- Dit onderwerp bevat 4,100 reacties, 470 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 3 maanden geleden door Variociao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 december 2006 om 22:12 #59675
vraagje, welke trekveren zullen het beste zijn voor mijn setup hier links?
als ik er een gele drukveer in doe,eeeeuuuhm,rechts zie ik enkel een veritcale gele band
edit : links ja;)
13 december 2006 om 22:14 #59676rechts van mij zie ik het gele gedeelte van de site, onder je of links van je zal je bedoelen.
(links is waar je duim rechts zit, en rechts is waar je duim links zit..)
gewoon de polini zilveren pakken
edit by Barry:
Hahahaha , die flick is nog niet van gisteren zo te zien,en als je nu 2 linkerhanden hebt,dan heeft Tim gelijk hoor.46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel13 december 2006 om 22:17 #59677links ja, sorry, te snel getypt.
als ik het setje van malossi koop, de witte-gele en zwarte.
wat is de volgorde van sterkte?13 december 2006 om 22:20 #59678
.-{2F4OV}-.Ik d8 zoals hij het nu typt;)
ma da weet ik niet cker… Kweet alleen cker da zwart het sterkst is…
13 december 2006 om 22:23 #59679IK rijd nu met de witte , met aangepaste schoenen , maar ik heb dan een zeer krachtige motor.
Ik denk dat je zeker de gele mag hebben.13 december 2006 om 23:26 #59688ik heb op mijn setup hiernaast dus ook een gele drukveer zitten.. ik krijg hem alleen niet helemaal fijn gesteld.. dat komt zoals ik hier overal lees waarschijnlijk door me std trekveren..
ik moet zeker ook naar die gele of witte trekveren??
welke kleur heb ik nodig?
Mike14 december 2006 om 00:27 #59689
.-{2F4OV}-.barry :
IK rijd nu met de witte , met aangepaste schoenen , maar ik heb dan een zeer krachtige motor.
Ik denk dat je zeker de gele mag hebben.Als je met die setup van jou die ernaast staat rijdt..
Dan is wit veel te slap…
Zwart is tog het sterkste;) Leg die er maar es in Barry:D
Je zal versteld staan hoeveel toere die kan make terwijl je stil staat
14 december 2006 om 12:33 #59695Beste Sil;
Er staat wel in mijn tekst dat de schoenen aangepast zijn.
Deze wegen nu de helft van wat ze origineel waren,dus met nog sterkere veren geef ik volgas & er gebeurd echt niets hoor , geloof me.Dus,als jij originele veren hebt,je maakt je schoenen lichter,hoef je eigenlijk geen strakkere veren te kopen.
Als je dan een set veren hebt van malossi-of polini kan je nog meer afstellingen proberen.Zo houd het eigenlijk nooit meer op.een voorbeeld:
-groene veren & originele schoenen
-groene veren & 1 gram van je schoenen eraf.Het verschil merk je absoluut & dit is dus echt tunen!!!
Niet zomaar wat kopen & monteren,dat lukt ook wel & dat hoor je me niet zeggen , het is moeilijk neer te schrijven.
Nog een voorbeeld:
Je kan 1 gram kopen.
Je kan 1,5 gram kopen
Maar 1,2 gram bestaat niet & dit heb je juist nodig , wat doe je dan?????Alles aan de kant gooien???
Nee , dan moet je zoeken naar een oplossing!!!!!Ik hoop dat jullie mijne kinderachtige uitleg een beetje snappen & daar dan ook eens mee gaan knutselen.
15 december 2006 om 10:41 #59726weet misschien iemand of er een lange primaire as bestaat met 10T schuin voor in de varionaaf…:?
15 december 2006 om 11:04 #59727@Barry,
Ik heb mijn koppeling schoenen ook gehalveert in het gewicht en de strakste trekveren van malossi (de gele) en mijne komt zeker wel vooruit. en heeft een lekkere gasreactie
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel16 december 2006 om 23:34 #59759zal ik t dan nog maar s netjes vragen? bestaat er een 10 tands schuin, lange primaire as voor in een varionaaf?:)
18 december 2006 om 16:22 #59791hallo,
ik wou even weten of er nog een afstandring/busje moest tussen de achterkoppeling en de naaf zegmaar..?
Mike18 december 2006 om 16:48 #59792Mike :
hallo,ik wou even weten of er nog een afstandring/busje moest tussen de achterkoppeling en de naaf zegmaar..?
Nee:)
Je koppeling komt gewoon direct over de as zonder ringen/busjes:)
18 december 2006 om 16:49 #59793eddi :
zal ik t dan nog maar s netjes vragen? bestaat er een 10 tands schuin, lange primaire as voor in een varionaaf?:)Ja die bestaat, heb er hier eentje voor me liggen dus weet t 100% cker!
18 december 2006 om 21:24 #59796mooi
, ben bezig met uitzoeken hoe dat allemaal zit met die naven… beb er geloof ik 4 uit elkaar liggen, allemaal verschillende…:o tanden geteld, verhoudingen opgeschreven en zo.. maar uh.. ben je er aan gehecht of wil je er ook afscheid van nemen tegen een redelijke prijs:D -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.