Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine Vario vragen’ topic

Home Forums Techniek Vario ‘Kleine Vario vragen’ topic

6 berichten aan het bekijken - 4,096 tot 4,101 (van in totaal 4,101)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

FonS
    Bijdrager

4 is een borg ring, volgens mij niet meer verkrijgbaar maar ook niet direct noodzakelijk.

5 is een grote moer

https://www.jmpbonderdelen.nl/moer-variateur-citta-ciao-si.html

10 is een vulring, origineel niet meer verkrijgbaar maar je kunt een van Malossi gebruiken

https://www.jmpbonderdelen.nl/opvulbus-malossi-variateur-vespa.html

De dunne zwarte ring bij de Malossi vario is een vario ring oftewel een begrenzing, die gebruik je dus niet.

jopk
      Bijdrager

Hartelijk dank!

Mustachio
        Bijdrager

beste forumleden,

kleine vraag ( wil graag achterklok voor vario met de nodige delen aankopen)
          de foto hieronder, is dit een achterklok waarmee ik 45km/h kan rijden?
          ik lees zoveel dat er verschillende klokken zijn en wil niet het verkeerde kopen

het zou 1:13  ratio zijn
          foto2
          foto

• Deze reactie is gewijzigd 4 maanden, 2 weken geleden door Mustachio.

niek1992
          Bijdrager

Hangt er een beetje vanaf. 1:13 en 14″ bandjes wordt met een standaard blokkie wel lastig. Vertel anders eens de rest van je setup?

Ikzelf rij met een licht gekieteld blokje en 1:14.5, daarmee rij ik ~46GPS op een Ciao.

Mustachio
            Bijdrager

Heb een originele cioa van 1984 op dit moment met een 92mm poulie 🙂 zou dit setje gebruiken om over te schakelen op een vario :).  Welke ratio zou beter zijn?

Variociao
              Bijdrager

Hallo allen,

weten jullie of het probleem met imitatie koppeling van JMPB opgelost is? Een paar jaar terug kocht ik er 1, maar deze naaide zichzelf al snel vast op de bronzen bus.

Bromsnor
              6 berichten aan het bekijken - 4,096 tot 4,101 (van in totaal 4,101)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.