Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine Vario vragen’ topic

Home Forums Techniek Vario ‘Kleine Vario vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 4,101)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

cittatuner
    Bijdrager

ik heb nu ff een 13mm snaar gekocht voor de superbravo met vario:)maar nu is mijn snaar nog nét iets te kort dus moet 1 maatje groter op is dit nu schadelijk dat ik ff met een te korte snaar rijd?niet 20 cm tekort ofzo:p hij ligt niet helemaal boven in de schijven……

Marcc
      Bijdrager

cittatuner :
        ik heb nu ff een 13mm snaar gekocht voor de superbravo met vario:)maar nu is mijn snaar nog nét iets te kort dus moet 1 maatje groter op is dit nu schadelijk dat ik ff met een te korte snaar rijd?niet 20 cm tekort ofzo:p hij ligt niet helemaal boven in de schijven……

is niet schadelijk t enige wat kan zijn is dat je iets minder hard gaat of optrekt dat weet ik neit zeker maar t is niet schadelijk…

pims
        Bijdrager

pims :
          Ff een vraagje tussendoor, mischien staat het wel ergens op de site maar ik kan het niet vinden.

ik heb std vario, kan daarin rollen van een scooter ( die iets groter zijn ;))

iemand ? ,,, ik wil het vnv anders even gaan proberen

pleasure
          Bijdrager

pims :

pims :
            Ff een vraagje tussendoor, mischien staat het wel ergens op de site maar ik kan het niet vinden.

ik heb std vario, kan daarin rollen van een scooter ( die iets groter zijn ;))

iemand ? ,,, ik wil het vnv anders even gaan proberen

Nee, dat gaat niet, die passen enkel in de snellere voorvario’s.

Edjuh
            Bijdrager

Vandaag Vario op mn bravo gezet, en nu krijg ik hem niet gestart:boos.

Ik heb zelfs de trappers er weer opgezet, dat is toch iets makkelijker dan het ding over straat slepen, maar geen start.

Wat nu?

Decompressie heb ik al iets strakker gezet.

Dj Freggel
              Bijdrager

Neemt ie je voorvario niet mee of wel?

woe
                Bijdrager

Edjuh :
                  Vandaag Vario op mn bravo gezet, en nu krijg ik hem niet gestart:boos.

Ik heb zelfs de trappers er weer opgezet, dat is toch iets makkelijker dan het ding over straat slepen, maar geen start.

Wat nu?

Decompressie heb ik al iets strakker gezet.

je malos blok zeker?

ga voor de grap op je bagage drager zitten en heel hard lopen/trappen op je trappers

.-{2F4OV}-.

haha… zo moet ik die van mij ook starte:lol

Edjuh
                    Bijdrager

Dj Freggel :
                      Neemt ie je voorvario niet mee of wel?

Ja hoor, dat doet hij zeker.

Maar het is zo zwaar om hem op toeren te krijgen, ik heb toch best heftig staan duwen/trappen etc(antwoord op woe), niet dat ik het na 2 keer proberen opgaf, hoewel het best vermoeiend is(daarom zitten de trappers er nu ook weer op).

Malossi blok ja, ik vs. 47mm zuiger:|

hansieb
                      Moderator

He edjuh ligt het niet aan je geleide bus bij multivar , ik heb deze ook iets aangepast ( zodat je 13mm tussen de schijven krijgt ) en nu start die ook makkelijker.

Edjuh
                        Bijdrager

Ik heb er vaak genoeg mee gereden en nooit een probleem mee gehad eigenlijk dus ik denk niet dat het daar aan ligt.

hansieb
                          Moderator

Mm.. met 2 man starten dan ? 🙂 als het goed is zou je met decompressie gewoon kunnen starten.

Edjuh
                            Bijdrager

Al zou het werken…………ik wil geen brommer die je met 2 man moet starten:)

Tonni
                              Topic starter

Marcc :

cittatuner :

is niet schadelijk t enige wat kan zijn is dat je iets minder hard gaat of optrekt dat weet ik neit zeker maar t is niet schadelijk…

Als je met een Multivar rijdt, kan je beter voor de juiste lengte snaar zorgen, anders is je snaar zo weg (als de m.v. bovenin komt, zet ie de snaar op spanning). Met een standaard v.v. gaat het prima, die komt niet zo hoog.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

erwinko
                                Bijdrager

edjuh, ik kan de malossi ook gewoon starten, met vario.
                                  mijne en mn broer zn malossi voorvario hebben nergens last van met starten 😕

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 4,101)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.