‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 23,191 tot 23,205 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

citta 0321
    Bijdrager

weet iemand welke ralcode poliniblauw is, ik dacht zelf aan ral5015 maar ik weet niet hoe die op metaal uitkomt. heeft iemand hier ervaring mee?

beunhaaz
      Bijdrager

Weet iemand of je met een 38mm kop op een 46mm cilinder kan rijden? (zou wel moeten kunnen zolang die de kop niet raakt toch? Want dat is atm namelijk)

arvid13690
        Bijdrager

passen de start segmenten van een poelie koppeling in een variokoppeling met 100mm schijven?

gr

Tis altied moar eem!

Docs
          Donateur

Nee, maakt overigens niet uit wat voor schijven.

arvid13690
            Bijdrager

Docs
              Donateur

Ze lijken totaal niet op elkaar, ik zou beter kijken 😉 Die van de vario zijn groter.

pieckmeister
                Bijdrager

Hey guys,
                  Ik heb nu alweer een paar weekjes een SI brug onder mn Citta hangen en het viel me op dat er aan de linkerzijde van mn achterband, minder ruimte is tussen de brug/achterband dan aan de rechterzijde.

Hebben jullie dit ook? Links loopt hij zowat aan zelfs en rechts niet. Band zit gewoon recht en is keurig opgelijnd met de voorband.

r32
                  Bijdrager

Hoi is de si brug niet wat scheef ?

Heb dit ook gehad ( wel met een normale citta brug) daarom heb ik nu een verstevigde jmbp brug eronder.)

Als hij iets scheef is kun je hem met beleid rechtbuigen of misschien zijn de kunststof afstand busjes van het sub frame versleten ( zitten tussen si brug en frame waar de lange bout door heen gaat)

Gr r32

bram0vitz
                    Bijdrager

ik weet niet zeker of dit al ergens een keer is aangegeven, maar
                      hoeveel inch zijn 4 spakers?

16 of 17 inch?

dank je!

beetje prutsen hier en daar
                      Link naar Mijn collectie / Projecten.

Docs
                      Donateur

16

pieckmeister
                        Bijdrager

r32 :
                          Hoi is de si brug niet wat scheef ?

Heb dit ook gehad ( wel met een normale citta brug) daarom heb ik nu een verstevigde jmbp brug eronder.)

Als hij iets scheef is kun je hem met beleid rechtbuigen of misschien zijn de kunststof afstand busjes van het sub frame versleten ( zitten tussen si brug en frame waar de lange bout door heen gaat)

Gr r32

Brug is volgens mij niet scheef. Wielen staan keurig op lijn en ook aan het slijtpatroon van de nieuwe banden is niets op te merken..

Nog ff vraagje, vanavond klapte mn splinternieuwe Leo SP van de cilinder af en ik vroeg me af hoe ik dat voor een derde keer kan voorkomen. Ik heb het vermoeden dat het met het vermogen te maken heeft, kan dit?

Martino
                          Moderator

Misschien dat de passing flens niet helemaal lekker is. Beste kan je een haakje aan de voorbocht van je uitlaat lassen en door middel van een veersysteem deze bevestigen. Zo zal hij niet meer onder je brommer vandaan komen.

Vespadrift
                            Bijdrager

is ergens een how tow voor een 50 cc tunen

Martino
                              Moderator

Er zijn hele boeken geschreven over tunen. Het tunen van een 50cc kan ook zo uiteenlopend zijn daar is geen simpele how-to voor te schrijven. Wel kan je bijv. deze voor een uitlaat poort van speedbuxy doornemen om je een idee te geven.

pieckmeister
                                Bijdrager

Martino, heb je toevallig iets van een foto oid van een dergelijk ophang systeem?
                                  Zat al te denken iets van n beugeltje aan de uitlaat te lassen waarmee ik m aan de achterbrug kan bevestigen.
                                  Ik zie aan de voorkant nl niet echt de ruimte om een haakje en veer aan de voorbocht te lassen, vandaar mijn vraag..

15 berichten aan het bekijken - 23,191 tot 23,205 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.