Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine Vario vragen’ topic

Home Forums Techniek Vario ‘Kleine Vario vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 3,586 tot 3,600 (van in totaal 4,101)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Sjors891
    Bijdrager

Zitten op de imi koppeling van JMPB 90 mm schijven? En heb ik dan deze snaar nodig voor een ciao mix? http://www.jmpbonderdelen.nl/vespa-ciao-si/motordelen/variodelen/malossi-variosnaar-vespa-ciao.html

Martino
      Moderator

Ja er zitten 90mm schijven op de imitatiekoppelingen. De V-snaar van Malossi is bedoeld alleen voor 100mm schijven icm een snelle voorvario. Kijk voor de juiste maat tussen de how-to’s

Sjors891
        Bijdrager

Ik heb de Malossi voorvario erbij besteld. Betekend dit dan dat JMPB niet de goede snaar heeft? Want de andere is namelijk nog groter. Ik had de maten gezien maar de goede stond er niet bij. Wat nu?

Martino
          Moderator

Gates of ander merk snaar aanschaffen bij een ander bijvoorbeeld automaterialen zaak.

dimibravo
            Bijdrager

ik heb rollen voor men malossi vario van 4.7gr en een setje van 8gr maar 4.7 is ni chill te hoogtoerig en 8 is wa te laag :p kan ik ze ni gewoon om en om steken dus 4.7 8 4.7 8……

arvid13690
              Bijdrager

hey,

welke rollen heb ik nodig met deze setup?

43 polini w poort.
                speedengine carters.
                13 mm carb @ 68
                proma cc
                brom kruk.

malossi voorvario, 90 mm schijven en 1 op 13,5 vertanding.

Tis altied moar eem!

dimibravo
                Bijdrager

kan iemand mijn vraagje even beantwoorden? thnks!

niek1992
                  Bijdrager

Ja dit kan prima, alleen word dit meestal gedaan met gewichtjes die wat meer bij elkaar in de buurt liggen, zoals 6.7 en 6.2 om zo 6.35 te maken..

jij mixt 4.7 & 8 gram, wat uiteindelijk ook uitkomt op 6.35.

dimibravo
                    Bijdrager

ok bedankt! heb net zo gereden en het ging wel beter eigelijk 🙂 trok beter op dan die slome 8grams :p

vin_benzine
                      Bijdrager

Past een deksel van een gewone klok ook op een vario klok? Dit in verband met een klein scheurtje waar langzaam olie uit lekt.

Martino
                        Moderator

Nee, op deze manier valt er geen varionaaf van te maken. Je combineert dan immers 2 delen wat een mononaaf maakt.

vin_benzine
                          Bijdrager

Thx.

destroids
                            Bijdrager

ik was mijn blok aan het openen en kwam dit tegen in de cilinderkop? is dit ernstig?

speedbuxy
                              Bijdrager

Je post staat hier offcourse verkeerd gezien ik geen vario delen in je kopje kan ontdekken:lol
                                Ik kan er uberhoud niks aan zien dus weet niet waar je op doelt? want het ziet er verder gewoon prima uit.

destroids
                                Bijdrager

ik bedoelde die bartsjes! ow sorry! ik dacht kleine vragen forum haha! ben nog nieuw!

Das niet erg zie je wel vaker bij kopjes gebeurden

15 berichten aan het bekijken - 3,586 tot 3,600 (van in totaal 4,101)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.