:: ‘Kleine vragen’ topic 2
-
Heeft er iemand toevallig nog de handleiding van de vsl-begrenzer..? ben deze helaas kwijt..
Kan een achterklok as (Poelie) verlengt worden met bijvoorbeeld 0,5 centimeter:?
@strikert
Maar natuurlijk, valt hier te downloaden. Is vanaf mijn dropbox, en heb ik van Elkan zelf mogen ontvangen. Is wel de oude versie (1.2)
@Citta-ciao: wat je zou kunnen doen, is twee assen (een poeli as, en een stalen as die je op maat draait) te pakken. Een draai je een stukje af en boor je een gat in en dan tap je er M10 ofzo in. Dan draai je de stalen as op maat, en laat je zeg maar een stuk over dat je afdraait en ook M10 op tapt. Beetje van die loctite-lijm ertussen (groene kleur), en dan zou het wel moeten kunnen. Uiteraard niet vergeten om op de buitenkant van de nieuwe as draad tr tappen.
Ik vraag me af of dit al het werk wel waard is…
Weet iemand de hart to hart afstand van de koppeling tot de poelie-as van een Vespa Si? Of zou iemand met een Si dit kunnen opmeten? 
± 47cm, afhankelijk van hoe het blok in je brug vast zit.
Waar is motip het goedkoopst te krijgen? Zie ze overal voor totaal andere prijzen..
Oh dan heb ik ze toch goedkoper gevonden, kijk is een hier, iets meer dan 5 euro per bus!
Maar die hebben geen normale spuitkleuren in bijv. ral code.
De enige is hoogglans zwart.
Gr. Wim.
Jens038 :
Waar is motip het goedkoopst te krijgen? Zie ze overal voor totaal andere prijzen..
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik had laatst snel een busje motip nodig, enige wat ik kon kopen hier in de buurt bij een automat was 21 euro per busje… en het zou dit jaar nog duurder worden, volgende keer speur ik internet af.
Volgens mij is Duplicolor de kwalitatief betere winkeldochter van motip, misschien is dat ook nog wel ergens goedkoop te vinden.
Is een si-rempot van een 10-spaaks velg te monteren op een ciao? (Eigenlijk tomos A35 voorvork maar daarvan is het remanker op dezelfde afstand geplaatst)
@noetiepoerker26, bedoel je dan met de 10 spaaks velg?
ik heb een vraag hoe kan ik dit probleem op lossen.
ik had een stadaard elc. blok nu heb ik een pw 60cc cilinder er op gezet maar hij kan niks trekken alles is weg heb 2-4 sproeier maten omhoog gegaan maar niks had maat 50 heb nog nagekeken valselucht
-
Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.