Home › Forums › Algemeen › Brommers algemeen › ‘Kleine vragen’ topic 2
- Dit onderwerp bevat 26,187 reacties, 886 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 10 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 augustus 2008 om 19:00 #42426
ja dat kan ik idd. eens proberen. heb het blokje nog niet gestart, ben nu met mijn frame bezig.
mjah heb nooit gehad dat ze echt klemmen als je ze erin wil zetten.9 augustus 2008 om 19:02 #42427ik denk dat weinig mensen ervaring hebben met die malossi segmenten, omdat ze zo duur zijn en ze redelijk nutteloos lijken, dus je zult het waarschijnlijk zelf moeten oplossen :p
9 augustus 2008 om 19:06 #42428enige verschil is dat er 2 gaten in elk segment zitten, daardoor zijn ze wat lichter.
mjah, puur gekocht omdat ik het er altijd wel leuk uit vind zien zo koppeling, en omdat niet veel mensen er ervaring mee hebben idd.
hoop maar dat het goedkomt als het blok er straks onder ligt na een paar keer gas geven. anders gaan de standaard segmenten er weer in he 🙂10 augustus 2008 om 11:21 #42452
Tom ciaoIk heb in een paar perso’s gezien dat ze zo’n gaten in de kappen maken en dan racegaas (ofzo) erachter doen
Alleen hoe kun je dat het beste doen?
10 augustus 2008 om 11:23 #42454eerst een de vorm eruit halen
dan racegaas erachter bevestigen met montage kit
maar niet met lijmpistool want die lijm wordt te hard en dan valt het binnen de kortste keeren weer eraf of eruit10 augustus 2008 om 11:25 #42456Crap, hij loopt niet alleen stationair onregelmatig meer… Ik heb de boudiedop even van de kabel gehad en er een centimeter vanaf geknipt.
Nu wil hij slecht starten en niet meer lopen op lagere toerentallen. Als ik hem wil starten dan moet ik blijven trappen en een paar keer het decompressiehandeltje inknijpen. Dan ploft hij even, slaat vervolgens aan en blijft alleen lopen als ik hem op toeren hou…
Iemand een tip voor me?
10 augustus 2008 om 11:30 #42457Jazzy :
Crap, hij loopt niet alleen stationair onregelmatig meer… Ik heb de boudiedop even van de kabel gehad en er een centimeter vanaf geknipt.
Nu wil hij slecht starten en niet meer lopen op lagere toerentallen. Als ik hem wil starten dan moet ik blijven trappen en een paar keer het decompressiehandeltje inknijpen. Dan ploft hij even, slaat vervolgens aan en blijft alleen lopen als ik hem op toeren hou…
Iemand een tip voor me?
Als je contactpunten ontsteking hebt kijk dan even of je punten nog op .45 staan en probeer eventueel even een ander boegie’tje.
Aangezien hij dus op wat hogere toeren wel blijft lopen: maak je carb even schoon mischien zit er wat vuil in en zit je sproeier een beetje dicht.Als dit allemaal nog goed is kan je kijken of je nog voldoende compressie hebt.
Zo niet: kijk even of je decompresie wel goed sluit, je koppakking nog heel is, je kop zelf nog vast zit. Als dat allemaal goed is zijn waarschijnlijk je veren versleten.
Als je compressie nog goed is dan zit het probleem waarschijnlijk in je ontsteking. Als het inderdaad je ontsteking is dan zullen je punten en condensator vervangen moeten worden.10 augustus 2008 om 12:16 #42460
Tom ciaosombrero :
eerst een de vorm eruit halen
dan racegaas erachter bevestigen met montage kit
maar niet met lijmpistool want die lijm wordt te hard en dan valt het binnen de kortste keeren weer eraf of eruitOke
En waarmee kan ik de vorm er het beste mee uithalen?10 augustus 2008 om 12:22 #42462Heej heb mijn blok laten uitveilen en ging toen rijden was mijn licht ineens door gebrand,
ik heb me laten vertellen dat ik dan 12 volt verlichting moet hebben,
maar is het dan 12volt 15 watt
12volt 20 watt
12volt 25/25 watt
of
12volt 35/35 watt
?Iemand?
10 augustus 2008 om 13:35 #42464@ Veldmuijz het is 12v 15w ja;)
Hey,
Vandaag is mijn 43mm Malo zuiger kapot gegaan, en ik vroeg me af of er gewoon zonder problemen de imitatie 43mm zuiger voor gietijzeren cilinders in kon,
En vooral zit ik met de zuigerveren enzo, of die de spoelpoorten dan zulllen raken?
Of is dat altijd op de zelfde plaats bij alle cilinders??En merk je veel verschil met de imi zuiger of de originele, want het scheelt wel in prijs zeg..
10 augustus 2008 om 13:48 #42465
Tom ciaoJe moet ook kijken naar de boosterpoorten he
want als er geen gaten in de zuiger zitten (of als ze niet overeen komen), dan heb je niks meer aan je boosters10 augustus 2008 om 13:50 #42466Klopt, maar daarom vroeg ik het ook:) misschien heeft iemand er ervaring mee, ik kan zo niet kijken waar de gaten in die imi zuiger zitten dusja
10 augustus 2008 om 21:36 #42469waar kan ik een nieuwe binne band krijge voor men 3 spaaks ?
staan deze op jmpb ook ?11 augustus 2008 om 05:09 #42470de breedte maat moet je even controleren, maar als het goed is, moet je deze hebben;
http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=UN063611 augustus 2008 om 08:35 #42472wat kan het zijn als ik geen + uit mijn blok komt?
de spoel kapot of ?
mvg harm
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.