Home › Forums › Algemeen › Brommers algemeen › ‘Kleine vragen’ topic 2
- Dit onderwerp bevat 26,187 reacties, 886 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 11 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
14 november 2012 om 18:01 #54070
Passen de koplamphouders van een tomos of citta op een vespa si uit ’97?
14 november 2012 om 18:04 #54071goed even kijken hoe ik het kan uitleggen
ik heb al een tijdje een heel raar geluid uit mijn blokje komen, voorheen als ik mijna volgas gaf nu als ik met me nieuwe voor vario volgas geef hoor je weer dat geluid uit me blokje (een scherpendeluid) en na nog geen 50 meter stopje hij ermee net een vastloper, alleen kon ik er wel weer gelijk mee door rijden alsof er niks aan de hand is ? wat ik vorig jaar ok al eens heb gehad
hoop voeldoende informatie te hebben gegeven want hier woord ik niet vrolijk van:(
Je kan hiervoor beter een eigen topic openen. Hoort niet echt thuis als kleine vraag.
Wanneer je dan ook even wat hoofdletters en juiste interpunctie toevoegt. Komt je vraagstelling ook duidelijker over.15 november 2012 om 10:09 #102216Beste,
Kan je met een pinasco zijinlaat rijden als je een bromkruk hebt?
P12(oldtimer met gaten in de wangen)Gr
Tis altied moar eem!15 november 2012 om 10:47 #103103Nee, bij de Pinasco zij-inlaat verloopt de voeding vooral door het gat van de krukastap zelf.
15 november 2012 om 16:05 #80330Past deze op een citta met standaard banden?
Zijn de banden te breed en is het spatbord te smal?http://www.jmpbonderdelen.nl/voorspatbord-aero-zwart.html
Moet ik deze er ook bij kopen of heb je gwn die andere 2 stukken nodig om je spatbord aan de voorvork poten te monteren?
http://www.jmpbonderdelen.nl/stabilisator-aero-spatbord.html
15 november 2012 om 16:49 #89663Dat spatbord past(heb ik ook) en je kunt gewoon de beugels van je gewone citta spatbord gebruiken.
17 november 2012 om 07:13 #92336Ik heb een vraag ; bij mij citta heb ik de bout die in de binnenpoot gaat, als je daar aan draait gaat heel stroef en als ik hem dan los laat (de sleutel) dan draait hij precies weer naar de zelfde stand als hij stond! Dat is als ik los en vast draai! Iemand die het ook heeft gehad??
17 november 2012 om 18:18 #111934
AnoniemCiaoRacing75 :
Ik heb een vraag ; bij mij citta heb ik de bout die in de binnenpoot gaat, als je daar aan draait gaat heel stroef en als ik hem dan los laat (de sleutel) dan draait hij precies weer naar de zelfde stand als hij stond! Dat is als ik los en vast draai! Iemand die het ook heeft gehad??neem een lange staaf / of verlengstuk van een ratel,
blokkeer daar je buitenpoot mee.
en sowieso eerst je voorvork in de kroonstuk vastzetten.(dit begrijp ik uit je verhaal.????:?)
17 november 2012 om 18:44 #98331Nee kijk als ik die bout erin draai dan als ik de sleutel weg haal schiet hij weer terug, het lijkt wel of die binne poot meedrait
19 november 2012 om 19:10 #113721Ik heb een vraagje, ik heb laatst een nieuwe zuiger erop gezet een nieuwe bougie en nog wat pakkingen
Vanavond de citta weer in elkaar gezet en nu trekt die ineens minder snel op” iemand ideeën waaraan dit kan liggen?Verder gewoon alles standaard (weetniet of het belangrijk is maar toch 😉 )
Alavast bedankt Citta-Goofy
19 november 2012 om 21:11 #38873
Waarom?Dat is heel raar want hij zou nu juist beter moeten gaan. Zit alles goed gemonteerd en lek dicht bij de cilinder?
20 november 2012 om 08:30 #71057Sorry dat ik het weer vraag, maar mijn vraag was niet beantwoord.
Passen de koplamphouders van een citta of/en tomos op een vespa si uit ’97?20 november 2012 om 13:11 #113720@waarom? Toch bedankt en ik zal er even na gaan kijken,
Ook heb ik nog een vraag, als ik van school na huis ( ong 10 km ) rijdt haapert mijn citta soms en valt iets in snelheid terug, ik denken wat is dit en ik doe de citta uit. Niks ontdekt, gechoked en verder gereden nu deed de citta het prima waar kan dit aan liggen?
( het gebeurt bijna altijd op hetzelfde punt )
Hopelijk iemand die kan helpen
Goofy20 november 2012 om 17:50 #84950Beste leden,
Ik heb een vraagje. Ik wil graag een bromvertandig in mijn ciao zetten. Mijn huidige is namelijk een snor. Kan dit doormiddel van simpel een ander achterwiel met bromvertanding erin te zetten of past dit niet? Ik heb namelijk een vermoeden dat dit niet past? Als dit wel kan is het geen probleem neem ik aan? En anders moet ik in het huidige wiel een andere achterklok erin zetten neem ik aan.
Bedankt voor de hulp
Sjors20 november 2012 om 18:05 #73394@sjors891,
als de diameter van je nieuwe wiel hetzelfde is kan dit prima. Anders moet je even kijken of dit past of niet. maar het is overigens niet heel lastig om alleen de klok om te wisselen hoor. Staat een heel duidelijke how-to in het how-to gedeelte.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.