- Dit onderwerp bevat 4,100 reacties, 470 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 3 maanden, 1 week geleden door Variociao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
28 augustus 2007 om 21:28 #66980
heb een probleempje met mijn standaard voor vario , de bus waar je poulie voor op ligt ziet er niet zo best meer uit en de schalen blijven ook ni echt mooi zitten
zijn die nog gewoon te koop ?
of heeft iemand een tekening , zodat ik m kan draaien op me werk miss ??28 augustus 2007 om 23:52 #66993Kan je beter een andere vario opscharrelen. Die dingetjes zijn genoeg in omloop, de meesten rijden er toch niet mee dus hoeven ze ook niet zoduur zijn..
Ik heb er ook nog wel een liggen die nog helemaal goed is.
De onderdelen zijn nieuw ook nog wel te krijgen maar best duur in verhouding.I came, I saw, and I forgot what I was doing...1 september 2007 om 15:57 #67061hey mensen
heb vandaag de evo engine eronderuit gehaalt en me orginele blok er weer onder gelegt voor naar school
de set up:
42 alu polini
max geveilde carters
13/13
malossi filter
race kruk
proma gun
100mm schijven plus gele drukveer plus malossi varionu is mijn vraag welke rollen zou ik nodig hebben en moet ik orginele trekveren gebruiken of zwarte, want draait nu best veel toeren met optrekken
1 september 2007 om 18:17 #670676-7grammetje ofzo
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel6 september 2007 om 20:37 #67173Hey,
Ik had een half jaar geleden ongeveer een vario set gekocht. maar toen ik deze erop zette deed hij t niet. Als je met vol gas wilde wegrijden zette de achterschijven (van de achterkoppeling) uit tegen de achterbrug waardoor hij dus blokkeerde en je niet meer vooruit kwam. Nou kwam ik er achter dat de achterkoppeling gewoon helemaal scheef is! zou dit de reden kunnen zijn waardoor de schijven uitzetten tegen de achterbrug of heeft dit ergens anders mee te maken? Ik kan namelijk van iemand een achterkoppeling kopen maar ik hoop natuurlijk wel dat ie t dan wel gaat doen:)
Mvg,
Bart7 september 2007 om 17:14 #67216weet helemaal niemand t?:P
7 september 2007 om 17:18 #67217zo’n probleem ligt sowieso aan de koppeling, dus als je een andere koopt zoals je zegt, zou het opgelost moeten zijn he 😉
maar, maak eerst eens een foto van de koppeling die je nu hebt. wil even zien wat er precies mee aan de hand is
7 september 2007 om 17:19 #67218iets dat scheef is is nooit goed, want anders was het fabrieks standaard wel zo, en jah dit ligt er dus aan, dus koop maar een nieuwe koppeling
7 september 2007 om 18:10 #67223Heej, ik heb een vario van polini die er hetzelfde uitziet als een originele vario (dus ziet er niet uit zoals een scootervario). Ik heb de vario een tijdje terug op mijn blokkie gehad en die trok dikke auto-wheelies en had dan een dip vanaf de 20 tot 30 ofzow (typisch speedcontrol dus) Er moeten 8 rolletjes in deze vario…
Mijn vraag is nu: is dit de polini speedcontrol of niet?? :con
(srry ma kkan geen foto laten zien, fototoestel is kapot:o)
Groete, Raadt7 september 2007 om 18:13 #67224nee die speedcontrol heb er 6 rollen in
ik denk dat je die std immitatie of vervangings ding heb van polini.. dat verklaart overtoeren/ autowheelie betekend gewoon dat je rolle te licht zijn. ( ook die dip )
afstellen…
Mike8 september 2007 om 09:45 #67236citta met standaard vario 100mm schijven
ik weet de 13mm staat voor de dikte , maar 1050 toch niet voor de lengte in mm ?maar als ik nou ergens een snaar wil halen , wil namelijk snel beginnen met me vario eronder hangen
de brommerboeren hier hebben de snaren niet en willen ze ook niet bestellen
en al ga ik naar een autozaak en ik zeg 13×1050 staan ze me raar aan te kijken en weten niet wat ik bedoelkan je ook een andere snaar halen, iemand ervaring of oplossing ?
bij een autozaak ofzo ??8 september 2007 om 10:06 #67237en bestel voor citta klaar!!:con
8 september 2007 om 10:12 #67238hoeveel gram rollen zouw ik nodig hebben met mijn
setup en een mallosi mutlivar???8 september 2007 om 10:17 #67239ja kan ze altijd daar bestellen maar daar heb ik vandaag niets aan 😛
8 september 2007 om 11:12 #67240Tijn :
ik weet de 13mm staat voor de dikte , maar 1050 toch niet voor de lengte in mm ?jawel, da’s de lengte (of het de goede is weet ik niet, maar 1050, of bij een ciao 975, staat voor de lengte)
kan je ook een andere snaar halen, iemand ervaring of oplossing ?
bij een autozaak ofzo ??ik heb er eentje van Gates, heb ik ook voor poelie. goede snaartjes (y) gaan behoorlijk lang mee.
je kunt dus bij een automaterialenzaak vragen naar een 13×1050 Gates v-snaar 😉 -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.