Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 26,041 tot 26,055 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LAD78
    Bijdrager

Bedankt voor je informatie dan ga ik er van de week mee beginnen

Noetiepoerker26
      Donateur

Voor het beste resultaat zou ik de ’trede’ ook netjes afgerond maken; je flow is nu niet optimaal omdat het mengsel als het ware op de ’traptrede’ knalt en daarna pas eromheen kan

Noetiepoerker26
        Donateur

Voor het beste resultaat zou ik de ’trede’ ook netjes afgerond maken; je flow is nu niet optimaal omdat het mengsel als het ware op de ’traptrede’ knalt en daarna pas eromheen kan

dirkwim
          Bijdrager

Onlangs ben ik erachter gekomen dat de zuiger van mijn Citta krassen heeft. Nu ziet de cilinderwand er relatief ongeschonden uit. Ik zie en/of voel geen krassen. Kan ik af met alleen een nieuwe zuiger, of is een nieuwe cilinder het best?

Ik geloof dat het een standaard citta cilinder is. Welke maat zuiger dien ik te hebben en/of kan ik de maat eventueel achterhalen met een simpele schuifmeter?

Luke6856
            Bijdrager

Ik heb nu op mijn ciao een poeli 95 maar die is versleten(het vierkantje is niet meer vierkant) maar bij mijn locale bronmerwinkel hebben ze alleen poeli 90. Maakt dit veel uit in trekkracht en kan ik deze gewoon gebruiken met dezelfde snaar?

Vespaatje
              Donateur

Geen idee of het veel trekkracht scheel, zal wel meevallen.
                Van die paar mm minder zal je snaar niet ineens heel veel korter moeten zijn 😉

EJ
                Bijdrager

Hoe een leovinci sp pas te maken op een citta?
                  Ik kom momenteel niet weg met de ophanging van de uitlaat, deze raakt de band.

El Citta
                  Donateur

In geval van een SI brug: Sleuf in je achterbrug maken zodat hij aan de buitenkant gemonteerd kan worden. Zit hier een andere uitlaat op maar je ziet de sleuf wel zitten. Hier kan de ophanging doorheen.

lightlord
                    Donateur

@EJ je moet hem bij de voorbocht buigen zodat hij bij de achterband vrij komt.
                      Daarna moet je je trapper aanpassen die loopt ook aan op Leo SP op een citta brug.
                      Check mijn perso maar pagina 4 😉

Je ware pubertijd duurt je leven lang
                      Lightlord's Dizzy/Gypsi

Poel.13
                      Bijdrager

Na een beetje rondbazuinen op het forum heb ik gezien dat er veel mensen hun brommer laten zandstralen alvorens deze te lakken. Heeft er iemand tips voor een bedrijf/particulier wat/die dit kan doen (in het zuiden van het land, gezien mijn locatie?)

Martino
                        Moderator

Poel.13
                          Bijdrager

Kan iemand me vertellen wat voor soort velgen dit zijn/waar deze orgineel bij horen. Ik zie dat de achterklok past op een Ciao maar de voorklok komt me niet bekend voor. Ik kan deze overnemen, dus misschien kan iemand een prijsindicatie geven van wat deze ongeveer waard zijn?

Mijn plan is deze te plaatsen in een Si vork op een Ciao, is dit mogelijk?

http://myalbum.com/album/gCB2uMYqgDtC

Frankp
                            Donateur

dat zijn 14 spaaksvelgen. Officieel geleverd aan op de bravo als ik mij niet vergis.
                              in slechte staat gaat ze zo rond de 50euro weg met de juiste rempot voor kan je ze gewoon monteren in je si vork.

Vespaatje
                              Donateur

43 DR evo
                                Zuigerveren vervangen of de hele cilinderkit vervangen ?:)

Anoniem

Weet iemand mij toevallig te vertellen welke voorvork er gebruikt is voor de oranje en blauwe Ciao vooraan op de foto van VCT 2016?

15 berichten aan het bekijken - 26,041 tot 26,055 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.