Home › Forums › Algemeen › Brommers algemeen › ‘Kleine vragen’ topic 2
- Dit onderwerp bevat 26,187 reacties, 886 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 10 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 augustus 2008 om 21:23 #42389
ik heb een probleem, normaal gesproken had ik altijd een flinke boost, door de proma cc, de boost is nu weg, en ik heb het gevoel dat hij niet over een bepaald punt meer heen komt, of Heeeeel langzaam, als ik de brug afrijdt wel, nu waren me koppeling segmenten er slecht aan toe, heb er nu andere op, maar hij blijft het doen, ook heb ik het gevoel dat hij na een tijdje rijden, ergens in verzuipt als ik gas geef, lucht of benzine, maar ik heb de hele carb. schoongemaakt enzo. maar heb gewoon geen idee, kan iemand me helpen
8 augustus 2008 om 21:30 #42390
Tom ciao@ Citta paul:
Alleen als je een andere kruk met een grotere hap neemt, maar je kunt beter de orginele aanpassen
Want die race kruks zijn vrij duur, en sommige zelf slecht.@ Bluevespa:
Al na gekeken of hij nergens valse lucht neemt, pakking lek ofzo?Of speel eens wat met je choke. Ik heb ook eens gehad dat ie niet goed meer liep.
Toen ik dat deed liep hij later weer goed, vraag me alleen niet hoe 😕9 augustus 2008 om 08:18 #42397ArvidW :
Kun je het rare geluidje omschijven ?Dus ik trek normaal op,en als ik top zit gaat het iets lager van geluid en eentonig,zo brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt en als ik dan gas los en terug geef kan ik weer even.
9 augustus 2008 om 10:12 #42399hallo,
ik heb pas een vespa voor 15 euro gekocht en heb er de ballen verstand niet van want ik rijd alleen maar op puch maxi :P.
ik denk dat ie orgineel is.
hoe kan ik hem sneller laten lopen op een goedkope manier?9 augustus 2008 om 10:22 #42400http://vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=8175
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel9 augustus 2008 om 10:58 #42405
Tom ciaoPielie :
ArvidW :
Kun je het rare geluidje omschijven ?Dus ik trek normaal op,en als ik top zit gaat het iets lager van geluid en eentonig,zo brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt en als ik dan gas los en terug geef kan ik weer even.
Dat kan, dan gaat ie gewoon niet sneller 😛
Heeft een vriend van me ook met een orginele ciao
volgens mij is dat een soort begrenzer ofzo 😕9 augustus 2008 om 13:14 #42411Mijn originele Si liep eigenlijk prima, tot ik een paar dagen niet gereden heb. Nu loopt hij onregelmatig stationair, hij slaat af te toe een slagje over alsof een vonkje mist. Met als gevolg dat hij afslaat natuurlijk.
Iemand een idee waar ik naar moet kijken?
Dus ik trek normaal op,en als ik top zit gaat het iets lager van geluid en eentonig,zo brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt en als ik dan gas los en terug geef kan ik weer even.
Is dat niet gewoon dat hij ietsjes te rijk staat?
9 augustus 2008 om 13:15 #42412Ik zit nog steeds met het niet start ciao probleem en wordt een beetje gek!
Nu kreeg ik een goude tip , dat je je draadje naar je bobine vlak boven je blok houdt dan moet er een vonk onstaan.
Ontstaat deze niet dan ligt het 100% zeker aan je condensator. Wel een vonk dan ligt het aan bobine,bougiekabel/bougieNou had ik me bobine,…….. nieuw gekocht en had wel een vonk. Moet deze ook blauw zijn? Want ik heb af en toe een blauwe vonk en dan soms gewone vonken.
9 augustus 2008 om 14:01 #42413Crap, hij loopt niet alleen stationair onregelmatig meer… Ik heb de boudiedop even van de kabel gehad en er een centimeter vanaf geknipt.
Nu wil hij slecht starten en niet meer lopen op lagere toerentallen. Als ik hem wil starten dan moet ik blijven trappen en een paar keer het decompressiehandeltje inknijpen. Dan ploft hij even, slaat vervolgens aan en blijft alleen lopen als ik hem op toeren hou…
9 augustus 2008 om 15:56 #42415hey,
ik wil nieuwe banden op me ciao (een mix) ik wil de meest brede banden die er onder passen.
Zat zelf te denken aan sava. Maar welke maximale breedte past standaard op een mix?
dus een 17 inch 2,50, 2,75 of 3,00.
en hoe zit het met deze band:klik
te breed neem ik aan??9 augustus 2008 om 16:05 #42416Kan je nieuwe taps draaien in je carter?
9 augustus 2008 om 18:51 #42422hallo,
ik heb een setje malossi koppeling segmenten.
weet iemand hoe het kan dat deze klemt als ik hem in mijn koppeling huis wil doen?
even foto voor de duidelijkheid:

hier zie je dat de segmenten het huis raken.9 augustus 2008 om 18:56 #42423Het dekseltje centreert de segmenten wel als je hem er op draait.. Dit is altijd zo bij strakkere veren
I came, I saw, and I forgot what I was doing...9 augustus 2008 om 18:57 #42424ja dat snap ik, maar deze duwt ze alleen maar verder naar buiten
edit: de veren die ik eerst had waren strakker, groene polini dus ik denk echt dat het aan de segmenten ligt9 augustus 2008 om 18:58 #42425hmm normaal zetten ze zichzelf wel goed als je een paar keer goed gas geeft, daarna wel nog ff de moer controleren zodat die goed vast zit
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.