Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 25,816 tot 25,830 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wilk1985
    Moderator

@ Zevenenergie, 30 gram.

@ Nout, met groene zit je zeker goed, ik denk dat blauw wel wat te sterk is. Maar ze zitten allebei in het setje dus ik zou het gewoon proberen.

zevenenergie
      Donateur

Ik neem aan per poot. Dank :thumb

Ja per poot inderdaad :thumb

Anoniem

Wat is een normale prijs voor een los ciao frame met kenteken. zowel snor als brom.
          Groetjes.

R.Zwiers
          Bijdrager

Kan je van je olietank een extra benzinetank maken met een splitter?

zevenenergie
            Donateur

Goed idee zeg:thumb

Strikert
              Bijdrager

Waar kon je ookalweer een SI zijstandaars kopen?

R.Zwiers
                Bijdrager

Strikert
                  Bijdrager

Als van je voorvork de veer kapot is.. Is deze nog nieuw te bestellen? Of op zoek naar 2e hands..
                    Zag op jmpb staan van een puch maxi past dit evt?

Noetiepoerker26
                    Donateur

Klopt het dat bij de nieuwe DR Evo’s de zuigerveren niet meer tikken?

Martino
                      Moderator

Je hebt er net 2 van de nieuwste serie binnen. Test het uit en je weet het.
                        Het probleem van het tikken zal hem zitten in de te grote ruimte van de zuigerveergroeven en de daarbij te kleine zuigerveren. Volgens mij is dat bij de nieuwe zuigers idd beter.

Durf het niet direct te beantwoorden met ja of nee.

Wilk1985
                        Moderator

Ik wel, ik heb 3 carters opgebouwd met deze cilinder het afgelopen jaar en ik heb deze tik niet echt kunnen waarnemen.

R.Zwiers
                          Bijdrager

Iemand ervaring met dit soort lampen?

http://ledverlichtingled.nl/bay15d-led-lamp-15-smd-12v-24v

Deze gaan in dit soort koplamp

https://www.jmpbonderdelen.nl/citta-onderdelen/framedelen/verlichting/koplamp-vierkant-maxi-citta-zwart-chroom.html

Ik heb nu een standaard 6V 15watt lampje er in en zal wel flink wat meer licht willen zonder dat ik extra snoeren of te gaan trekken.

jeffreykruize
                            Bijdrager

denk er wel aan, dat je (bij een standaard setup) +- 20 a 25Watt moet gebruiken uit de lichtspoel.
                              als je voor dus van 15Watt naar +- 1,4Watt gaat, dat zal betekenen dat je rond de 13,6Watt niet meer gebruikt waardoor je de lichtspoel minder belast en daardoor de spanning hoger zal worden..met kans dat dus je standaard 5Watt 6Volt achterlampje iedere keer doorbrand.

mijn CP-ontsteking bravo heeft op dit moment een 15W 6V krypton-lamp. kijk eens naar krypton-lampjes.
                              dat soort lampjes hebben wat meer weg van een xenon lamp, en geeft wat meer reflectie op borden en andere reflecterende dingen zoals kentekenplaten en witte paaltjes…

R.Zwiers
                              Bijdrager

Ja oke ik snap je, maar deze lamp is voor 12 tot 24 volt. Dus doorbranden zal volgens mij niet zo snel gebeuren.

Daarnaast heb ik mijn achterlicht en voorlicht gescheiden.

Ik rij elektrisch, heb gele draad voor voorlicht en bruine draad voor achterlicht.

2 aparte stroomkringen dus. Lijkt me dan dat het wel werkt?

Wel wat opgevoerde setup met vario en een 38,4cilindertje

jeffreykruize
                                Bijdrager

mmmh, i’m confused….

als je 6V 15Watt hebt rijd je met contactpunten…
                                  jij heb verlichting gescheiden wat weer duid op elektronische ontsteking.

15 berichten aan het bekijken - 25,816 tot 25,830 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.