit:D
bedankt 😉

gido-vespa
hallo
ik had even een vraagje kun je ook een elec ontsteking op cp carters zetten als je er een gronplaatje in zet??
mvg gido
MichelBijdrager
Met flink frezen wel 😛
CP blok heeft opstaand schroefdraad waar je de spoelen op monteert. Deze zijn te hoog en de gaten komen niet overeen.
Ik heb volgende week een electronisch carterdeel voor je, dus als je even geduld hebt.
Of even Sil (2f4ov) PMen, die heeft vaak ombouwsetjes liggen compleet met ontsteking 😉
-
Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.