- Dit onderwerp bevat 4,100 reacties, 470 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 maanden, 4 weken geleden door Variociao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
5 september 2006 om 10:23 #57662
Vaag, en ik vond eerst de compressie nog tegenvallen. Maar gaat het bij jou niet SUPER zwaar?? Toch raar, met poulie startte hij best goed.
5 september 2006 om 10:26 #57663het valt wel mee hoor. hij krijgt gewoon ineens een klap door de lichte vertanding.
als hij aangrijpt start hij ook meteen, net als toen bij poulie 🙂
wel met choke als hij koud is he 😉5 september 2006 om 11:34 #57664hey jongens,
Gister is er weer een Kickstart-vario ciao geboren!!:)
Maar nu heb ik twee kleine probleempjes.
Probleem 1: mijn achterkoppeling loopt licht aan op mijn achterbrug. Kan ik dit nog afstellen?
probleem 2: met 8 rollen in mijn vario trekt hij niet met volle toeren weg. met 4 rollen wel. maar heb hij op zijn top punt vrij veel toeren. Met 6 rollen rijden kan zeker niet I.V.M. geen goede verdeling van de druk?alvast bedankt!
5 september 2006 om 11:37 #576656 rollen kan niet.
op zn top zou hij gewoon evenveel toeren moeten maken hoor
5 september 2006 om 12:03 #57666erwinko :
6 rollen kan niet.op zn top zou hij gewoon evenveel toeren moeten maken hoor
Oh oke dan lijkt het zo denk ik.!
5 september 2006 om 12:37 #57667erwinko :
edjuh, ik kan de malossi ook gewoon starten, met vario.
mijne en mn broer zn malossi voorvario hebben nergens last van met starten 😕Mijn malossi vario start ook probleemloos niks geveilt of wat dan ook. Hij gaat lekker en start meteen net als poeli
5 september 2006 om 13:21 #57669masterman :
hey jongens,Gister is er weer een Kickstart-vario ciao geboren!!:)
Probleem 1: mijn achterkoppeling loopt licht aan op mijn achterbrug. Kan ik dit nog afstellen?
probleem 2: met 8 rollen in mijn vario trekt hij niet met volle toeren weg. met 4 rollen wel. maar heb hij op zijn top punt vrij veel toeren. Met 6 rollen rijden kan zeker niet I.V.M. geen goede verdeling van de druk?alvast bedankt!
iemand nog een oplossing voor probleem1?
5 september 2006 om 13:24 #57670masterman :
masterman :
probleem 2: je kan ook prima met 6 rollen rijden, zolang je de sets maar tegenover elkaar plaatst.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...5 september 2006 om 14:29 #57671Ik zit wel een beetje met die malossi voorvario, de snaar is wel te kort zeg maar aan 1 kant word de snaar zeg maar wel wit en is die al goed af aan het worden.
Ik heb de bus iets teruggeveilt 0.4mm ofzo starte toen wel iets beter , niet zon slippende snaar. Misschien komt het ook wel door de te korte snaar dat die zo hard slijt.
5 september 2006 om 15:47 #57672[thumb=datas/thumbs/699-photo-0070.jpg]699-photo-0070.jpg[/thumb]
hier een foto van een rolletjes van een std vario voor citta.
ik ben op zoek naar dit soort rolletjes … volgens mij iets van 14×14
Zijn ze nog nieuw te koop, zoja waar dan? want ik heb het al gevraagd bij 2 plaatselijke brommerboeren.6 september 2006 om 10:10 #57695masterman :
masterman :
Ik heb achter de achterkoppeling gekeken daar zit een hele grote bout. die geborgd is met een dubbelgevouwen ring kan ik deze niet iets verder draaien zodat de poulie meer van het frame komt?
of kan dat niet?6 september 2006 om 10:16 #57696nope dat kan niet, die zit gewoon vast en vaster kan niet want dan draai je het draad kapot..
die moer is sleutel 32 (dop)
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel6 september 2006 om 12:23 #57697Herr FlicK :
nope dat kan niet, die zit gewoon vast en vaster kan niet want dan draai je het draad kapot..die moer is sleutel 32 (dop)
Ok dan sla ik wel ff met een hamer op me achterbrug! hij loopt alleen aan de bovenkant aan. en alleen als i stationair loopt.
6 september 2006 om 13:08 #57698doe dan wel een stukkie hout er tussen voordat je gaat rammen, anders ram je je achterbrug kapoet.
6 september 2006 om 14:02 #57699Hoe krijg ik de achtervario eraf, die moer wil maar niet los gaan.. :L Met een schroevendraaier hou ik het wiel al tegen, maar nog steeds komt er geen beweging in de moer. Zal wel aan mij liggen. Iemand die tips heeft..?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.