- Dit onderwerp bevat 4,100 reacties, 470 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 3 maanden geleden door Variociao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 januari 2007 om 14:35 #60379
Asriem
Ik moet dus scooter veertjes kopen? of zijn er nog andere van polini ofzo?13 januari 2007 om 17:54 #60380
AsriemTJOEP :
Daarvoor kun je de zwakste omega scootertrekveertjes kopen. Goud meen ik maar kan ook zilver zijn. Passen met enig aanpaswerk.
Beviel mij goed…heeft iemant hier ervaring mee? zouden die goed passen?
13 januari 2007 om 19:00 #60384die rechts op de foto moet je gewoon hebben.. die heb ik er ook in.. die van malossi zijn die doen het super op mijn setuppie
Mike13 januari 2007 om 23:46 #60386moet ik trouwens andere rollen als ik van m’n proma cc naar een city power ga?
ik moest namelijk maar es uit gaan kijken want kom me de laatste tijd ff teveel smeris tegen en ik heb nog wat boetes af te betalen..
ik zit nu op de 8,5 met proma cc.. en ik wil een city power tijdelijk plaatse.. wie weet het?
Mike13 januari 2007 om 23:57 #60387
AsriemMike :
die rechts op de foto moet je gewoon hebben.. die heb ik er ook in.. die van malossi zijn die doen het super op mijn setuppieHu? maar die linker op de foto is de standaard die is veel langer. die van malossie past er tog nooit op of moet je die helemaal uitrekken ofzo?
14 januari 2007 om 00:21 #60388ik wil je segmenten we es zien.. die rechter had ik op jmpb bestel zijn van malossi en gingen gewoon tusen m’n segmenten zoals ze horen
maar het kan zijn dat je idd wat ander hebt.. maar ik heb nog niet zo heel veel ervaring met vario.. mijne zit er net pas op en afgesteld.. maar wat ik wil zeggen is dat ik die besteld had en gewoon voor ciao achtekoppeling zijn… en ze waren gewoon goed
Mike14 januari 2007 om 00:45 #60392weet niet of deze vraag hier hoort of in het sproeier topic maar:
is het met vario nou aan te raden om ook je spreoier maat te vergroten.. ik vind namelijk al belachelijk dat ik voor mijn naast staande setup met 62 sproeier rijd ( komt dit nou door me 12/12?? )en nu met vario blijft ie altijd natuurlijk op een redelijk hoog toerental draaien..
ik reed vandaag ff voluit tegen de 75 aan dat is lache maar het voelt niet egt prettig aan en ik wil gene vastlopers of dat soort crap
Mike15 januari 2007 om 19:14 #60409
AsriemHoi mensen
Ik heb dit linker veertje van de foto in me vario koppeling (rechter veertje is van malossie), een raar model vind ik.. weet iemant wat voor merk kopeling ik heb en werke strakkere veertjes ik ervoor kan kopen.
Alvast bedankt
15 januari 2007 om 20:42 #60410
RebelOke Varios zijn dus nog niet echt mijn ding maar wil alvast het een en ander weten
Setup:
Reed Valve
80 cC Malossi
Krukas Malossi
Filer Dunno yet
Ninja Usine
Voorvario Malossi
100/90mm schijven dunno
Malossi VertandingWelke drukveer? rode neem ik zo aan toch?
en welke gewichten voor inrijden (ja moet met vario inrijden)
en welke voor gewoon normaal rijden?
en welke trekveertjes erin?please help me hier ff mee voor bestelling.
15 januari 2007 om 20:43 #60411
Asriemniemant?? :'(
16 januari 2007 om 11:30 #60412
.-{2F4OV}-.Asriem :
niemant?? :'(Je hebt hetzelfde soort koppeling als mij en als je trekveertjes daarvoor wil hebben moet je omega trekveren kopen. Gwoon ff Tjoep n pm sturen ofsow;)
Hij heeft er ervaring mee, want hij gebruikt ze zelf
16 januari 2007 om 11:33 #60413
.-{2F4OV}-.Rebel :
Oke Varios zijn dus nog niet echt mijn ding maar wil alvast het een en ander wetenSetup:
Reed Valve
80 cC Malossi
Krukas Malossi
Filer Dunno yet
Ninja Usine
Voorvario Malossi
100/90mm schijven dunno
Malossi VertandingWelke drukveer? rode neem ik zo aan toch?
en welke gewichten voor inrijden (ja moet met vario inrijden)
en welke voor gewoon normaal rijden?
en welke trekveertjes erin?please help me hier ff mee voor bestelling.
Ga je met 13mm carb of de 19mm malossi carb kit rijden?
Met de 13mm carb kun je met gele drukveer rijden…
En met 19mm carb kun je denk ik beter de rode drukveer pakke;)
Voor inrijde pak je zware gewichte.. Dus 8 a 9 gr denk ik..
En voor normaal rijde kun je niet egt zegge.. daarvoor moet je afstellen
Trekveren zullen wel malossi zwart moete worde;) En evt de koppelingsschoentjes verlichten.. maar dit is optioneel
16 januari 2007 om 17:41 #60421
Rebel19 mm ja srry vergeten
maar dan word het dus
rode drukveer
inrijden @ 8/9 ff kijkenen rijden nog afstellen
en trekveertjes ff changen16 januari 2007 om 17:51 #60422
.-{2F4OV}-.Rebel :
19 mm ja srry vergetenmaar dan word het dus
rode drukveer
inrijden @ 8/9 ff kijkenen rijden nog afstellen
en trekveertjes ff changenZouk wel doen ja
20 januari 2007 om 17:59 #60529
RebelIk heb hier dus een vario liggen maar er zit geen loop stand op.
En dit is niet de eerste waarvan dat zo is al zeker 5 of 6 mee gezien.Zou ik de loop stand uit een brom klok kunnen slopen en hierop zetten?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.