Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 25,411 tot 25,425 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

niek1992
    Bijdrager

Ciao91 :
      Hoe wordt het nieuwe slot bevestigd, kan je deze er gewoon in drukken en zit deze dan vast?

correct! origineel zaten er bij mij nog een soort van veermechanisme in, die in het gleufje aan de bovenkant lag. Hierdoor kwam het slot wat makkelijker naar buiten gok ik. dit was gewoon een simpel vierkant veertje. Doet het ook prima zonder.

Ciao91
      Bijdrager

niek1992 :

correct! origineel zaten er bij mij nog een soort van veermechanisme in, die in het gleufje aan de bovenkant lag. Hierdoor kwam het slot wat makkelijker naar buiten gok ik. dit was gewoon een simpel vierkant veertje. Doet het ook prima zonder.

ah thanks! Gaan we deze ook maar even op de bestellijst voor Jmpb zetten! :thumb

Rick.

Heeft er iemand een creatieve manier om de mini borgringetjes van je pistonpen erop te krijgen?

wim v8
          Bijdrager

Pistonpenveertje met één oogje? Een punttang in t oogje, t ringetje voor het gat houden, de andere (scherpe kant) van t ringetje al in de groef duwen en al draaiende de rest erin duwen. Laat m niet in je carter vallen.

Gr. Wim.

Rick.

Het is een borgringetje met twee oogjes en de punttang is daar te dik voor

Wilk1985
              Moderator

Koop een punttang met kleinere oogjes, voor een paar euro heb je bij de Gamma een setje met 4 verschillende opzetstukjes!

Guido
                Donateur

Die ringetjes met twee oogjes worden ook wel seegerringen genoemd. Sterker nog, dat is de officiële naam. Mocht je zin hebben om iets nieuws te kopen, koop dan een seegerringtang.

jeffrey citta
                  Donateur

Iemand enig idee waar ik een 41 mm voetpakking kan krijgen? Bij jmpb hebben ze alleen maar een set voor de LC cilinders

Wilk1985
                    Moderator

jeffrey citta
                      Donateur

Idd veel makkelijker
                        nee ik bedoel mijn voetpakking, die kan ik dus alleen bestellen als een setje voor de watergekoelde cilinder.

! Joor !

Voetpakkingen zijn gelijk voor cilinders van 38 mm t/m 43 mm.

jos68
                          Bijdrager

hallo,

ik heb een kleine slag in mijn achterwiel. Nu heb ik het wiel dr af gehaald en ben ik naar de fietsenmaker geweest. Hij zei dat hij er niks mee kon dat ik naar een speciale zaak moest gaan. Maar weet iemand of je dit ook makkelijk zelf kunt doen? Het is een wiel met 5 dikke spaken

Herr Flick
                            Topic starter

Het zijn dus 5 ster velgen? Je kan het beste een nieuw setje kopen. Deze worden hier vaak aangeboden op het forum.
                              Hou het te koop gedeelte in de gaten. En je kan bij het ‘gezocht’ gedeelte ook vragen om nieuwe velgen (of alleen je achtervelg).

Klik hier om een topic te maken voor een onderdeel gezocht.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                              Gele Racefrikandel

DrZapper
                              Bijdrager

Hey,

Ik heb gister me Citta kapjes van de vliering gehaald maar nu hebben er andere spulletjes op gelegen. En me koplampspoiler is heel scheef geworden. Iemand een idee hoe ik dat weer recht kan krijgen? Zonder de lak te beschadigen want het is namelijk al gespoten.

-edit by Daan: Ik denk niet dat je dat nog goed krijgt.

Ciao1968
                                Bijdrager

DrZapper :
                                  Hey,

Ik heb gister me Citta kapjes van de vliering gehaald maar nu hebben er andere spulletjes op gelegen. En me koplampspoiler is heel scheef geworden. Iemand een idee hoe ik dat weer recht kan krijgen? Zonder de lak te beschadigen want het is namelijk al gespoten.

Voorzichtig verwarmen met een föhn en dan weer in de juiste vorm zetten?

15 berichten aan het bekijken - 25,411 tot 25,425 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.