‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 2,986 tot 3,000 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

veldchris
    Bijdrager

vast een domme vraag,

maar hoe werkt het stuurslot:$ ik heb net een vespa ciao snor laatste model gekocht, 2 sleutels erbij
      maar ik heb geen idee hoe het werkt(A)

goedguus
      Bijdrager

sleutel erin draaien en hij is los?

500
        Donateur

Hier zie je mijn net in elkaar gezette ontsteking, is er nog iets dat niet klopt?

Zoals je kunt zien mist het schroef je waarmee de punten bevestig zijn, kan iemand mij vertellen wat voor schroef je dat is?

Steev
          Bijdrager

Sleutel erin als je voor je brommer staat naar links draaien en een beetje trekken dan gaat hij los.
            Vast doe je sleutel naar links en stuur naar rechts voorzichtig tot dat je sleutel er verder in zakt.

green_white
            Bijdrager

1. ik rijd met een malossi red filter bougie is koffiebruin, maar als ik de filter eraf haal merk je nix verschil. hoe kan dat? ik heb sproeier 52 op std cilinder 12mm inlaat 12.7 carburateur

2. is een koelkap op standaard cilinder noodzakelijk (als je 15 kilometer achtereen rijd)?

3. kunnen de rolletjes voor malossi voorvario (13*16)ook in std voorvario?

ChrisNL
              Bijdrager

lvcp :

Hier zie je mijn net in elkaar gezette ontsteking, is er nog iets dat niet klopt?

Zoals je kunt zien mist het schroef je waarmee de punten bevestig zijn, kan iemand mij vertellen wat voor schroef je dat is?

dacht een M4 x 10 uit m’n hoofd, kan korter zijn, misschien m4 x 6, kan je de lengte niet zeker zeggen maar het is iig een M4 :thumb

Arno92
                Bijdrager

heey,
                  waarom is op jmpb de 43mm dr evo maar 60 euro en de andere cilinders veel duurder?
                  alvast bedankt,
                  arno

Tom ciao

omdat je, denk ik, voor de andere betaald voor het merk, dat heb je met kleding ook
                    ik vind het eerder raar dat de andere zo duur zijn, dan de DR zo goedkoop is

ChrisNL
                    Bijdrager

alleen maar beter, het is een rap cilindertje voor zijn geld, en vind ik persoonlijk beter presteren dan de 70 malossi.

ff wat anders, dan kijk ik op jmpb en zie ik die 6202 lagers maar dan c3 met kunststof kooi, specifiek voor vespa carters. waar zit dan het verschil in? 😕 rij namelijk nu met FAG 6202 machinelagers.

adff
                      Bijdrager

Weet iemand hoe dat nou zit met de standaard zuigers van piaggio?
                        Ik heb de zuigerveren op JMPB besteld, maar die zijn dus waarschijnlijk alleen voor oudere CP cilinders, want de onderste veer is te dik voor de groef.
                        Op een kickblok zuiger past de onderste er helemaal niet tussen, op een elec mixblok zuiger past ie er half tussen.
                        Zijn er ergens zuigerveren te krijgen voor elec. blokken met gwn een 22mm uitlaatpoort? Of kan ik er stiekem wat vanaf vijlen?

R-Ciao
                        Bijdrager

Bij mijn grote carter is het randje waar het kleine carter overvalt een stukje uitgebroken. Is dit erg?

Tom ciao

nee moet geen kwaad kunne, je pakking en het kleine carterdeel sluiten het wel af 😉

Glenneman
                            Bijdrager

Hey mensen, hierbij een vraagje:

heb een snorciao, 50cc std, leo krul, 13/13 en Malossi filtertje.
                              inlaat is nog niet gedaan, maar ik ga maar 40km/u, terwijl ik brommers ken met dezelfde setup, ook zonder vijlen, die reeds 50km/u gaan. Wat doe ik fout?

en als ik de inlaat wel bijvijl, kan ik dan reeds 50km/u gaan met mijn setupje?

dörperCIAO

aangezien mijn setup <<< zou een grotere carb. veel nut hebben??

citta-erik
                                Bijdrager

heej

ik heb een vraag

wat is dit waard simonini oud blok helemaal kompleet met uitlaat en cabr enz en hij heeft polini voor vario en malossi vertanding.
                                  hij heeft +- 500km gelopen

ik hoor het wel

grt erik

15 berichten aan het bekijken - 2,986 tot 3,000 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.