Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 25,471 tot 25,485 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Noetiepoerker26
    Donateur

Past een standaard bromuitlaat op een ciao-kickstart?
      En een snoruitlaat?

niek1992
      Bijdrager

@noetiepoerker,

heel misschien een standaard uitlaatje omdat die heel dun is vanaf de uitlaatflens. Maar ga er maar niet van uit.

Noetiepoerker26
        Donateur

In dat geval ga ik zo’n tecno citypuffer kopen waarover je me vertelde:thumb

niek1992
          Bijdrager

Noetiepoerker26 :
            In dat geval ga ik zo’n tecno citypuffer kopen waarover je me vertelde:thumb

wees wel bereid om de uitlaat wat bij te hameren. Bij mij liep hij namelijk net tegen me kickstart veer aan!:!

Justintje32
            Bijdrager

Ik rijd nu qua bougie op een champion L86C, is deze goed om er gewoon ook flinke stukken mee te rijden?
              En welke bougie gebruiken jullie en is ook gewoon goed voor mijn setup?

Citta-ciao
              Donateur

Ik heb een uitlaat overgenomen welke gloednieuw gekocht is, maar daarna direct is ingespoten met hittebestendig zwart..hoe krijg ik alleen die zwarte hittebestendige verf eraf zonder krassen etc?

Nick050
                Bijdrager

Citta-ciao :
                  Ik heb een uitlaat overgenomen welke gloednieuw gekocht is, maar daarna direct is ingespoten met hittebestendig zwart..hoe krijg ik alleen die zwarte hittebestendige verf eraf zonder krassen etc?

Albestine verfafbijt gebruik ik altijd,van de week nog een chroom achterspatbordje van een ciao kaalgemaakt,deze was gedeeltelijk wit.
                  Je uitlaat ermee insmeren ff wachten en dan met een doek goed boennen,
                  Zo heb ik het ook gedaan,in twee keer dat wel (dus twee lagen afbijt.en bij ieder laag ff half uurtje wachten zodat die afbijt goed intrekt )
                  Ik ben alleen wel bang dat je de hele uitlaat dan weer opnieuw in de blanke lak zou moeten zetten.
                  Weer een klusje dus :thumb

KdeH
                  Bijdrager

Ik heb hier een onbekend race of brom krukje
                    Weet iemand toevallig wat voor 1 het is

jos68
                    Bijdrager

hallo,

Ik heb een vespa ciao die ik hraag wil laten overspuiten. Nu heb ik hem uit elkaar maar ik krijg die voetensteuntjes er maar niet af. Ook krijg ik het standaard er niet af. dat buisje waar het standaard aan vast zit is trouwens aan een kant helemaal gebogen is dit erg?

Mvg

Ciao91
                      Bijdrager

Horen die zwarte, plastic afstandsbusjes alleen tussen het spatbord en bagagedrager in of ook bij de 2 bevestigingspunten van de bagagedragersteuntjes?

Het gaat om een Ciao P.

Ik heb er namelijk 4, dit zou betekenen dat het alleen bij de bagagedrager en bovenste bevestigingspunten van de bagagedragersteuntjes moet, maar het kan ook zo zijn dat ik er 2 kwijt ben of dat ik een setje extra heb..

Herr Flick
                        Topic starter

@kkdamion, dit lijkt op een oud type Top racing. Ook kan het een Athena krukasje zijn (die zijn er ook geweest)

@jos68, De voetsteuntjes haal je eraf door het inbusboutje los te draaien. Of heb je nog trappers erop zitten? Over je standaard; is het een bokstandaard of een zijstandaard?

@Ciao91, Zover ik weet alle 4, dus de 2 onder je zadel aan je frame, en de andere 2 onder je bagagedrager. :thumb Dit is tegen het trillen/evt. geluid.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                          Gele Racefrikandel

Ciao91
                          Bijdrager

@Herr FlicK: Top man, thnx! :thumb

Citta-ciao
                            Donateur

kkdamion,

dit is volgens mij inderdaad een top racing!
                              (Weggooien dus!:pest)

KdeH
                              Bijdrager

als ik topracing krukasen zoek dan hebben ze allemaal een donkere bus die de 2 wangen verbind
                                en als je naar die van mij kijkt dan is ie lichter van kleur
                                en er staat een nummer op 46062407

FonS
                                Bijdrager

Mijn eerste gedachte was ‘Olympia’ maar na wat hersenkraken sluit ik me aan bij Herr Flick: Athena 😉

15 berichten aan het bekijken - 25,471 tot 25,485 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.