Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine Vario vragen’ topic

Home Forums Techniek Vario ‘Kleine Vario vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 601 tot 615 (van in totaal 4,101)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

rickgeurten113

dat wat je zegt van die drukveer enzo moet ik ook nog altijd doen maar goed..ik heb dus nu 5spaaks velgjes enzo maar heb t idee dat ie geen wheeliepower meer heeft..trekt opzich wel nog goed op maar niet echt superhard meer…:(

hoe kan ik dit verhelpen heb volgens mij 6,2gr rollen erin en met 5,6 kwamen er af en toe knallen uit de uitlaat vraag me niet hoe maar goed zal ik dan nog later dan 5,6 moeten gaan of gewoon zsm die drukveer en trekveren vervangen dat ie ook meer wheeliepowerheeft

Edjuh
      Bijdrager

Staan je contaktpunten wel goed?

rickgeurten113

ja heb m op 0,30 afgesteld hierbij het ik t gevoeld at ie beter rijdt dan met 0,40

ArvidW
          Donateur

0.3 :con dan gok ik dat jouw condensator aan het einde van zijn leven aan het komen is….

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

rickgeurten113

had een nieuwe gekocht

J3sp3R
              Bijdrager

Welke uitlaat presteert beter icm een vario: Homoet of Leo Handmade onder een 50cc? Ga niet zeggen proma circuit, want dat ziet er niet uit onder een Citta. En een homoet is op een standaard cilinder een stuk sneller dan de handmade. Maakt dit ook uit voor snelheidsafname als de uitlaat eronder gedaan wordt icm een vario?

KennyVespa
                Bijdrager

wat de homoet is sneller, trekt sneller op jah maar kwa top egt een bagger uitlaat, op 70cc al helemaal, ik zou voor de handmade gaan, is eeen unieke en mooie uitlaat en kan je ook later voor hogere ccs gebruiken

.-{2F4OV}-.

Kweet niet hoe de Homoet met vario presteert;)

Maar de leo handmade niet al te goed… In het begin trekt ie egt supersnel.. en dan schiet je door de vario meteen de hoge toeren in en daar heeft hij helemaal geen power:(

Proma cc loopt goed, maar als je dat niet wil op je citta week t owk niet…

Heb je geen andere uitlate tot je beschikking?

J3sp3R
                    Bijdrager

Bij mn uitlaat kiezen ga ik meer voor de looks 😉
                      En de HM & Homoet zijn mooi.
                      Maar Kenny, ik behoud toch mijn std 50cc. Misschien later een snelle 50cc, maar niet meer cc’s.
                      Dus dan is de homoet beter dan de HM @ vario?

G-no
                      Donateur

in prinipe is een hoogtoerige uitlaat beter @vario, dus dan zou ik de hoogtoerigste van de 2 pakke, de handmade dus;)

barend f
                        Bijdrager

of top 1:thumb is ook mooi trekt goed en doet goed zn best=)

Vespaflappie
                          Bijdrager

Jaspur :
                            Bij mn uitlaat kiezen ga ik meer voor de looks 😉
                            En de HM & Homoet zijn mooi.
                            Maar Kenny, ik behoud toch mijn std 50cc. Misschien later een snelle 50cc, maar niet meer cc’s.
                            Dus dan is de homoet beter dan de HM @ vario?

Std 50cc maakt niet zoveel toeren als een 70cc, homoet is perfect voor 50cc, zeker met vario….
                            De kracht van 50cc zit echt niet in de toptoeren, middeltoeren uitlaatje voldoet prima aan jou eisen…

Hm is ook een goede uitlaat hoor, maar vind een goede Homoet net iets specialer, zeker op een ciao!

barend f
                            Bijdrager

idd homoet trekt zeker goed op 50 cc harries met variotjes:D

bobbie88
                              Bijdrager

Weet iemand waar ik de Voorvario van Malossi óf van Polini kan kopen? Ik zie dat ze bij JMPB niet leverbaar zijn.. En welke van deze 2 is het beste?

Herr Flick
                                Sleutelbeheerder

heb ze bijde geprobeert maar geen verschil.

-de polini is wat duurder en hoef je niet af te werken
                                  -de malossi is iets goedkoper maar soms schijnt de gelijdersbus niet helemaal 100% te zijn..

Al met al het is wat je wil, op mopshop.de zijn ze te bestellen maar daar duurt de bestelling iets langer (2 week ofzo) maar het is wat je er voor over hebt

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                  Gele Racefrikandel
                                15 berichten aan het bekijken - 601 tot 615 (van in totaal 4,101)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.