‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 23,836 tot 23,850 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Anoniem

0.55

Dubracer
      Bijdrager

0,55

citta1234
        Bijdrager

Dat is dan duidelijk, bedankt! 🙂

lars-ciao
          Bijdrager

Even een vraagje,

Ik ben erachter gekomen dat mijn krukas van m’n reedvalve, de lagerpassing aan de ontstekings kant een beetje versleten is.

Nu wil ik op jmpb een nieuwe bestellen, een Nuova Mazzuchelli volrond. maar ik heb hier eens horen zeggen dat daar geen schimringen tussen moeten? moet dat wel of niet?(er komen c3 lagers op)

BVD, Lars

hansieb
            Moderator

De foto geeft antwoord op je vraag.

lars-ciao
              Bijdrager

nee dus, dankje!

Sjors891
                Bijdrager

Weet iemand waar ik die bevestigings beugeltjes kan krijgen voor die wasmachine schokdempers voor op je voorvork te monteren? (Dus dat ik ze niet hoef maken)

Jonny10
                  Bijdrager

Sjors891 :
                    Weet iemand waar ik die bevestigings beugeltjes kan krijgen voor die wasmachine schokdempers voor op je voorvork te monteren? (Dus dat ik ze niet hoef maken)

Die waren vroeger nog nieuw te koop maar nu zal je ze tweedehands moeten vinden. Waarschijnlijk zijn deze nog te koop: http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=30511

Sjors891
                    Bijdrager

Jup heb hem een paar dagen geleden pm gestuurd maar krijg geen reactie. Mischien iemand anders op het forum?

Sil Hugelier
                      Bijdrager

Hoe moet het membraan gemonteerd worden in de polini Evo? Groetjes

speedbuxy
                        Bijdrager

Sil Hugelier :
                          Hoe moet het membraan gemonteerd worden in de polini Evo? Groetjes

Met de rubber ring naar boven toe gericht en dan het clipje eronder duwen/drukken.

Sil Hugelier
                          Bijdrager

Had het eerder over de voor- en achterkant. Langs de ene kant heb je het rooster, en langs de andere kant soort gleuf.
                            Membraan

speedbuxy
                            Bijdrager

Tja het spreekt eigenlijks voor zich, maar het is mondeling daarin tegen wel erg lastig uit te leggen.
                              En heb ook geen evo los liggen anders had ik wel even een foto stappen plan ervan gemaakt.
                              Dus ik raad je dan aan om even naar de brom boer te gaan en dat die het je dan voordoet.

Sil Hugelier
                              Bijdrager

is toch uit te leggen welke kant langs de carbu kant zit, en welke aan de inlaat van het carter? :p
                                Logisch gezien heb ik het roostertje langs de carbu gestopt en die gleuf langs de inlaat kant.

Reden: ahet mengsel zal anders redelijk ongelijk verdeelt worden terwijl die op die manier de stroming moet volgen die de gleuf maakt.

Citta-Goofy
                                Bijdrager

Weet iemand goeie verlichting die je zo op je blokje aan kan sluiten wat meer licht geeft dan de orginele koplamp van een citta?
                                  Ik heb namelijk een booskijker en vind dat ik wel erg weinig licht heb, ik hoor het wel.

En nog een vraag, ik moet aardig lang lopen voordat mijn citta aangrijpt ( 5 meter ofsow) en vroeg me af of dit sneller kon ;0

Bedankt,

15 berichten aan het bekijken - 23,836 tot 23,850 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.