:: ‘Kleine vragen’ topic 2
-
JariVBijdrager
Zijn de kickstartpedaalrubbers (galgje) nog nieuw te krijgen?
@jariV, ik probeerde ze ook al te zoeken voor een mede-forumlid. Ik heb ze namelijk een half jaartje geleden ergens nieuw gekocht. :con
Q-parts had ook altijd kickpedaalrubbers in het assortiment.
Maar ik zie ze niet meer helaas..
Wat is het verschil tussen groene en blauwe trekveertjes
@ schuurke, ja
@ Rik de Rooij, blauw is een stuk strakker, hierdoor ga je met meer toeren wegrijden. Met jouw setup is groen perfect 
Bedankt wilk alleen ik wou een poelie 70 erop zetten is dat dan verstandig om harder te kunnen met groene trekveertjes en poelie 70
@jariV / @marcoS
ik heb de facturen er eventjes bijgepakt, en ik heb ze toendertijd idd bij Q-parts vandaan gehaald. maar zoals ik kan zien kan je ze dr niet meer kopen. Misschien even mailtje sturen om te vragen of deze nog te bestellen zijn?

Rik de Rooij :
Bedankt wilk alleen ik wou een poelie 70 erop zetten is dat dan verstandig om harder te kunnen met groene trekveertjes en poelie 70
Ja dat zal goed werken. Dit soort antwoorden kun je overigens heel makkelijk vinden door de zoekfunctie te gebruiken, lees ook dit eens door:
http://www.vespa-ciao.nl/page.php?id=274
Past een gianelli mega voor si makkelijk op een ciao?
Volgensmij is dit gewoon een vervangingskrukas, dus ten opzichte van je standaard krukas zal je er niet veel op vooruitgaan volgensmij…
Dus kan deze best nog wat bijwerken?
-
Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.